عقیم سازی سگ ها و گربه ها

تصوراتی وجود دارد که گربه ها بعد از عقیم سازی افسرده میشوند. میکائیلی درباره وضعیت فعلی خودروی سیار عقیم سازی سگها به صورت رایگان، گفت: یک کامیون عقیمسازی وجود داشت که درحال حاضر فعالیت نمیکند اما این کامیون عقیمسازی سیار به یک حامی سپرده شده است. میکائیلی درباره راهکاری برای افزایش عقیمسازی سگها، توضیح داد: اگر پرداخت منابع مالی به پیمانکار به صورت مقرر و ماهیانه صورت گیرد، روند عقیمسازی سگها سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت. افزایش رخداد چاقی به صورت غیر مستقیم با عقیم سازی مرتبط است. با سلام و درود خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی مجله کت داگ آنلاین ، در این قسمت شما را بطور کامل با موضوع عقیم سازی ( اخته کردن) گربه ها آشنا میکنیم و به تمامی سوال های شما عزیز صاحب گربه خانگی در مورد بهترین زمان برای انجام این کار ،انواع روشها ، معایب و محاسن این عمل بر روی گربه ها و هر آنچه که باید در مورد عقیم کردن گربه ها دارید پاسخ میدهیم.در ابتدا باید در مورد بلوغ جنسی در گربه ها بدانیم که در حدود پنج تا هشت ماهگی به بلوغ جنسی میرسند که این مدت رابطه مستقیمی با نژاد ، جثه و شرایط نگهداری گربه دارد.

اما اگر سگ بالغ عقیم شود پوست بیضه خالی تا مدت ها باقی خواهند ماند. بهتر است گردنبند الیزابت را خریداری نمایید، در این صورت سگ از بازیکردن و یا گاز گرفتن محل بخیه خودداری میکند. در مورد کانون زیست سگ های ولگرد در تهران باید یادآور شد مشخصا در مسیر میدان آزادی به سمت رباطکریم و پرند و یا اسلامشهر در مناطقی چون ورودی احمدآباد مستوفی، سر نسیمشهر، پایانه باربری، بیابانهای اطراف رباطکریم، و ورودی پرند و از جانب مشرق به سمت پردیس و رودهن و بوم هن گله سگ های ولگرد نگران کننده است. صاحبان سگ و افرادی که قصد خرید و نگهداری این موجود دوست داشتنی را دارند، قبل از اقدام به خرید سگ باید یکسری نکات را بررسی و مورد توجه قرار دهند.یکی از مهمترین شرایطی که باید در نظر گرفته شود، بحث عقیم سازی سگ می باشد.بحث عقیم سازی سگ و شرایط مرتبط با آن به اطلاعات خاصی نیاز دارد که تمامی صاحبان سگ باید از آن آگاهی داشته باشند.ما در سایت پی کی پت (بهترین مربی سگ) با ارائه توضیحات لازم در این زمینه، سعی و تلاش خود را در روشن سازی و اطلاع رسانی تمامی ابعاد مختلف عقیم سازی سگ به کار بسته ایم.

برای مدت یک شبانه روز سگ خود را دور از کودکان نگهداری کنید. همونطور که گفتیم دوران فحلی همون پریود سگ هاست که با خروج خون از آلت تناسلی و ساطع شدن بوی بد از ادرار و بدن سگ همراهه که به صورت کلی میتونه برای مهمون های شما ناخوشایند باشه.عقیم کردن سگ باعث متوقف شدن دوره فحلی میشه و میتونید از خونی و کثیف شدن خونتون جلوگیری کنید. اولین و آشناترین مزیتش که با شنیدن واژه عقیم کردن به ذهن هممون میاد جلوگیری از بارداریه.سگ ماده در هردوره بارداری میتونه به طور متوسط حدود 5 تا توله دوست داشتنی به دنیا بیاره که این آمار برای نژاد های با جثه بزرگ میتونه بیشترهم باشه.اگه دوست ندارید یه لشگر از توله سگ های فسقلی و بامزه داشته باشید به هیچ وجه از عقیم کردن سگتون چشم پوشی نکنید.فرض رو بر این بزارید که سگ شما درسال دوبار زایمان کنه و مجموعا 10 تا توله سگ به دنیا بیاره!

اما معمول است که به طور کلی هزینه عقیم سازی گربه نر، حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان باشد. زمان عقیم سازی سگ نر معمولا بعد از 6 ماهگی و در بعضی از نژادها 12 ماهگی می باشد. مدیر کنترل حیوانات مضر شهری شهرداری تهران با بیان اینکه عقیمسازی، واکسیناسیون هاری و واگذاری سگها جزو سیاستگذاریهای دوره جدید مدیریت شهری است، اضافه کرد: از ابتدای امسال حدود ۲ هزار و ۳۲۵ قلاده سگ واگذار شده است؛ تقریباً تمامی این سگها عقیم شده بودند. مدیر کنترل حیوانات مضر شهری شهرداری تهران با بیان اینکه عقیمسازی، واکسیناسیون هاری و واگذاری سگها جزو سیاستگذاریهای دوره جدید مدیریت شهری است، اضافه کرد: از ابتدای امسال حدود 2 هزار و 325 قلاده سگ واگذار شده است؛ تقریباً تمامی این سگها عقیم شده بودند. وی با اعلام اینکه بیشتر سگهایی که وارد آرادکوه میشوند برای تهران نیستند، افزود: سگهای اطراف و حاشیه مناطق هم مرز شهر تهران وارد آرادکوه میشوند.

https://nikpetclinic.com/sterilization/

[ بازدید : 48 ]

[ شنبه 12 شهريور 1401 ] 13:00 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]