دلایل اصلی نپوشیدن کفش


استفاده از فلیپ فلاپ چه عوارضی دارد؟

شما به ندرت از فلیپ فلاپ استفاده می کنید! دمپایی در بین مردم محبوبیت دارد. این دمپایی ها می توانند پاهای شما را خنک نگه دارند، اما می توانند به پا و سلامت شما آسیب بزنند. این نوع دمپایی ها بسیار زیبا هستند اما روی سلامتی تاثیر می گذارند و عادت می کنیم بین انگشتان پا چیزی داشته باشیم.

صندل

پوشیدن دمپایی و مضرات آن برای بدن

دمپایی یا چالش های پوشیدن دمپایی

به گفته اشپیگل، دکتر کاملیا برخی از مشکلات استفاده از فلیپ فلاپ را بیان کرد که در این بخش نوک زیبا به آنها خواهیم پرداخت.

1- فلیپ فلاپ باعث ایجاد مشکلاتی در تاندون آشیل و کمر می شود.

2- دمپایی باعث تغییر راه رفتن شما می شود که می تواند مشکلاتی ایجاد کند.

3- فلیپ فلاپ ها نمی توانند به درستی از پاهای شما حمایت کنند و در نتیجه باعث تحرک بیش از حد شما می شوند که باعث درد در ساق پا و ناحیه باسن می شود. اگر به طور مرتب از این نوع دمپایی استفاده کنید، ممکن است دچار کمردرد شوید.

4- بسیاری از افراد به دلیل استفاده زیاد از این نوع دمپایی ها شرایط ناخوشایندی دارند که فشار و درد رباط ها را باید تحمل کنند که هنوز درمانی برای آن وجود ندارد.

5. خارش پا خطر ابتلا به عفونت های قارچی را افزایش می دهد. مطالعات اخیر نشان داده است که هنگام پوشیدن صندل، تقریباً 15000 نوع مختلف باکتری از پاهای شما جذب می شود.

استفاده نکردن از چنین کفش هایی بسیار مهم است زیرا مشکلات جبران ناپذیری را ایجاد می کنند.

پوشیدن این نوع صندل ها می تواند معایبی داشته باشد. این نوع صندل ها باعث ایجاد درد در حین راه رفتن و بعد از آن می شوند. پاها مستعد آسیب و گاز هستند و این نوع صندل ها ممکن است در سرتاسر دنیا نام های مختلفی داشته باشند اما باید بدانید که مشکلات یکسانی را ایجاد می کنند.

از گذشته تا به حال از این نوع مدل کفش برای راحتی، نرمی و خنکی آن استفاده می شده است.این نوع مدل کفش در فرهنگ های شرقی و غربی در مصر، ژاپن، یونان و روم مورد استفاده قرار می گرفته است و در حال حاضر یکی از معروف ترین کفش ها در جهان است. صرف نظر از اینکه از کجا آمده اند، این نوع کفش بسیار ناسالم و مضر است.

فرو می ریزد

معایب رد کردن چیست؟

مشکلات پوشیدن دمپایی

هیچ استثنایی وجود ندارد

اقدام به شما قدرت می دهد. این فیزیک پایه است.

فیزیک چه ربطی به دمپایی های ساحلی دارد؟

یک اثر کلی هنگام راه رفتن ایجاد می شود. این اثر نه تنها پاها، بلکه کل بدن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

با این حال، فلیپ فلاپ ها نمی توانند تاثیر راه رفتن را کاهش دهند، به خصوص زمانی که روی سطوح سخت تری مانند آسفالت قدم می گذارید. کف لاستیکی کفش برای محافظت از پا و وزن بدن شما کافی نیست.

علاوه بر این، دمپایی های ساحلی شکلی کاملاً صاف دارند که می تواند منجر به عادت های بد راه رفتن شود. دیدن افرادی که با دمپایی در اطراف راه می روند بسیار رایج است. بالاخره این دمپایی ها روی پای شما نمی ایستند و به پای شما ثبات نمی دهند.

در نتیجه می تواند باعث درد مزمن در عضلات پشت و باسن شود.

عدم وجود حفاظ یکی از مشکلات فلیپ فلاپ هاست

محافظت ناکافی از پا

مشکل دیگر نحوه محافظت از پاها هنگام پوشیدن صندل است. ساختار این کفش ها به قدری ساده و سبک است که محافظت اندکی یا اصلاً محافظت نمی کند و پاها را در برابر آسیب، سوختگی، گاز گرفتگی و سایر عوامل طبیعی آسیب پذیر می کند. این به ویژه در مورد این واقعیت صدق می کند که ما اغلب در تابستان از آن استفاده می کنیم. علاوه بر این، ساحل، استخرها و باشگاه ها عمومی هستند. این بدان معنی است که خطر مواجهه با میکروارگانیسم ها قابل توجه است. دمپایی پاها را نمی پوشاند، اما آنها را در معرض انواع آلودگی ها قرار می دهد.

در موارد شدید، پایانه های عصبی پاها را تحت تأثیر قرار می دهد. این می تواند بر سیستم عصبی، تنظیم متابولیک بدن و رفاه عمومی تأثیر بگذارد.

آسان است

دمپایی برای پا مناسب نیست

بیماری های پوستی و قارچی

برخی از بیماری ها در تابستان شیوع بیشتری دارند. گرم ترین زمان سال در برخی از نقاط تابستان به دلیل قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، رطوبت و میکروارگانیسم های محلی خطرناک است. یکی دیگر از مشکلات کلاسیک تابستان رشد کپک ناشی از گرما و رطوبت است. این موارد در روزهای گرم افزایش می یابد، اما زمانی که پای ورزشکاران به میان می آید، کارشناسان همیشه تاثیر دمپایی را جدی نمی گیرند.

فلیپ فلاپار

به بیماری های پوستی و قارچ پای ورزشکاران مبتلا شوید

برخی از حرفه ای ها دوست دارند از این نوع دمپایی ساحلی در فصل تابستان استفاده کنند زیرا هوای تازه را برای پاها فراهم می کند. به گفته آنها بهتر است از چنین دمپایی هایی استفاده شود زیرا پاها را خشک می کند و از تماس مستقیم با میکروارگانیسم های موجود در شن جلوگیری می کند.

سایر محققان استفاده از دمپایی را به دلیل قرار گرفتن پا در معرض موجودات مختلف در آب و شن توصیه نمی کنند. آنها همچنین به خطر ابتلا به سرطان پوست در نتیجه قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید اشاره کردند.

با توجه به اینکه هدف اصلی پوشیدن کفش محافظت و محافظت از پاها است، کفش و چکمه ساحلی ممنوع است، اما با رعایت بهداشت و استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب، می توانید از تابستان بدون آسیب دیدن پاهای خود لذت ببرید.

رفرنس:  https://www.alivitrine.ir/fa/list-product/62

[ بازدید : 522 ]

[ پنجشنبه 29 تير 1402 ] 10:16 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]