پنج قوانین از ساخت تابلو مغازه


چنین فونتهایی را می توان در تابلوهای فروشگاهی که مفهومی گذشته نگر، دارند استفاده کرد. مثالهایی که در اینجا میآوریم تنها ۰.۱ درصد از قلمرو فونتها در جهان را تشکیل میدهند. در مرحله بعدی برای سفارش ساخت تابلو مغازه ابتدا این نکته را در نظر بگیرید که هر صنف و شغلی دارای یک رنگبندی مختص به خود می باشد که با رعایت آن می توانید یک تابلو زیبا داشته باشید. تابلو مغازه چوبی یا ترموود برای کسانی مناسب است که به دنبال تابلویی شیک، طبیعی و در عین حال فانتزی برای مغازه خود هستند. در گذشته که تابلو حروف برجسته به بازار نیامده بود،از تابلونویسی برای معرفی کسب وکار خود استفاده می کردند.و سپس پس از آن استفاده ازتابلوهای نئون بسیار محبوب شد.که هنوز در پشت شیشه بعضی از مغازه ها تابلو نئون به چشم میخورد. در اینجا بد نیست به جعبه ابزار بالای جعبه ابزار لایه که دارای دو زبانه است هم اشاره کوتاه داشته باشیم.


میتوان گفت که وارد کردن چنین خیال پردازیهایی روی تابلوها درست نیست. اما در این مثال زیر در عکس پائین می بینیم که مکان مد نظر یک کلینیک خانوادگی نیست. از سوی دیگر برخی از تابلو ها از نظر برجسته سازی نیاز به طرح های سه بعدی دارند و باید در دنیای تابلوسازی به آن توجه ویژه ای صورت بگیرد. ابعاد و سایز تابلو مغازه با توجه به اندازه و نوع خدمات آن در نظر گرفته میشود و با هدف هماهنگی طراحی تابلو مغازه با اندازه آن به افراد متخصص ارائه میگردد. شیف را باید زد) برای تغییر سایز از ابزار فری ترانسفور و ابزار حرکت ابعاد و جای مناسب متن را تعیین می کنیم. برای زیباتر جلوه دادن این نوع از تابلو حروف برجسته از نورپردازیهای بسیار حرفهای استفاده میشود تا مشتریان زیادی جذب تابلو و در نتیجه جذب کسب کار مورد هدف شده و بازدهی آن در امر تبلیغات بالاتر رود. استفاده از فونت های sans serif در متون حاوی اطلاعات، خواندن آن را بسیار آسان میکند. استفاده از این ورق ها در سه تایپ اصلی بسیار رایج است. برخی از انواع رول های چنلیوم عبارتند از رول چنلیوم ساده، رول چنلیوم لترمکس و رول های چنلیوم پانچ که در ادامه به آنها همراه با نمونه های ساخته شده خواهیم پرداخت.


پس بهتر است به نکاتی که در ادامه ذکر میکنم دقت بفرمایید. شاید جالب باشد که در ادامه نکات عنوان شده در خصوص آنچه که باید پیرامون طراحی تابلو بدانید به ضرورت و دلایل توجه به فونتها نیز اشاره بکنیم. این خاصیت به علت استفاده از کروم و نیکل در ساخت تابلو بوده که در برابر ورقهای استیل از نوع بگیر، با توجه به حالت عکس استیل نگیر، آهن ربا را جذب خود می­کند و این تابلو در شرایط مختلف جوی، از دوام کمتری برخوردار است. شما باید عبارت اصلی روی علامت خود را با فونت قوی مشخص کنید. مانند شستشو و تعمیر تابلوهای تبلیغاتی ، با این کار می توانید تابلو خود را بروز کنید. بنابراین، بسیار مهم است که فونتی را انتخاب کنید که به بهترین وجه برای تجارت و البته نام برند شما مناسب باشد. برای متمایز شدن میان مردم و متمایز شدن از رقبا، معمولاً فونت اشتباه انتخاب میشود. با این حال، فونت استفاده شده ناخودآگاه پیامی را به مردم منتقل میکند. در مثال دوم براحتی میتوان گفت که مردم وقتی به کلینیک سرپایی میروند دو بار فکر میکنند. در این مطلب هرآنچه که لازم بود درباره این تابلو بدانید را گفتیم و در نهایت به نحوه سفارش هم اشاره ای کردیم. تابلو  حروف برجسته استیل


لازم بذکر است که منبع تغذیه اس ام دی ها ترانس های ۱۲ ولت بوده و مصرف آنها به مراتب کمتر از ترانس های هسته ای با ولتاژ بالا میباشد. برای نورپردازی تابلو چلنیوم الماسی از لامپهای اس ام دی استفاده میشود. این نوع از تابلو تبلیغاتی با نام های متفاوتی مانند تابلو چلنیوم پانچ، الماسی و ستاره ای نامگذاری می شوند. لبه های چلنیوم مرغوب معمولا با نایلونی پوشانده شده است تا از آسیب دیدن روی لبه در هنگام ساخت جلوگیری شود. استفاده از فونتهای سریف در نشریات چاپی، کتابها و اسناد رسمی مناسب تر است. برخی از فونتها نشان میدهد که یک مکان برای جوانان است، در حالیکه برخی از فونتها نشان می دهد که یک مکان برای افراد میانسال مناسب تر است. همچنین بهتر است بدانید که؛ فونتهای Serif دارای یک بریدگی در انتهای حرف هستند. میتوانید فونتهای sans serif را بهعنوان فونتهایی در نظر بگیرید که در انتهای حرف بریدگی ندارند. حتی می توان در زمان نصب، رنگ پالت نورها را متفاوت قرار داد. و در آخر لامپ ها در بین لبه های جوش شده ، و در جایی که سوراخ آن تعبیه شده قرار میگیرند. بنابراین، میتوانید فونتهای بسیار بیشتری را که برای ایده دادن به شما انتخاب کرده ایم، به صورت رایگان در اینترنت بیابید.


[ بازدید : 285 ]

[ سه شنبه 13 دی 1401 ] 10:41 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]