کرکره برقی برای طلافروشی


طلافروشی ها و صرافی ها به دلیل ماهیت تجارت خود نسبت به مسائل امنیتی بسیار حساس هستند. استفاده از درب استیل برای ایمنی طلافروشی ها بسیار مهم است و می تواند راه حل موثری برای طلافروشی ها ارائه دهد.

آنها نه تنها از شکستگی محافظت می کنند، بلکه به تنظیم دمای داخل مغازه و جلوگیری از گرد و غبار و زباله کمک می کنند.

استفاده از کرکره برقی طلا فروشی آسان است و می توان آن را با فشار یک دکمه باز و بسته کرد و برای هر طلافروشی گزینه مناسبی است. با این حال، انتخاب پرده برقی مناسب نیاز به بررسی دقیق دارد.

با توجه به افزایش آمار سرقت در کشور، این حساسیت نیز افزایش یافته است. در این مقاله به نکات فنی و مسائل مربوط به خرید و ساخت درب کرکره برقی طلا فروشی ها می پردازیم.

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مربوط به کرکره برقی طلافروشی و تعویض کرکره برقی را تک تک به شما بپردازیم.

انتخاب مناسب درب برقی برای طلافروشی

درب کرکره ای برقی طلافروشی در مدل های مختلف آلومینیومی، استیل ساده و تمام پانچ موجود می باشد. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند، بنابراین مهم است که بهترین مورد را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد.

کرکره های آلومینیومی سبک وزن و مقاوم در برابر خوردگی هستند که آنها را برای استفاده در فضای باز ایده آل می کند. کرکره های فولادی سنگین تر هستند و می توانند محافظت بیشتری در برابر باد و ضربه ایجاد کنند.

انواع کرکره برقی طلافروشی و صرافی

انواع قفل برقی ضد سرقت و قفل برقی امنیتی برای بورس و مغازه طلا استفاده می شود. این پرده های برقی ضد سرقت عبارتند از:

کرکره برقی تیغه فولادی ساده

کرکره برقی تیغه فولادی تمام مهر

ریل آهنی با کرکره برقی

ماشین لباسشویی برقی

قفل کرکره برقی

استفاده از کرکره برقی ایپاکو به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا طلافروشی ها معمولا ویترین دارند. بنابراین استفاده از کرکره برقی استیل معمولی و پانچ کامل گزینه مناسبی برای طلافروشی ها می باشد.

در صورت استفاده از این نوع کرکره های برقی ضد سرقت، ویترین طلافروشی حتی در صورت بسته بودن مغازه نمایان می شود و می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. اگر طلافروشی داخل راهرو یا خیابان باشد، انتخاب نوع شیر برقی طلافروشی موثر است.

برای صرافی ها کرکره برقی استیل ساده گزینه مناسبی است. چون ویترین بورس با طلافروشی کاملا متفاوت است.

به طور خلاصه، قبل از اینکه دروازه های برقی برای طلافروشی ها و صرافی ها ساخته شوند. باید نوع کاربری فروشگاه و فروشگاه را به طور دقیق بدانید و از امنیت نیز آگاه باشید.

به عنوان مثال، کرکره برقی برای طلافروشی ها باید ضد سرقت، امنیت بالا، مقاوم در برابر ضربه و کار سنگین باشد. زیرا اولویت اول برای خرید کرکره برقی طلافروشی ها و صرافی ها ایمنی است.

درب برقی طلافروشی طبق پروژه

کرکره برقی در مدل های مختلف از بسیار ساده و کاربردی گرفته تا بسیار زیبا و تزئینی موجود است. هنگام انتخاب طرح، زیبایی کلی جواهرفروشی خود را در نظر بگیرید اگر فروشگاهی مدرن و شیک دارید، ممکن است بخواهید کرکره هایی با طراحی تمیز و مینیمالیستی انتخاب کنید. از طرف دیگر، اگر فروشگاه شما حس سنتی تری دارد، ممکن است بخواهید کرکره هایی با جزئیات تزئین شده تر انتخاب کنید.

ویژگی های مناسب درب های برقی را برای طلافروشی ها انتخاب کنید

قفل های برقی برای فروشگاه های مبلمان می توانند ویژگی های زیادی مانند عملکرد کنترل از راه دور، قفل خودکار و آلارم داخلی داشته باشند. ببینید کدام ویژگی برای شما و جواهرفروشی شما مهم است. به عنوان مثال، اگر به تنهایی در مغازه خود کار می کنید، ممکن است بخواهید قفل هایی با قفل خودکار برای ایجاد امنیت بیشتر انتخاب کنید.

انتخاب کرکره برقی مناسب برای جواهر فروشی شما می تواند کاری دلهره آور باشد. برای تصمیم گیری درست، مهم است که به دنبال مشاوره حرفه ای باشید. همکاری با آگما، تولید کننده تیغه فولادی پرده های برقی در ایران را در نظر بگیرید، که می تواند مشاوره های تخصصی را ارائه دهد و به شما در انتخاب پرده های مناسب برای نیازهای خاص شما کمک کند. با راهنمایی آنها می توانید مطمئن باشید که سرمایه گذاری درستی برای امنیت و حفاظت از جواهرفروشی خود انجام می دهید.

مزایای استفاده از درب کرکره برقی برای طلافروشی ها و صرافی ها

این درب ها زیبا و شکیل هستند و نمای بیرونی جواهرفروشی را تبدیل به یک مبادله باکلاس و زیبا می کنند.

امنیت طلافروشی و صرافی افزایش یافته و دیگر امکان ورود افراد غیرمجاز به طلافروشی و صرافی وجود ندارد.

امکان نفوذ و آسیب رساندن به این درها وجود ندارد. زیرا این درب ها بسیار سخت و مقاوم هستند.

امکان ورود گرد و غبار و آلودگی به طلا و جواهر فروشی وجود ندارد. پس هر روز گرد و غبار داخل کارگاه را نمی بینیم.

به لطف حرکت کنترل شده، دارایی و سرمایه شما به خوبی محافظت می شود.

باز و بسته شدن سریع و کنترل شده باعث صرفه جویی در انرژی برای سرمایش یا گرمایش داخل فروشگاه می شود.

موتور محفظه الکتریکی

هنگام نصب و ساخت کرکره برقی طلافروشی ها و صرافی ها یکی از مهم ترین عوامل انتخاب و خرید موتور شیر برقی مناسب می باشد. از آنجایی که ضد سرقت و ضد سرقت سنگین هستند، باید از موتور کرکره برقی قدرتمند استفاده کنیم. دستگاه ما می تواند جانبی یا لوله ای باشد. قدرت و نوع موتور باید با توجه به نوع پروژه، وزن پرده برقی، اندازه پرده برقی و ... انتخاب و تعیین شود.

راه آهن برقی

یکی از اجزای کرکره برقی که استحکام آن مستقیماً بر ایمنی کرکره برقی تأثیر می گذارد، ریل کرکره برقی است. به دوستانی که قصد اتصال جواهرفروشی و صرافی را دارند توصیه می کنیم ریل برقی آن از استیل باشد و ضخامت ورق به اندازه ای باشد که احتمال دزدی کمتر شود. . شایان ذکر است که هرچه عمق ریل بیشتر باشد، ایمنی تجهیزات الکترونیکی در جواهرفروشی ها و صرافی ها بیشتر می شود.

کلید کرکره برقی

نوع جدیدی از قفل ضد سرقت برقی در کارخانه و شرکت آگما ظاهر شده است که در برابر سرقت مقاومت می کند و ویژگی های خاصی دارد که در هیچ قفل دیگری یافت نمی شود. این قفل با ولتاژ 24 ولت کار می کند و با نصب این قفل بر روی کرکره برقی و صرافی طلافروشی خود دیگر نیازی به استفاده از قفل و کتاب نیست. عکسی از این قفل در در زیر نشان داده شده است.

قیمت درب طلافروشی

کرکره برقی طلا فروشی در مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شود. بسته به نوع درب، قیمت درب طلا و جواهر فروشی متفاوت است. یکی از عواملی که بر قیمت این گونه درب ها تأثیر می گذارد، آپشن ها و قابلیت های درب است. گاهی اوقات کارفرما ایجاب می کند که درب مورد نظر دارای چندین ویژگی خاص باشد که باعث افزایش قیمت می شود.

مصالح به کار رفته در درب و مقاومت آنها در تعیین قیمت تمام شده درب بسیار تاثیرگذار است. شما می توانید طلا و جواهرات مرغوب را از آگمارول خریداری کنید. به این ترتیب مطمئن ترین و مدرن ترین درب طلا مغازه را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری خواهید کرد. آگمارول بزرگترین تولید کننده درب های مدرن و کرکره های هوشمند است.

کرکره برقی بخر

برای خرید کرکره برقی اکسچنج و گلد پوینت کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. همچنین برای محاسبه آنلاین قیمت درب کرکره برقی، بررسی قیمت و خرید هم اکنون می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. . ما سعی می کنیم خرید شما را آسان کنیم و گزینه های مناسبی را برای خرید و تعویض کرکره برقی در طلافروشی ها معرفی کنیم. در هنگام خرید و یا تعویض کرکره برقی در فروشگاه طلا باید به ایمنی عملکرد، نوع موتور، دوام، خدمات پس از فروش و ... توجه کرد.

فروش پرده برقی در طلافروشی و بورس

شرکت آگما (آرمان گستر مهر اسپادانا) تولید و فروش انواع قفل برقی می باشد. بسته به نیاز شما یک نوع برق خاص و مناسب را به شما پیشنهاد می کنیم که مناسب طلافروشی ها و صرافی ها می باشد.

نصب تجهیزات الکترونیکی طلافروشی ها و صرافی ها

نصب گیت های الکترونیکی برای صرافی ها و طلافروشی ها مانند نصب سایر گیت های الکترونیکی نیست. بله، علاوه بر حساسیت به امنیت کرکره برقی طلافروشی و درب برقی که تغییر می کند، زیبایی و زیبایی کسب و کار را در نظر می گیریم، در نصب و تعویض کرکره برقی طلا باید دقت زیادی داشته باشیم. فروشگاه قابل قبول

[ بازدید : 34 ]

[ پنجشنبه 23 فروردين 1403 ] 14:04 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]