8 راه‌ آسان شما می‌توانید برج العرب دبی را به موفقیت {Turn|Flip} کنید


این فعال صنعت ساختمان کشور، اضافه کرد: بخش های مسکونی، تجاری و ورزشی این پروژه تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود در تابستان سال آینده به بهره برداری کامل برسد و هتل پنج ستاره دولوکس آن نیز تا کنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. پیش از پرداخت پول، از کیفیت و قیمت جنس مورد نظر مطمئن باشید. سرویس های شاتل، اتوبوس، تاکسی و مترو از راه های دیگریست که برای رسیدن به این مرکز خرید پیش روی شماست. برای رسیدن به اوت لت مال دبی اکثر هتل ها سرویس رایگان در نظر گرفته اند. اکثر مسلمانان کشور امارات متحده عربی سنی مذهب میباشند با این حال بیشتر ساکنین دبی شیعه هستند. شهر دبی در کشور امارات متحده عربی جزو یکی از قطب های تجاری جهان می باشد. اگر به دنبال خرید سوغاتی هستید و می خواهید هزینه بالایی را صرف خرید نکنید این مرکز بهترین گزینه برای شما محسوب می شود و در ضمن شما مسافر می توانید در ( کاونت گاردن ) انواع صنایع دستی ، جواهرات خاص ، لوازم کادویی و سوغاتی ، لباس های محلی و اجناس متفاوت را در تور امارات شهر دبی تهیه نمایید . به معنای فروشگاههایی است که محصولات برندهای معتبر را با تخفیفهای بالایی به فروش میرسانند. ممکن است فکر کنید در دبی با قیمتهای بالایی روبرو خواهید شد که توانایی خرید کردن را برای شما محدود میکند. این مطالب با نام خودتان در وب سایت درج خواهد شد. برای دسترسی آسانتر به اوتلت مال دبی کافی است که به ایستگاه رشیدیه در خط متروی قرمز دبی و یا به ایستگاه عود متا در خط سبز متروی دبی بروید و از آنجا بوسیله یک تاکسی یا اتوبوس خودتان را به این مرکز خرید برسانید. در ساخت این مسجد عناصر پر زرق و برق، با جلال و شکوه زیادی به کار رفته است و نور پردازیها این تزئینات را نمایانتر میکنند.

Mega Pack Hard Surface Kitbash 320 DETAILS اگر نمیدانستید، مسجد گرند بور دبی، خانه بلندترین منارههای این شهر است. باشگاه بدنسازی، استخر روباز، پارکینگ و استخر رایگان ازجمله امکانات این هتل است. هزینه یک شب اقامت در هتل برج العرب دبی چقدر است؟ با توجه به خطوط ریلی شهری دبی شما اکثرا ایستگاه های مترو را در کنار محل اقامت خود خواهید داشت. شلوغ ترین زمان بازدید از این سکو بین ساعت 4 عصر تا 6 عصر است که با انبوهی از بازدید کننده مواجه خواهید شد. به عنوان مثال اگر زمستان به این مرکز خرید مراجعه کنید با لباس های تابستانه و خنک روبرو خواهید شد. سپس، از یک ناهار یا شام 3 وعده در برج کلاب که در طبقه سوم برج خلیفه قرار دارد، لذت خواهید برد. هنگامی که برج برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد، سکوی مذکور با نام «At The Top» در طبقه ۱۲۴ آغاز به کار کرد و دارای تراس روبازی در ارتفاع ۴۵۲ متری است که تقریبا در وسط ارتفاع برج قرار میگیرد.برج خلیفه در سال ۲۰۱۴ دومین سکوی تماشا خود با نام «At The Top SKY» را در طبقه ۱۴۸ و در ارتفاع ۵۵۵ متری از سطح زمین افتتاح کرد. فودکورت این مرکز خرید نیز درفضایی رو بسته و همچنین تراس روباز، آماده ارائه خدمات به بازدید کنندگان است.

ساختمان 150 هزار متر مربعی که به شکل اژدها ساخته شده است، شامل انواع و اقسام وسایل چینی است. وی با بیان اینکه اجرای پروژه ای با این ویژگی ها در سطح کشور سابقه نداشته است، افزود: در حال حاضر 700 نفر در این پروژه مشغول به کار هستند که 550 نفر در شیفت روز و 150 نفر در شیفت شب کار می کنند و با بهره برداری کامل از این پروژه نیز بیش از هزار نفر به صورت مستقیم در بخش های مختلف این مجموعه شامل هتل، مجموعه ورزشی، اسکله، پارکینگ طبقاتی، مسکونی و تجاری مشغول به کار خواهند شد. خیابان شیخ زاید Sheikh Zayed Road از خیابانهای معروف دبی است که به نام مرحوم شیخ زاید بن سلطان آل نهیان، موسس و اولین رئیس جمهور امارات، نامگذاری شد. پارک صفا (به عربی: حَدیقَة اَلصَّفاَ) یکی از پارکهای دبی ویکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی است. اوت لت مال دبی (Dubai Outlet Mall) یکی از مراکز خرید واقع در امارات متحده عربی است که در سال ۲۰۰۷ و به دست گروه هلدینگ الاهلی افتتاح شد و به عنوان یکی از مراکز خرید بزرگ این کشور شناخته شد. در ژانویه 2017، اوت لت مال دبی به عنوان یکی از پنج مرکز خرید برتر دبی توسط فوربز (یک مجله آمریکایی) انتخاب شد. یک استیج هیجان انگیز نیز در محوطه دهکده کلوبال وجود دارد که هر شب با جنگ های شادی برای کودکان و بزرگسالان افراد زیادی از گردشگران تور دبی را به سمت خود جذب می کند .

این مسجد را می توان به عنوان نماد دبی نیز به شمار آورد و با معماری بی نظیری که دارد خواهد توانست توجه همگان را به خود جلب کند. همچنین برای وارد شدن به مسجد باید کفش جداگانه و تمیز داشته باشید زیرا اجازهی ورود با کفشی که بیرون پوشیده شده را ندارید. برای حمل و نقل با اتوبوس به سمت این مرکز باید از خطوط 66 و 67 اتوبوسرانی دبی استفاده نمایید. بسیاری از هتلهای دبی نیز سرویسهای شاتلی را برای دسترسی به این مرکز در اختیار مشتریانشان قرار میدهند.همچنین میتوانید از اتوبوسهای خطوط ۶۶ و ۶۷ استفاده کنید. مرکز خرید جمیرا پلازا (Jumeirah Plaza) به هتلهای اصلی شهر بسیار نزدیک بوده و یکی از بهترین مراکزی است که میتوانید به آن دسترسی آسانی داشته باشید. ساحل عمومی جمیرا یکی از بهترین سواحل عمومی دبی در طول ماههای تابستان است چون در طول روز به خاطر گرمای شدید هوا امکان لذت بردن از آب وجود ندارد ولی در شب این امکان براحتی مهیا شده است. با دریافت ویزای دبی و سفر به این شهر باشکوه میتوانید شام را در رستوران زیر آب المهارا رزرو کنید، جایی که پنلهای شیشهای از کف تا سقف در دیوارهای اتاق غذاخوری به شما امکان میدهد در حین غذا خوردن، زندگی دریایی را تماشا کنید. اگر روز دوشنبه را برای خرید از این پاساژ انتخاب کنید، ممکن است با تخفیفهای تا 50درصد نیز روبه رو شوید. در نورپردازی این بازار نیز از فانوس های قدیمی استفاده شده است. این مرکز خرید دارای بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه و برند مختلف است و علاوه بر فروشگاههای لوکس، مغازههایی با قیمتهای بسیار مناسب نیز در این مجموعه وجود دارد. میدان موانع، بیش از ۲۰ محل برای طبخ باربی کیو و محوطه وسیع چمن. با مراجعه به فودکورت این مرکز خرید می توانید لحظات خوشمزه ای را برای خود بسازید و یا کودک تان را در محوطه بازی یا شهربازی این مرکز سرگرم کنید.

شهر بازی آی ام جی ورلدز ادونچر (IMG World of Adventure) که به اختصار به شهربازی آی ام جی شهرت دارد، یکی از مهیج ترین شهربازی های سرپوشیده در شهر دبی است. که امیدواریم از این زحمتی که برای شما کشیده شده است نهایت استفاده را نمایید. فضای دنج و خلوت، سایه سار درختان بلند و قد کشیده پارک، چشمههای زلال متعدد، شالیزارهای پراکنده و درختان جنگلی اطراف، تصویری زیبا از طبیعت زیبا را جلوی چشم بیننده به نمایش می گذارد. اگر به دنبال پوشاک هستید می توانید با کیفیت ترین اجناس و برندهای معتبر دنیا را خریداری کنید. این اوت لت مال دبی که از محبوبیت زیاد هم برخوردار است شامل برندهای متنوع و مطرح دنیا از جمله مایکل کورس، دانهیل، دی کی ان وای، کلوین کلاین، روبرتو کاوالی، رالف لورن و … یکی از جاهای گردشگری دبی که بعد از چند روز گشت و گذار بازدید از آن توصیه می شود، پارک آبی آتلانتیس است. البته با توجه به تخفیف هایی که روی این اجناس اعمال می شود، اکثر اوقات با اجناس مخالف فصل مواجه می شوید. بخش دوم که با نام موسسه شفا شناخته می شود، به شکلی طراحی شده است که شما در آن می توانید از زیبایی جنگل های آمازون لذت ببرید.

آژانس الخیل یکی از بزرگترین مشاورین املاک در دبی است که با توجه به نیاز شما و بودجهای که در اختیار دارید ملکی را به شما ارائه میدهد. برای طرح پرسش های خود می توانید به شماره تماس مجموعه سفیران سفر مراجعه کرده و با مشاورین آن در ارتباط باشید. وجود دریاچه و یک آبشار زیبا در کنار آن جلوهٔ خاصی به این پارک بخشیدهاند. مجری پروه قو الماس خاورمیانه، اظهار داشت: این طرح ملی شامل برج های دوقلوی 25 طبقه با 300 واحد آپارتمان مسکونی فوق مدرن و همچنین یک هتل 35 طبقه بوده که در طراحی و ساخت آن از تکنولوژی های روز دنیا استفاده و معرفی کامل آن در نمایشگاه دائمی ساختمان کیش می تواند به منزله آغاز یک رقابت بزرگ با کشورهای منطقه در زمینه صنعت ساختمان باشد. وی ادامه داد: با پایان یافتن این پروژه بلافاصله مجموعه دیگری را در شهر تبریز کلنگ زنی خواهیم کرد که شامل یک هتل 90طبقه و پنج برج مسکونی 35 طبقه با استانداردهای روز دنیا است. این مجموعه به طور اختصاصی برای کودکان 1 تا 12 سال طراحی شده است. بنابراین، برخی از فروشگاههای معتبر و شناخته شده در جهان، این نوع محصولات را از شعبه اصلی خود به شعبههای فرعی منتقل میکنند و با تخفیفهای شگفتانگیز به فروش میرسانند. اغلب محصولات اوتلت مال دبی از فروشگاههایی جمع شدهاند که در طول فصل به فروش نرفتهاند و با قیمتی ارزان در این اوتلت عرضه میشوند.

اما اگر به برندهای معروف علاقه دارید این مرکز خرید به کار شما نمی آید؛ بیشتر اجناس فروشگاه های اوت لت دبی به دلیل این که در فروشگاه های اصلی شهر به فروش نرسیده اند به اوت لت ها آورده می شوند تا با قیمتی به مراتب مناسب تر در اختیار مشتریان علاقه مند قرار بگیرد. البته همان گونه که قبلا هم توضیح دادیم ، تمامی این اجناس از برندهای روز دنیا محسوب نمیشوند و ممکن است برای اشخاصی که ملاکشان تنها خرید برند های خاص باشد مناسب نباشد و اغلب این اجناس به دلیل این که در فروشگاههای اصلی شهر به فروش نرفته اند به این مکان انتقال داده شده است که با تخفیف های ویژه به فروش برسند و با قیمتی به مراتب کمتر در اختیار مشتریان و شما عزیزان علاقه مند قرار داده می شود . اگر به فیلم و سینما علاقه دارید، فرصت تماشای فیلمهای روز دنیا را در این سینما از دست ندهید. بادبادک های زیبا و جذاب از دیگر محاسن و زیبایی های این ساحل می باشد که به همین واسطه بازدید کنندگان و علاقه مندان بسیاری را به خود در طول سال جلب می کند. شما می توانید موجودات جذاب و عیجیب و غریب زیر آب را از نزدیک تماشا کنید. ورودیه: ۳ درهم (رایگان برای کودکان زیر ۳ سال) ساعات بازدید: ۸ صبح تا ۱۰٫۳۰ شب اجاره دوچرخه: ۲۰ تا ۳۰ درهم برای هر ساعت و ۱۰۰ درهم نیز بعنوان سپرده روزهای دو شنبه اختصاص به خانمها و کودکان (زیر ۷ سال) دارد. اوتلت مال دبی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است. مسیری زیبا و متفاوت به طول 400 متر یکی از این امکانات و از مشخصههای جالب توجه این تفریحگاه زمستانی در دبی است.

اوت لت مال دبی در دبی، بلوار العین قرار دارد. این مرکز در خیابان العین قرار دارد و دسترسی به آن با تاکسی و اتوبوس امکان پذیر است. در کنار این بزرگراه یک دیوار شیشای بسیار زیبا و درخشان ساخته شده است که تا مسافت زیادی در امتداد آن ادامه دارد. این مجموعه با ارائه کالاهایی از برترین برندهای جهان با قیمتهایی مناسب، برای هر گردشگری جذابیت دارد. در زیر زمین این آکواریوم نیز برخی از منحصر به فرد ترین آبزیان نظیر یک تمساح استرالیایی نگهدارید می شوند که به زیبایی ها و جذابیت این مجموعه افزوده اند. اطراف آتریوم مزین به ستون های طلایی است که با ورق های طلای ۲۴ عیار پوشانده شده اند.وجود پروژکتور و نور روشن لامپ های هالوژن با ولتاژ پایین، جذابیت عناصر نقره و کریستال این برج را دوچندان می کنند. این خانه همانند اکثر خانههای مناسب برای آبوهوای کویری، دارای ۳۰ اتاق در اطراف حیاطی مرکزی با بادگیرهای برافراشته است. عظیم زاده بیان کرد: بخش دیگری از این پروژه بزرگ به هتل پنج ستاره دولوکس بین المللی اختصاص دارد که در 35 طبقه شامل 337 اتاق فوق العاده لوکس با تجهیزات کامل رفاهی و 14 واحد رویال سوئیت استثنائی بوده که برای اولین بار در کشور احداث می شود. همچنین یک سالن نمایشگاهی بزرگ در این مرکز وجود دارد که در طول سال شاهد برگزاری فعالیتهای مختلفی از جمله فعالیتهای سرگرمکننده برای کودکان، نمایشگاههای هنری و رویدادهای فرهنگی است. اولین مکان برگزاری آن روبه رو شهرداری شهر دبی بود و بعد از مدت کوتاهی به محله عود متا در جوار محله کرامه دبی انتقال یافت و طولی نکشید که به دلیل گسترش این جشنواره آن را در فستیوال سیتی دبی انجام گرفت و آن زمان دهکده جهانی دبی بیشتر بصورت جشنواره برگزار می شد .

تاریخ دقیق بازگشایی چرخ و فلک دبی مشخص نیست؛ بنابراین بهتر است که قبل از سفر به وبسایت این مجموعه مراجعه و از باز بودن آن، اطمینان حاصل کنید.- یکی از برنامههای آینده و پرطرفدار چرخ و فلک دبی، برگزاری جشن سال نوی کریسمس ۲۰۲۳ است. با احترام و آرزوی شادی برای همه دوستان و همراهان عزیز؛ وب سایت خبری درباره همه چیز با هدف ارائه مطالب آموزشی و خبری برای شما دوستان و همراهان عزیز اقدام به طراحی سایت نموده است. هومز آر آس: یکی از بهترین فروشگاهها در حوزه مبلمان در دبی، فروشگاه هومز آر اس است که همه چیز را برای یک چیدمان عالی در خانه شما فراهم میکند. عظیم زاده، با اشاره به قرارداد 350 میلیارد ریالی با شرکت اس اس اف(SSF) فرانسه برای اجرای نورپردازی منحصر به فرد این پروژه ادامه داد: برای نمای خارجی این مجموعه از نورپردازی سه بعدی استفاده شده که نظیر آن تاکنون تنها در لاس وگاس آمریکا و هتل آتلانتیس دبی به اجرا درآمده است. بعضی از مردم و مسافران تنها برای سرگرمی از این مراکز می روند و خرید می کنند اما اکثرا به دلیل اینکه در شهر دبی خرید انواع برندها فوق العاده گران و هزینه بر است به دلیل مشکل مالی ، برای خرید این مراکز را انتخاب میکنند .

قبل از هر چیز، جالب است بدانید که پایانه 3 این فرودگاه، بزرگترین پایانه فرودگاهی در جهان به شمار می آید و می توان گفت ترمینال ویژه و منحصر به فرد فرودگاه بین المللی دبی محسوب می شود. اکثر محصولات این فروشگاه با تخفیفی بین 30 تا 90% به فروش می رسند. اما با مراجعه به اوت لت مال می توانید به بسیاری از این برندها دسترسی داشته باشید و با تخفیفی در حدود 30 الی 90 درصد آنها را خریداری کنید. اوتلتها فروشگاههای همیشه تخفیفی هستند که محصولات برندهای مطرح دنیا را با قیمتهای ارزانتر به فروش میرسانند. چشم دبی، گردشگران بسیاری را برای دیدن بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا ، به خود جذب میکند. ساحل دارای نیمکت های زیادی برای نشستن و لذت بردن از منظره و یک زمین بازی بزرگ و مدرن برای کودکان است. به گفته مجری پروه قو الماس خاورمیانه، با توجه به اینکه بخش هتل این پروژه در سطح خاورمیانه منحصر به فرد به شمار می رود، عملیات اجرایی آن با حساسیت بیشتری دنبال می شود و در تلاش هستیم تا این مجموعه را به عنوان الگوی مدرن صنعت ساختمان در منطقه مطرح کنیم. وی با بیان اینکه طراحی این مجموعه توسط یک مهندس نخبه 34ساله ایرانی انجام شده است، یادآور شد: اجرای این پروژه مورد توجه بسیاری از دانشگاه ها و مراکز علمی داخلی و خارجی قرار گرفته و به عنوان یک الگوی مدرن در صنعت ساختمان کشور محسوب می شود. وی با بیان اینکه پروژه قو الماس خاورمیانه در زمینی به مساحت 43 هزار و 263 متر مربع و با زیر بنای مفید 173 هزار متر مربع در حال احداث است، گفت: مجتمع تجاری این پروژه نیز در سه طبقه با ورودی مجزا از بخش مسکونی در حال احداث بوده و همچنین در کنار این مجموعه ها، مجتمع ورزشی و پاساژ برندها نیز در نظر گرفته شده است.

دمای محوطۀ داخلی پیست اسکی دبی از 30- تا 3 درجه سانتی گراد متغیر است. اوتلت مال دبی اولین اوتلت در کل خاورمیانه محسوب میشود که دارای بیش از 1200 برند مختلف و معروف است. اوت لت مال دبی میزبان بیش از ۱۲۰۰ برند برتر جهانی است که برخی از مهمترین آنها شامل باس، ورساچه، پوما، آدیداس، فندی، دی اند جی، تامی هیلفیگر و ریباک میشود. مهمترین موردی که می توان در مورد این مجتمع تجاری به آن اشاره کرد، وجود ۱۲۰۰ نمایندگی برندهای تجاری در آن است که در کنار معماری جذاب و مجهز آن خودنمایی می کند. را مشاهده کنید. اگر علاقمند به آثار تاریخی باشید این مکان یکی از جذاب ترین مکان های رایگان در دبی است. این شهر دارای بلندترین برجها، جذابترین مراکز تفریحی و بزرگترین مراکز خرید میباشد که برای افراد بسیار جذاب است. از آن جایی که شهر دبی دارای جاذبه های توریستی بی نظیر و متعددی است، تردید در انتخاب جذاب ترین آن ها خصوصا در اولین سفر شما به دبی، دور از ذهن نمی باشد. گزینه های دیگری هم برای رسیدن به ساحل السیف وجود دارد که شامل تاکسی آبی و اَبرا (abra) می شود؛ ابرا نوعی قایق چوبی است که توسط محلی ها در گذشته استفاده می شد و در حال حاضر هم از شکل امروزی آن که بسیار ارزان و مقرون به صرفه است، استفاده می شود. بدون شک مساجد ایرانیان دبی جزو بهترین گزینه ها برای گردشگران تور دبی است، که با فرهنگ و هنر مسلمانان آشنا شوند و از شکوه و زیبایی آنها لذت ببرند. هدف از ساختن مراکز خرید در شهر دبی تنها به دلیل خرید کردن نیست بلکه هدف اصلی آنها ساختن نمونه ای کوچک از این شهر می باشد که فرهنگ عربی را هم به گردشگران معرفی و نمایش بدهند و هر بازدید کننده علاوه بر خرید ، یک روز فوق العاده همراه با تفریحات فراوان در این مراکز را می تواند سپری کند ، در ادامه با ما همراه باشید .

دهکده جهانی دبی هر ساله از اول نوامبر که مصادف با آبان ماه میباشد، باز گشایی میشود و در هفتم آوریل در ماه فروردین بسته میشود و فعالیت دهکده جهانی دبی تنها ۵ ماه در سال خواهد بود. تا رسیدن به طبقه ۳۹ برج خلیفه، تنها شاهد بخش های مختلف هتل آرمانی خواهید بود. اگر می خواهید با ماشین کرایه ای و یا شخصی خود به ساحل یروید، خوب است بدانید که پارکینگ از ساعت 13 الی 16 رایگان است. کالیگرافی (هنر زیبانویسی) نوعی نقاشی است که در آن خطوط با یکدیگر برخورد دارند و در واقع نوعی کمپوزسیون خط است! اگر از متروی دبی استفاده می کنید خطوط 66 و 67 از ایستگاه اتوبوس الغبیبه در منطقه بور دبی و نزدیکی ایستگاه مترو الغبیبه شما را به اوت لت مال می رساند. همچنین میتوانید از اتوبوسهای خطوط ۶۶ و ۶۷ استفاده کنید. کافی است در ایستگاه دبی مال از مترو یا اتوبوس خارج شوید. ساحل دبی یکی از ساحلهای زیبای و تمیز این شهر است که عمومی و رایگان میباشد. «پارک صفا» یکی از قدیمیترین پارکهای دبی میباشد که در مقابل هتل متروپولیتان در خیابان الوصل وخیابان شیخ زاید قرار گرفتهاست. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 370000MM بنا شده است و همچنین شامل 13 رستوران ، کافی شاپ و 300 فروشگاه میباشد . دبی فانتین یک سیستم هوشمند نمایش آبی یا رقص آب است که ساختش ۲۱۸ میلیون دلار خرج برداشته و از ۶۶۰۰ لامپ و ۵۰ پروژکتور رنگی تشکیل شده و میتواند آب را تا ارتفاع ۱۵۰ متری به هوا بفرستد. بهطور حتم، تمام افرادی که برای تفریح یا حتی تجارت به دوبی سفر میکنند، میخواهند که اطلاعاتی از نوع پوشش و غذاهای این منطقه گردشگری داشته باشند. افرادی که میخواهند با تور دبی اوقات فراغت خود را به گونهای دیگر سپری نمایند میتوانند از جاذبه های گردشگری دبی مانند مرکز خرید مرکاتو بازدید کنند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجاره خودرو در دبی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

[ بازدید : 2860 ]

[ شنبه 8 مهر 1402 ] 18:29 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]