پنا و مانیتور Wacom One Design


در اوایل سال 2020، شرکت Wacom یک قلم و مانیتور جدید Wacom One را معرفی کرد. Wacom، وزن قلم و مانیتور 13 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی و توجه به جزئیات، آن را به مقرون به صرفه ترین محصول Wacom از مجموعه قلم ها و مانیتورهای این شرکت برای کارهای گرافیکی تبدیل کرده است. از دیگر ویژگی های مانیتور Wacom می توان به ویژگی های جدید مانند وزن و حجم، قیمت مناسب، سازگاری با سیستم عامل اندروید، سازگاری با قلم های مختلف در کنار قلم Wacom اشاره کرد. دانش آموزان با خرید این مدل با قیمت مناسب و ارزان تر از سایر مدل های مانیتور Wacom می توانند از نوشتن مستقیم روی صفحه با خودکار لذت ببرند. طراحی، نقاشی و عکاسی ایجاد دیجیتال، بازسازی و ویرایش عکس، ویرایش ویدئو و موسیقی، تکنیک های بینایی کامپیوتری، تلفن و تبلت، ورودی دست خط، آموزش و یادگیری آنلاین.

مانیتور Wacom One Design علاوه بر سازگاری با رایانه های دارای سیستم عامل ویندوز و مکینتاش، با بسیاری از دستگاه های مدرن که از اندروید 6 و بالاتر پشتیبانی می کنند، سازگار و قابل استفاده است. با استفاده از این ویژگی جدید، می‌توانید از فونت‌های سازگار در برنامه‌های مختلف پشتیبانی شده مانند Bamboo Paper، Autodesk، Sketchbook، Medibang Color، Infinite Painter، Adobe Sketch، Adobe Prime، Ur Rush، Concepts، Ebispint برای انجام عملکردهای مختلف بر روی مانیتور Wacom استفاده کنید. مثل طراحی، ویرایش، آموزش و طراحی... انجام داد. مانیتور Wacom را می توان از طریق آداپتور OTG به تلفن یا تبلت متصل کرد. برای خرید قلم طراحی به سایت ارتینگز مراجعه نمایید. 


قلم های سازگار با مانیتور Wacom One:

قلم عرضه شده به همراه مانیتور Wacom مدل (CP91300) می باشد. دو دکمه کناری قابل تنظیم، حساسیت فشار تا 4096 سطح، تشخیص زاویه و کیفیت 2540 خط در اینچ از ویژگی های این قلم EMR بدون نیاز به باتری است. یکی از ویژگی های جدید این محصول امکان استفاده از خودکارهای حرفه ای سایر تولیدکنندگان قلم بر روی نمایشگر Wacom One است. در حال حاضر می توانید با نمایشگر Wacom One با فونت های زیر کار کنید و به زودی فونت های بیشتری به این لیست اضافه خواهند شد.

مشخصات قلم و مانیتور طرح Wacom One:

مانیتور Wacom One، مانند دیگر مدل‌های جدید جنبشی Wacom. از فناوری فیلم Anti-Glare برای جلوگیری از تأثیر انعکاس نور از صفحه نمایش بر توجه کاربر هنگام کار با قلم روی مانیتور استفاده می شود. قلم جدید این مدل می تواند تا 4096 سطح فشار روی مانیتور را با ± 60 درجه درک کند. کیفیت طراحی و سطح قلم 2540 LPI می باشد. این ترکیب قلم و مانیتور 13 اینچی باعث نقاشی دیجیتال می شود. تصویر تدوین و تدوین فیلم و موسیقی؛ این یک محصول و ابزار ایده آل برای ورودی متن و فعالیت های گرافیکی مانند تبلت های تلفن همراه با استفاده از رایانه (ویندوز و مکینتاش) و تلفن است. Android) برای کسانی که می‌خواهند در فضای دیجیتال شروع به کار کنند یا برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند بعد از استفاده از صفحه‌نمایش‌هایی مانند قلم‌های Wacom و Intus، استفاده مستقیم از خودکار را روی قفسه سینه سخت تجربه کنند، در دسترس است.

مراحل نصب قلم و نمایشگر Wacom One Design:

برای نصب و استفاده از مانیتور Wacom One ابتدا باید خروجی HDMI مانیتور را به کارت گرافیک سیستم خود متصل کنید. سپس کابل USB را به پورت کامپیوتر وصل کنید. در مرحله سوم آداپتور دستگاه را روشن کنید. انتهای دیگر کابل Wacom One یک به سه (USB-Type-C) را مطابق شکل زیر به مانیتور وصل کنید و Wacom One را روشن کنید.

پس از باز شدن صفحه Wacom One، درایور مربوط به محصول Wacom One و سازگار با سیستم عامل Windows-Macintosh خود را از وب سایت Wacom Iran یا قسمت پشتیبانی وب سایت Wacom دانلود کرده و از Honor بر روی سیستم استفاده کنید. اگر سیستم عامل شما پس از نصب سازگار باشد و مشکلی نداشته باشد، پیام نصب موفقیت آمیز را مشاهده خواهید کرد. در این مرحله کامپیوتر خود را ریستارت کنید و پس از شروع فرآیند نصب را ادامه دهید تا به مرحله ثبت نام برسید. در صورت تمایل به ثبت نام در وب سایت Wacom و ثبت نام محصول خریداری شده و استفاده از نرم افزار دانلود رایگان (به مدت محدود) مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. از طرف دیگر، می توانید آن را نادیده بگیرید و از قلم روی صفحه طراحی Wacom One در نرم افزار مورد علاقه خود لذت ببرید.

[ بازدید : 97 ]

[ چهارشنبه 11 بهمن 1402 ] 10:05 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]