معرفی POSTMELK

برای خرید و رهن خانه وقت زیادی صرف می شود. مراجعه به مشاور املاک ها کاری بسیار خسته کننده است. افراد برای خرید و رهن خانه، زمان زیادی می گذارند تا بتوانند خانه دلخواه خود را از بین چندین خانه انتخاب کنند. مشکل این است که هر مشاور املاک فقط در یک بازه محدود عمل می کند. POSTMELK سایتی است که تمام خانه های خالی را با امکانات و موقعیت های خاص آن ها، در دسترس مشتری ها قرار می دهد. در این سایت  تنها با کلیک کردن روی ملک مد نظر خود می توانید آن را با تمام امکانات و همچنین نمای داخلی خانه مشاهده کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید. این سایت تمام مشکلات حول محور خرید و اجاره خانه را برای مشتری ها حل کرده است.

 

بررسی سایت پست ملک

در سایت POSTMELK واحدهای مسکونی متفاوتی برای مشاهده وجود دارد. با مشاهده خانه ها می توان خانه ای متناسب با بودجه و ملاک هایی که دارید، پیدا و خریداری نمایید. سایت POSTMELK یک سایت تحت وب است و هر لحظه آپدیت می‌شود و هیچ اطلاعات قدیمی به مشتری ها ارائه نمی شود. با استفاده از سایت POSTMELK نیازی به طی کردن مسیر های طولانی برای بازدید از خانه ‌ها نخواهید داشت. در این سایت می توان نمای بیرونی و نمای داخلی خانه ها و تمام امکانات آن ها، را مشاهده کرد و برای خرید یا اجاره تصمیم گیری کرد.

یک گزینه مهم که باعث علاقه خیلی از افراد به سایت POSTMELK شده این است که در سایت قیمت ‌ها کاملاً شفاف است. هیچ گونه تورم یا درصد گیری مشاوران املاک در سایت وجود ندارد. در این سایت خریدار و مشتری با هم رابطه ای دو طرفه و مستقیم برقرار می کنند و در واقع قیمت واقعی از فروشنده به خریدار داده می شود.

 

خصوصیات POSTMELK

اولین و مهم ترین ویژگی سایت https://postmelk.ir امنیت آن برای همه افرادی است که در سایت ثبت نام کرده اند.  سایت POSTMELK دارای گواهینامه SSl است که از معتبر ترین مدارک در حوزه امنیت است. به خاطر اینکه این سایت فیلترینگ دارد، مشتری بدون کوچک ترین مشکلی و در کمترین زمان با وارد کردن ملاک های خانه ای که در نظر دارد مثل قیمت و متراژ می تواند تمام خانه های موجود با آن ملاک ها را مشاهده نماید و از بین آن ها انتخاب کند.

با ثبت نام مشاوران املاک در سایت POSTMELK، افراد مختلف می توانند از مشاوره آن ها استفاده کنند و دیگر هیچ نیازی به صرف هزینه ‌های اضافه نیست. در این سایت فایلی خیلی جامع در اختیار مشتری ها قرار می‌ گیرد، که از واحد های منطقه هر مشتری و واحد های مجاور تشکیل شده است. این سایت ۲۴ساعته فعال است و سرعت خیلی بالایی دارد و همچنین تمامی اطلاعات آن به روز می باشند.

نتیجه گیری

سایت POSTMELK یکی از بهترین سایت ها در زمینه ارائه خدمات ملکی به مشتری ها به شمار می آید. این سایت امکانات زیادی در اختیار مشتری ها قرار می‌ دهد. در این سایت  فیلتر هایی  وجود دارد که باعث می‌شود مشتری بهترین خانه را برای خرید یا اجاره انتخاب کند. خانه ها در این سایت به صورت دسته بندی شده وجود دارند.

مشاوران در سایت POSTMELK برای پیدا کردن خانه، مطلوب مشاوره های لازم را به مشتری ها ارائه خواهند داد. این سایت، به صورت کاملاً رایگان در اختیار مشتری ها قرار می‌ گیرد و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای برای ثبت نام در آن نیست. با مراجعه به این سایت و مشاهده خانه های موجود در آن، می توان گزینه مناسبی با قیمت و متراژ مناسب و امکانات کامل انتخاب و خرید کرد. خانه های خالی در این سایت وارد شده و برای همه قابل دسترسی هستند.

[ بازدید : 203 ]

[ سه شنبه 31 خرداد 1401 ] 20:11 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]