آیا آرایش سنگین صورت ما را زیباتر می کند؟

تاثیر آرایش غلیظ روی صورت دختر خانم ها و آرایش غلیظ عروس در زیبایی فاطمه حبشی
خیلی ها فکر می کنند برای داشتن چهره ای زیبا باید صورت خود را زیبا کنند. علاوه بر این که آرایش های سنگین در خانم ها نمی تواند به زیبایی آن ها کمک کند، کرم پودر باعث بسته شدن سلول های پوست می شود و این روند را باید بدون مراجعه به آرایشگاه خوب ادامه داد. ظاهر بثورات پوستی پس باید با خود فکر کنیم که از چه روشی برای افزودن به زیبایی خود استفاده می کنیم؟
برای اینکه ظاهری زیبا داشته باشیم و در عین حال مشکلات پوستی را برطرف کنیم باید تا حد امکان از کرم ها و پودرهای نامناسب استفاده کنیم. هر گونه مشکل پوستی که مانع از ظاهر خوب شما می شود باید برطرف شود.
عنوان اصلی این صفحه نمایش
برخی مشکلات پوستی
مزاحم
بسیاری از مردم ناخن می گیرند. به دلیل آکنه، این لکه و لکه هایی که در نتیجه ممکن است روی صورت ظاهر شود، حتما باید به پزشک مراجعه کنید و اولین قدم را برای زیبایی خود بردارید.
احساس می کرد بیش از حد خوابیده است
بله، شما یکی از بهترین و زیباترین افراد دنیا هستید. افکار شما روی شما تاثیر می گذارد. مطمئن شوید که هر روز خود را زیبا می بینید. این طرز فکر شما را وادار می کند تا به سمت بزرگترین زیبایی خود قدم بردارید.
مراقب پوست خود باشید
خیلی ها همیشه دلایل مختلفی می گویند که وقت نداریم یا وقتمان محدود است، اما همه این حرف ها را باید کنار گذاشت و سعی کرد پوستی زیبا داشت. حتماً هر روز از کندر استفاده کنید و استفاده از ماسک صورت می تواند پوست شما را آبرسانی کند و از افتادگی پوست شما جلوگیری کند.
خوب بخور
تغذیه شما باید بررسی شود تا پوست شما تقویت شده و مواد مورد نیاز خود را تامین کند. استفاده از میوه ها، سبزیجات، کاهو برای پوست مفید است. همچنین باید از غذاهای سرخ کردنی و فست فودها اجتناب کنید. فرآیند هضم غذاهای سرخ شده یا فست فودها کند است و در نتیجه برای بدن بسیار خطرناک است. استفاده از این نوع غذا حتی باعث ایجاد لکه های قهوه ای می شود. بنابراین، باید در رژیم غذایی خود تجدید نظر کنید.
به اندازه کافی خوابیدن
زمان استراحت خود را تنظیم کنید این یک عامل مهم در زیبایی است. با دیر خوابیدن هورمون های لازم ترشح نمی شود و آسیب زیادی به پوست و حتی بدن خود وارد می کنید. با دیر خوابیدن، روند پیری پوست سریعتر اتفاق می افتد.
چشمان خود را طبیعی جلوه دهید
استخوان ابروهای شما با زاویه صورت شما مطابقت دارد، بنابراین به رشد ابروهای خود کمک کنید و با یک آرایشگر حرفه ای به آنها فرم دهید. با استفاده از روغن های طبیعی می توانید ابروهایی پرپشت درست کنید. روغن زیتون، روغن بادام شیرین و روغن نارگیل به تقویت موهای چشم کمک می کند.
لبخند
همه چهره ها با لبخند زیبا می شوند و لبخند افراد را جذاب تر می کند. لبخند بزنید و با لبخند خود به اطرافیان خود محبت کنید. به قول چارلی چاپلین: زیباترین دختر شادترین دختر است.
همچنین بخوانید: روال روزانه پوست و اهمیت آن در سلامت پوست
برخی از محصولات آرایشی به گونه ای طراحی شده اند که شما را پنهان کنند: به عنوان مثال، ریمل های بی رنگ، براق کننده های گلوپ و کرم های سبک می توانند به شما کمک کنند تا بدون تغییر ظاهر خود، زیباتر شوید.
برای داشتن لب هایی زیبا، می توان آن را به آرامی برس زد. استفاده از عسل روی لب ها قبل از خواب نیز به داشتن لب های زیبا کمک می کند.
مو یکی از مهمترین مسائل برای زیبایی هر فردی است: استفاده از روغن زیتون، روغن کرچک، روغن نارگیل، روغن بادام تلخ و موارد دیگر را برای تقویت موهای خود فراموش نکنید. هر شب قبل از رفتن به رختخواب موهای خود را با روغن های طبیعی بشویید. همچنین می توانید از یک آرایشگر کمک بگیرید تا به زیبایی موهای خود بیافزایید.
برای لب های خود به جای رژ لب از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.
همیشه به جای پودر از ضد آفتاب استفاده کنید.
حتما از صابون ها و پاک کننده های مناسب پوست خود استفاده کنید.
یک اسکراب با spf بالا کمک می کند تا پوست شما صاف و سالم بماند.
یک سری اشتباهات هم در آرایش وجود دارد که به دلیل آن زیبایی چهره از بین می رود. سعی کنید روی این نکات نیز تمرکز کنید.
اشتباهات رایج در استفاده از کرم پودر
هر چه پوست آرایش کمتری داشته باشد، زیباتر به نظر می رسد. استفاده بیش از حد از تکنیک های فونداسیون دائمی یا مزولایتینگ روی پوست می تواند شما را پیرتر نشان دهد. استفاده از کرم پودر دائمی باید برای زیباتر و جوانتر به نظر رسیدن شما باشد. برای داشتن ظاهری جذاب حتما از مرطوب کننده و یک لایه نازک پودر استفاده کنید. این کار فقط با مراجعه به بهترین آرایشگاه امکان پذیر است. بهتر است زیبایی خود را به دست یک آرایشگر ماهر بسپارید.
تماس چشمی، رنگ کردن پوست، خط چشم ضخیم، استفاده بیش از حد از مداد ابرو و ... شما را زیبا نمی کند.
به جای استفاده از لوازم آرایشی برندهای ناشناخته، سعی کنید به لوازم آرایشی کمتر اما با کیفیت برای داشتن پوستی صاف و سالم بسنده کنید.

https://fatemehhabashi.com/will-heavy-makeup-make-us-more-beautiful/

[ بازدید : 101 ]

[ دوشنبه 25 مهر 1401 ] 17:02 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]