آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام «کعبه دلها»

متن آهنگ کعبه دلها علی زند وکیلی


چو مجنون گیرم از عاشقان نشانه کعبه دلِ بشکسته را می برم به خانه کعبهشکایت می برم از تو بر خدای تو زان همه بلای تو تا رسد او به دردمدر آن آشفتگی با دلی شکسته تر گریه ها کنم که در اشک خود غرقه گردم آنجا اگر اشکی چکد بر دیده غمدیده ای سیل به پا نمایدآنجا اگر آهی کشد دلداده افتاده ای دود از فلک بر آیددر آن مدهوشی من از خدا خواهم تو را عاشق کند عاشقِ رسواچو در عاشقی دیدی بلا رو می کنی آن گه تو بر کعبه دل ها


 آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام «کعبه دلها»

[ بازدید : 2 ]

[ پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 ] 11:35 ] [ QW569 ]

[ ]

ترجمه آنلاین (متن فارسی و انگلیسی)


بازنویسی عبارت است از بازنویسی، تلخیص و نقل قول غیرمستقیم و معنای کلی نقل عبارت، حفظ معنا و مفهوم جمله اما تغییر ساختار و ترکیب کلمات و استفاده از همان معنا و واژه های خانوادگی است.

پارافرزیس چیست؟

بازنویسی یا تصحیح سرقت ادبی روشی برای شیوایی و رسا بودن متن مورد نظر است به طوری که متن شباهت کمی با متن اصلی داشته باشد، اما معنا یکسان باشد. با استفاده از پارافریز می توانید جذابیت و تاثیرگذاری متن خود را افزایش دهید و همچنین از اتهام سرقت ادبی در مقالات خود جلوگیری کنید. از دیدگاه اکثر نویسندگان، ترجمه به معنای خلاصه کردن است، در واقع آنها این تصور را دارند که خلاصه قسمت های اصلی مقاله در همان جملات آمده است و با افزودن قسمت ها می توانند مقاله جدیدی به دست آورند. ایده‌های مربوط به بازنویسی کاملاً اشتباه است، و بازنویسی در واقع به معنای بازنویسی و بازنویسی متن است، بنابراین برای به دست آوردن مقالات تمیز و تازه، پارافریز در واقع ترفندی برای حذف جملات مشابه در متن است که باعث رد مقاله می‌شود.

اهمیت پارافرز چیست؟

سرقت ادبی در تاریخ به عنوان سرقت ادبی نیز شناخته می شود و سرقت علمی و ادبی یک تجارت جدی است. افکار و ایده ها در نهایت منجر به تحقیقات گسترده ای می شود که می تواند زندگی افراد را تغییر دهد، بنابراین آنها بسیار ارزشمند هستند و باید از آنها محافظت شود. او دوست ندارد نتایج نظرسنجی را با نام دیگران ببیند. حفظ آثار علمی یکی از مواردی است که نویسندگان همواره نگران آن هستند. برای همه نویسندگان، دیدن آثارشان به نام شخص دیگری ناراحت کننده است، و اولین قدم در بررسی واقعی، بررسی اخلاق است. اجازه دادن به آنها برای استفاده از آثار علمی موجود بسیار مهم است و برای نویسنده بسیار مفید است. اگر مقاله تمیز و تازه باشد با سرعت بیشتری پذیرفته می شود. در مدار داوری مشکلی وجود نخواهد داشت. اگر معتقدید مقاله سرقت علمی نیست، بهتر است قبل از ارسال مقاله، آن را اصلاح کرده و ایرادات آن را برطرف کنید، زیرا در یک دادخواست نمی توانید ثابت کنید که سرقت علمی عمدی بوده است. منتقدان معتبر مجلات انتظار دارند مقالاتی را بخوانند که واقعاً محتوای واقعی هستند. آنها علاقه ای به خواندن مطالب تکراری ندارند. بهترین کار توضیح مقاله است.

پارافرز چگونه انجام می شود؟

وقتی می خوانید جملات راهی برای پاکسازی و بازنویسی جملات هستند و راه های زیادی برای این کار وجود دارد، اما ابتدا باید بررسی کنید که چقدر شباهت های علمی در مقاله وجود دارد و پس از شناختن آنها سعی کنید آنها را اصلاح کنید. . سرقت ادبی زمانی اتفاق می افتد که نویسنده از اثر نویسنده دیگری بدون تغییر آن استفاده کند. صحبت کردن راهی برای شکستن این قیاس است. اگر می خواهید خاطره یکی از دوستان در جمع را شناسایی کنید، باید درک خود را با کلمات خود بیان کنید، نه با کلمات و عبارات گوینده، اما اگر دقیقاً همان جملات بدون تغییر نوشته شده است، باید گفته شود. . قبل از ارسال

برای انجام یک جمله بازگشت; ابتدا باید میزان تشابه را شناسایی کنیم و از ابزارهای بسیار قابل اعتماد موجود در این زمینه برای تشخیص استفاده کنیم. برخی از وب سایت ها و نرم افزارها خدمات تشخیصی رایگان ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر هزینه اشتراک را دریافت می کنند. با توجه به اینکه دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی برخی مجلات رایگان و برخی دیگر پولی است. نرم افزار پولی به بانک اطلاعاتی تمامی مجلات رسمی دسترسی دارد و به دلیل جامع و عمومی بودن از اعتبار بیشتری برخوردار است. هنگامی که از طریق ابزارهای تشخیص سرقت ادبی معیاری از شباهت دارید. باید بازنویسی کنی 3 روش در تفسیر یا تفسیر وجود دارد.

استفاده از پارافرز

با بازنویسی مقالات حرفه ای می توانید میزان سرقت علمی دانشگاهی را کاهش دهید. از آنجایی که امروزه بزرگترین دغدغه معلمان و دانش آموزان سرقت ادبی است و به دلیل وجود شباهت های علمی و ادبی، امتیاز انتشار مقالات خود را از دست می دهند، مرحله ای حرفه ای برای جلوگیری از رد مقالات به دلیل تشابهات علمی است. ترجمه باید قبل از ارسال انجام شود. بازنویسی کیفیت مقالات را تضمین می کند و به مقالات اعتبار زیادی می دهد تا در مرحله بررسی مورد توجه قرار گیرند. اعتبار بالای مقاله های حرفه ای واقعا نشان دهنده مهارت و توانایی نویسنده است که می توانید مقاله و غیره را ترجمه کنید.

ترجمه متن انگلیسی

برای ترجمه متون انگلیسی می توان از نرم افزار قدرتمندی استفاده کرد. نرم افزارهای زیادی برای متون انگلیسی موجود است. نرم افزار Tenticit نرم افزار قدرتمندی است که برای حل مشکل ترجمه متون انگلیسی پیشنهاد می شود. مجلات معتبر اغلب از این نرم افزار برای دریافت گزارش درصد شباهت استفاده می کنند زیرا پایگاه داده بزرگ و قدرتمندی دارد و بسیار دقیق است.

نرم افزار پیشرو برای ترجمه متون انگلیسی و فارسی

شباهت های علمی در مقالات نه تنها باعث رد مقاله می شود، بلکه اعتبار مقاله را زیر سوال می برد، پس بهتر است قبل از ارسال، شباهت های موجود در مقاله اصلاح شود. برای شناسایی خشونت در متن بهتر است از ابزارهای رایجی که برای شناسایی شباهت های علمی استفاده می شود و بسیار کاربردی هستند استفاده کرد. خوشبختانه ابزارها در شناسایی عبارات مشابه کاملاً قابل اعتماد و با کیفیت هستند. برای تشخیص سرقت ادبی بهتر است از ابزارهای پولی استفاده کنید، زیرا ابزارهایی که برای ارائه خدمات اشتراک را دریافت می کنند، قابل اعتمادتر هستند و به تمام مجلات پولی دسترسی دارند.

[ بازدید : 3 ]

[ چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 ] 11:53 ] [ QW569 ]

[ ]

سقف فولادی چیست؟


سقف فولادی نوعی سقف مرکب است که از ترکیب فولاد و بتن ساخته شده است. در این نوع سقف از بتن به عنوان عنصر فشاری روی تیر فولادی و از پروفیل های فولادی به عنوان المان کششی استفاده می شود. عنصر، همچنین برای یکپارچه سازی. و برای اتصال المنت تراکمی با المنت کششی از گیره هایی به صورت پین استفاده می شود. ورق گالوانیزه نیز به صورت دائمی و همچنین به عنوان کمک کششی در این سقف ها وجود دارد. عضو

بهترین متریال برای استفاده در سقف فلزی

با کیفیت ترین لاستیک تولید می شود

• شرکت زیب آهن اصفهان

• کارخانه فولاد کویر کاشان

• مجتمع فولاد خراسان

• کارخانه فولاد میانه

• فولاد آناهیتا گیلان

• مجتمع باجا روهینا

• کمپین شرکت فولاد کوثر اهواز

• سبک بافک یزد

چه نوع گالوانیزه برای سقف عرشه فولادی بهتر است؟

وزن پوشش گالوانیزه در سازه های عرشه فولادی باید حداقل 180 تا 275 گرم در متر مربع در نظر گرفته شود که بر اساس استاندارد JIS G 3302 برای مناطق مرطوب مناسب تر است. البته شهرکرد و تراز کلای هم گزینه های مناسبی هستند.

بهترین بتن آماده استفاده است

در مورد بتن مورد استفاده سعی کنید از کارخانه های تولید بتن مطمئن در نزدیکی محل پروژه استفاده کنید و نکات زیر را رعایت کنید:

1- طرح اختلاط بتن باید به کارخانه بتن ارائه شود.

2- بتن اسلامپ حداکثر در 9 کلاس تولید شود.

- از اعمال آب به بتن در محل پروژه و در حین بتن ریزی اکیداً خودداری شود.

4- در صورت نیاز به روانکاری بتن از سوپر روان کننده ها و فوق روان کننده ها استفاده شود.

از یک عضو فشاری برای بیرون کشیدن برش هایی که به شکل گل میخ هستند استفاده می شود. در این سقف ها ورق گالوانیزه نیز به صورت دائمی و همچنین به عنوان عنصر نگهدارنده برای عضو کششی موجود می باشد.

بهترین اسلحه های تولید داخل

افزایش تولید با برندهای GAAM و BETA و همچنین BR از طلوع صخاره سازان می باشد.

قیمت سقف فولادی سبک.

برآورد هزینه دقیق هر یک از اجزای ساختمان یکی از مهمترین جنبه های فنی ساخت یک ساختمان است. در کنار استحکام، کیفیت، طول عمر، سرعت ساخت و زیبایی یک ساختمان، اقتصادی بودن و بهینه سازی هزینه های مالی یک ساختمان نقش اساسی دارد. ساختمان خوب تنها ساختمانی نیست که از گران ترین مصالح و روش ها در تولید خود استفاده کند، بلکه ساختمانی را می توان ساختمانی بهینه دانست که جنبه های اقتصادی و مالی اجزای آن را نیز در نظر گرفته باشد.

اجزای سقف فلزی و ارزش ریالی آنها

در صورت استفاده از میلگرد حرارتی:

• ورق گالوانیزه عرشه فولادی 56 درصد

• گلمیه و سرامیک 4%

• آبیاری گالوانیزه 2 درصد

• انتقال حرارت 14 درصد

• 15% بتن

• میخ و تخته چاشنی و برش % 1

• اجرا 6%

مقاطع سقف کف فلزی و ضریب واقعی به ترتیب ارزش اقتصادی

هنگام استفاده از الیاف مصنوعی:

• 56% فولاد عرشه گالوانیزه

• گلمیه و سرامیک h%

• صفحه 2% گالوانیزه

• 4% الیاف مصنوعی

• 15% بتن

• میخ و ادویه و تخته برش %1

• اجرا 6%

[ بازدید : 2 ]

[ چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 ] 10:48 ] [ QW569 ]

[ ]

معایب غرفه های دو طبقه + مزایای غرفه های دو طبقه


در این مقاله به طور کامل مزایا و معایب کابین دو طبقه و اصول ساخت کابین دو طبقه توضیح داده شده است. در صورت تمایل به رزرو غرفه دو طبقه با ما تماس بگیرید. شرکت در نمایشگاه ها راهی عالی برای معرفی محصولات و برندهای شماست. مهم ترین هدف شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی بازاریابی و جذب مخاطب است. اما برای شرکت در این رویدادها شرکت ها باید برنامه ریزی دقیق و مفهومی داشته باشند. در حین شرکت در نمایشگاه یکی از موارد مهم طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی می باشد. شما با سایر رقبا نمایشگاه خواهید داشت، پس بهتر است برند خود را به شکلی منحصربفرد معرفی کنید. ساخت و طراحی غرفه دو طبقه روشی موثر در بازاریابی و تبلیغات می باشد. با راه اندازی یک استند دو طبقه می توانید چندین محصول را برای اهداف ارائه به نمایش بگذارید. همچنین می تواند شرایط بهینه تری را برای ارتباط با مشتریان ایجاد کند. با افزایش فضای فیزیکی در این نوع غرفه ها، ظرفیت افراد غرفه نیز افزایش می یابد. به این ترتیب مشتریان بیشتری می توانند از غرفه نمایشگاهی شما بازدید کنند. طراحی و تهیه غرفه نمایشگاهی دو طبقه مستلزم رعایت اصول خاصی است که در ادامه به آن می پردازیم.

اصول ساخت یک استیج دوتایی چیست؟

داشتن غرفه نمایشگاهی دو طبقه می تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد. مهمترین مزیت این کار، معرفی کسب و کار به مخاطبین بالقوه است. با این حال، باید به خاطر داشت که رقابت شدیدی بین برگزارکنندگان غرفه های نمایشگاهی وجود دارد. بنابراین، هنگام طراحی و ساخت غرفه خود باید بسیار مراقب باشید. به عنوان مثال، اگر در نمایشگاه مواد غذایی محصول جدیدی را معرفی می کنید، می توانید غرفه خود را در یک طبقه راه اندازی کنید و بیشتر روی دکوراسیون و رنگ آمیزی آن تمرکز کنید. از سوی دیگر، شرکت‌هایی که قصد دارند چندین محصول را به نمایش بگذارند یا می‌خواهند در نگاه اول تأثیری قوی بر مخاطبان خود بگذارند، معمولاً غرفه‌های دو طبقه را انتخاب می‌کنند. ساخت غرفه دو طبقه مزایای خود را دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

افزایش فضای داخل کابین

مهمترین جنبه ساخت غرفه نمایشگاهی دو طبقه، به حداکثر رساندن فضای قابل استفاده است. در استندی که در دو طبقه است آزادی بیشتری در طراحی و چیدمان خواهید داشت. علاوه بر این، در این کابین می توانید اتاقی به نام vip و اتاقی به نام تراشه را کاوش کنید. معمولا برندهای بزرگ برای شرکت در نمایشگاه هایی مانند ایران پلاست از دو اتاق مجزا در یک غرفه دو طبقه استفاده می کنند. این به برند شما کمک می کند بهتر به نظر برسد و نیازی نیست نگران چیدمان محصولات خود باشید.

امکان برگزاری جلسات در غرفه

در برخی موارد، ممکن است ارزش داشته باشد که شخصاً در غرفه با مشتریان برخورد کنید. در این شرایط، اگر غرفه ای یک طبقه دارید، ازدحام جمعیت یا سایر عوامل حواس پرتی می تواند محیط نامساعدی را برای قرارداد ایجاد کند. برای رفع این مشکل می توانید از غرفه های دو سطحی استفاده کنید. شما می توانید بخشی از غرفه در طبقه بالا را برای قرارداد یا برگزاری جلسات رزرو کنید.

در برخی موارد، ممکن است بخواهید با مشتریان در غرفه خود تعامل داشته باشید. در این شرایط، اگر غرفه ای یک طبقه دارید، ازدحام یا سایر عوامل مزاحم می تواند محیط بدی را برای قرارداد ایجاد کند. برای رفع این مشکل می توانید از غرفه دو طبقه استفاده کنید. این امکان را دارید که بخشی از فضای غرفه را در طبقه بالا برای عقد قرارداد یا برگزاری جلسات اختصاص دهید.

بازدید بهتر از محصولات و خدمات مشتریان

یکی از چالش های غرفه ها این است که فضای کافی برای نمایش تمامی محصولات وجود ندارد. در برخی موارد ممکن است شرکت به دلیل فضای ناکافی غرفه نتواند به درستی از بازدیدکنندگان پذیرایی کند. این عامل از جذابیت بازدیدکنندگان می کاهد. اما از طرفی اگر قصد ارائه محصولات و خدمات مختلف را دارید می توانید در غرفه های دو طبقه این کار را انجام دهید. غرفه های دو طبقه محیطی راحت را برای مشتریان فراهم می کند.

گاهی اوقات ممکن است نیاز به ارائه خدمات به مشتریان در غرفه داشته باشید. در این صورت اگر کف یک طبقه باشد، تیرآهن و نگرانی های دیگری وجود دارد که شرایط بدی را برای انقباض ایجاد می کند. برای رفع این مشکل می توانید از کابین های دو بعدی استفاده کنید. برای عقد قرارداد و برگزاری جلسات می توانید بخشی از فضای غرفه را از طبقه بالا جدا کنید.

معایب ساخت ساختمان دو طبقه

نکات فنی در طراحی و ساخت غرفه های دو طبقه متفاوت است. در ساخت این نوع غرفه ها باید از اسکلت فلزی برای اطمینان از استحکام سازه استفاده شود. علاوه بر این، ستون هایی در جلوی آلاچیق تعبیه شده است تا استحکام غرفه افزایش یابد. از نظر متراژ، طبقه اول با طبقه دوم متفاوت است. به طور کلی طبق قوانین نمایشگاهی، مستاجر تنها می تواند 50 درصد از مساحت کل ساختمان را در طبقه دوم اختصاص دهد. در غرفه های دوطبقه نیز باید موارد ایمنی و امنیتی را به شدت رعایت کرد. برای افزایش ایمنی استفاده از جان پناه برای این نوع میزها توصیه می شود. همچنین می توانید از نرده های فلزی یا شیشه ای برای پله ها استفاده کنید.

[ بازدید : 1 ]

[ يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 ] 19:18 ] [ QW569 ]

[ ]

سقف فولادی


شرکت فناوری و فناوری بام گستر دیبا با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا و با تکیه بر تجربه 30 ساله متخصصین خود اقدام به ایجاد دستگاه رول فرمینگ جهت تولید انواع ورق گالوانیزه، بهترین خدمات تبدیل برای کیفیت و دارای چند فرم برای همکاران و مشتریان.

بام گستر دیبا تولید کننده انواع سقف عرشه فولادی، سقف فلزی و ورق فوم می باشد.

ورق موجدار از سال 1784 در ساخت و ساز استفاده می شود و یکی از قدیمی ترین فرم های فولاد نورد سرد است.

امروزه انواع مختلف تخته موج دار با لایه های مختلف تولید می شود. استانداردهای مختلف تخته راه راه عموماً برای ساختمان ها و سایر کاربردها موجود است. این ورق ها در ساخت سقف و دیوارهای جانبی ساختمان ها کاربرد فراوانی دارند.

این تخته ها مستحکم، سبک وزن و به راحتی ساخته می شوند. در بسیاری از موارد، آنها جایگزین مهاربندهای معمولی به عنوان غشاهای برشی می شوند. این می تواند منجر به ناپایداری کل سازه و عناصر منفرد مانند تیرها و ستون ها شود. همچنین می توان از آن برای حفظ خاک در حین گودبرداری استفاده کرد. در سال های اخیر، پوشش های تقویت شده در سیستم های کف ساختمان ها و عرشه پل ها مورد استفاده قرار گرفته است. هزینه سقف فولادی نسبت به انواع دیگر مقرون به صرفه تر است.

سیستم های سقف عرشه فولادی که به عنوان عرشه فلزی نیز شناخته می شوند، یکی از اقتصادی ترین روش های پوشش ساختمان به شمار می روند. سقف عرشه فولادی وزن کمتری نسبت به سقف های سنتی روی قاب های ساختمانی فولادی دارد. همچنین با ساختمان های فولادی نورد سرد یا گرم سازگار است.

سیستم ساخت و ساز مجتمع در آزمایشگاه ساختمان و ساختمان آنالیز می شود و استفاده از فولاد در الزامات مربوط به قانون و ماده 10 قانون ساخت و ساز کشور مجاز است.

سیستم سقف عرشه فولادی شامل مقاطع مرکب از دال های بتنی بر روی ورق های ذوزنقه ای است که توسط تیرها و تیرهای فولادی به هم متصل می شوند. عملکرد کامپوزیت دال بتن آرمه فوقانی و ورق فولادی ذوزنقه ای زیرین نقش بسزایی در تضمین استحکام سقف و رفتار برشی مطلوب دال فولادی خواهد داشت. در واقع، عرشه فولادی روی این سقف ها دارای چهار عملکرد است:

1. به عنوان نوع خاصی از جریان عمل می کند

2. بستر کاری برای تورهای مختلف فراهم می کند

3. صفحه تقویت شده لنگرهای مثبت را فراهم می کند

4. مقاومت قاب فولادی را از طریق حرکت دیافراگم فراهم می کند.

ورق گالوانیزه چیست؟

ورق آهنی که با فلز گالوانیزه پوشانده شده است ورق گالوانیزه نامیده می شود. ورق گالوانیزه حتی با خراشیدگی، تغییر شکل فیزیکی، بارگذاری و تنش ناشی از پوشش روی زنگ نمی‌زند. در واقع ورق های گالوانیزه از فولاد یا آهن پوشیده شده با روی مذاب تشکیل شده است. لازم به ذکر است که استحکام ورق گالوانیزه یا پروفیل گالوانیزه بستگی به ضخامت فلز روی آن دارد که باعث افزایش سرعت اجرا و کاهش هزینه های ساخت می شود.

مهمترین عضو این سازه ورق سقف فولادی گالوانیزه است که در ضخامت 0.8 تا 1.2 میلی متر در بازار موجود است. برای تولید سقف فولادی ورق گالوانیزه به صورت موجدار و ذوزنقه ای بر روی ماشین آلات مخصوص تولید می شود. حتی اگر پوشش این برگ شکسته یا از بین برود، زنگ زدگی به آن آسیب نمی رساند.

این ورق ها مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارند و به همین دلیل هنگام جدا شدن روکش زنگ نمی زنند. از دلایل اصلی استفاده از ورق های گالوانیزه افزایش عمر سقف تا سی سال و صرفه جویی در هزینه ها می باشد. از دیگر ویژگی های مهم ورق گالوانیزه می توان به وزن سبک و رنگ های متفاوت اشاره کرد. این محصول سفید است قرمز آبی نارنجی سبز موجود در رنگ زرد و غیره

روش گالوانیزه کردن

کاغذ گالوانیزه به روش های مختلفی گالوانیزه می شود که در این قسمت به بررسی آنها می پردازیم.

روش غوطه وری داغ (در فلز مذاب)

یکی از متداول ترین روش های گالوانیزه برای ایجاد پوشش روی فلز، روش غوطه وری داغ است. این روش در بسیاری از کارخانه های فولاد مورد استفاده قرار می گیرد و سال هاست که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از روش های انعطاف پذیر و ساده است. این روش شامل تمیز کردن سطح و سپس فرو بردن قطعات فولادی یا آهن در روی مذاب است که یک آلیاژ آهن-روی مورد استفاده در فلزات است. و مدت غواصی ... بستگی به شرایط دارد.

مزیت استفاده از این روش پوشش این است که تمامی اجزا اعم از لبه ها، درزها و ... را به طور کامل پوشش می دهد و ساختار آلیاژی فولاد روی و چند لایه را بین پوشش روی و فولاد ایجاد می کند. اما یکی از معایب این روش این است که قطعات بزرگ در هنگام گالوانیزه خمیده و شکننده می شوند که باعث ایجاد تغییراتی در متالورژی سازه فولادی می شود. بنابراین هنگام خم کردن ورق گالوانیزه مراقب باشید که پوست آن جدا نشود.

آنها

در این روش آلیاژ روی با تفنگ بادی روی تمام سطوح پاشیده می شود و پس از آن باید با سمباده صاف و از آلودگی پاک شود. با این روش ضخامت به 0.01 میلی متر می رسد و یکی از معایب این روش فرورفتگی در گوشه ها و لبه ها است.

روش الکترود گالوانیزه (گالوانیزه الکترولیتی)

این روش در مقایسه با غوطه وری در حمام مذاب یک فرآیند سرد در نظر گرفته می شود. این روش با فرو بردن فولاد در محلول الکترولیت سولفات روی یا سیانید انجام می شود. فرآیند الکترولیتی یک لایه نازک بر روی سطح آهن باقی می گذارد که در نتیجه یک روکش صاف و بدون شکل ایجاد می شود. ضخامت لایه گالوانیزه با این روش 0.06 تا 0.2 اونس بر فوت مربع است. یکی از ویژگی های مثبت این روش چسبندگی بالای پوشش آلی است که باعث افزایش طول عمر آلیاژ روی می شود.

چرا از فولاد گالوانیزه استفاده کنیم؟

استانداردهای تحت پوشش ورق های گالوانیزه به دلیل کاهش هزینه های عملیاتی و مصالح، سهولت نصب و استفاده راحت از ورق های گالوانیزه در سایر صنایع، ورق های گالوانیزه را بسیار مطمئن و قابل اعتماد کرده است، همانطور که در بالا ذکر شد. . یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه ورق گالوانیزه جوش پذیری بالای آن است که به همین دلیل به راحتی با جوش چسبانده می شود. ورق روی در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد و در مواقعی که برای کنترل خوردگی در فولادها و فولادها ضروری باشد و در هنگام پوشش ورق های گالوانیزه، پرس و شکل دادن به خطر تشکیل گرد و غبار و براده استفاده می شود. یکی دیگر از دلایل استفاده از ورق گالوانیزه استحکام و انعطاف پذیری بالای آن است که آن را در برابر باد و باران و ... مقاوم می کند که در برابر باد و باران و ... مقاوم است.

انواع سقف عرشه فولادی

به طور کلی پوشش عرشه فولادی به دو دسته کامپوزیت و غیر مرکب تقسیم می شود:

دانگ بدون عارضه

سقف های عرشه فولادی غیر کامپوزیت نسبت به مدل های دیگر محبوبیت کمتری دارند. در این روش بتن بر روی سقف ریخته می شود و مقاومت آن افزایش می یابد. این روش زمانی استفاده می شود که نیاز به تقویت سقف با میله های فولادی باشد.

سقف ترکیبی

انواع سقف های کامپوزیت دکینگ فولادی در بازار مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله آنها می توان به سقف های کامپوزیت با و بدون میلگرد اشاره کرد. این نوع سقف ها عمدتاً توسط مهندسان استفاده می شود. دلیل اصلی محبوبیت این سقف ها استحکام بالا و سهولت در نصب آنهاست. توجه داشته باشید که استفاده از روش سقف عرشه فولادی نیاز به دانش تخصصی و مواد اولیه دارد پس حتما در مورد ابعاد و نیاز پروژه خود تحقیق کنید.

قطعات سقف عرشه فولادی

برای ایجاد این نوع سقف ها عناصر مختلفی وجود دارد که با کمک آنها می توانید سقف را به روش خود تغییر دهید. ورق های گالوانیزه جزء جدایی ناپذیر این نوع سقف ها هستند که باعث دوام بیشتر و سهولت در نصب آنها در داخل خانه می شود.

ورق فولادی

مزیت اصلی سقف های فلزی نسبت به سایر سقف ها، ورق های فلزی به کار رفته در آنها می باشد. ضخامت این صفحات بین 0.08 تا 1.2 میلی متر است. ورق های فلزی با استفاده از ابزاری به نام «رول سازی» به شکل خاصی در می آیند. به همین دلیل در مقطع هر ورق، هر موج ذوزنقه ای در نظر گرفته می شود. حداکثر ارتفاع این ذوزنقه 75 میلی متر و عرض ذوزنقه پر شده با بتن نباید کمتر از 50 میلی متر باشد.

در ابتدای نصب سقف ابتدا ورق گالوانیزه موجدار بر روی تیرهای افقی یا عمودی نصب می شود. از آنجایی که وزن ورق ها بسیار کم است، کار با آنها آسان است و نیاز به کار زیادی ندارند. یکی از مسائل مهم ورق های فولادی نحوه حمل و نقل و نگهداری آنها است. جابجایی و ذخیره سازی باید با دقت و احتیاط انجام شود تا شکل آن تغییر نکند.

سنبله یا کاتر

این سقف به دلیل استفاده از ورق های گالوانیزه برش های خاصی دارد. ناودانی یکی از تجهیزاتی است که در هنگام نصب و راه اندازی سقف فولادی با آن مواجه می شود. قطر چنین برش هایی تا 20 میلی متر است و ارتفاع آن به ورق فولادی بستگی دارد. بنابراین حداکثر ارتفاع ناودانی پس از نصب باید حداقل 40 میلی متر از بالای صفحه فولادی اندازه گیری شود. در نهایت ورق ها پانچ شده و به هم متصل می شوند و سپس از پین و جوش الکترومغناطیسی برای اتصال ورق ها استفاده می شود. ناودانی ها با استفاده از دستگاه جوش قوس الکتریکی مخصوص به بال های تیر سازه جوش داده می شوند. عملیات جوش را می توان مستقیماً روی بال های تیر سازه یا ابتدا روی صفحه فولادی انجام داد. قبل از قرار دادن پین ها، یک حلقه سرامیکی روی ناحیه جوش قرار می گیرد تا یک حوضچه مذاب ایجاد کند و از آن در برابر قوس شدن محافظت کند.

نصب ورق آهنی و ورق آهنی.

یکی از مهمترین مراحل در ساخت سقف های فولادی، قرار دادن میلگردها و اتصال آنها به تیرآهن است. با این روش می توانید ارتباط بین ورق ها را تقویت کنید. با کمک این روش، تقویت بسیار آسان تر است. پس از انجام این کار، به سادگی فرآیند بتن ریزی را شروع کنید. این مرحله بسیار مهم است و اگر زمان بیشتری را صرف جوشکاری کنید، سقف بسیار محکم‌تر می‌شود.

استحکام - قدرت

پس از اتصال صفحات به کمک میله ها، اکنون باید یک آرماتور کامل بسازیم. برای این روش، تقویت کامل نوارها از همان قسمت هایی که میخ ها استفاده می شود، اعمال می شود. در این صورت کار آسان تر می شود و مقاومت سقف افزایش می یابد.

بتن ریزی شده

آخرین مرحله کار بر روی سقف عرشه فولادی، بتن است. معمولاً برای سقف عرشه فولادی از بتن سبک یا بتن ساده استفاده می شود. مقاومت فشاری بتن بسته به نوع آن 200-300 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. در برخی موارد می توان از الیاف سیمان ساخته شده از پلیمر یا فولاد استفاده کرد. با این روش فضای بین آرمیچر و دیوار با این ورق ها پر می شود و برای دوام و استحکام می توانید فضای سقف خود را با بتن پر کنید.

مزایای طراحی پانل های سقف فولادی (پانل های فلزی).

امروزه سقف ساختمان ها با مصالح مختلف و روش های مختلفی ساخته می شود. سقف عرشه فولادی یکی از مدرن ترین و مدرن ترین روش های ساخت سقف می باشد. در مقایسه با سایر سقف های مدرن، سقف های عرشه فولادی دارای ویژگی های منحصر به فرد و مزایای قابل توجهی هستند. از ورق فولادی به عنوان ماده ای در سقف عرشه فولادی استفاده می شود و سیستمی با مقاومت بسیار بالا با وزن نسبتا کم ایجاد می کند. این منجر به فرآیند تولید می شود که هزینه نصب و جابجایی مواد کمتری دارد. اگرچه یک جزء ساختاری مهم است، اما عرشه فولادی همچنان می تواند در معرض دید قرار گیرد، به خصوص اگر از انواع مختلف دکینگ فلزی موجود در بازار استفاده کنید. همچنین به دلیل خواص مقاوم در برابر آتش به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و آن را به یک جزء مشترک از مجموعه های دارای رتبه آتش شناخته شده UL و ULC تبدیل می کند.

از مزیت های سقف فولادی می توان گفت که مقاومت بالای فونداسیون فولادی سقف فولادی در برابر خوردگی یکی از ویژگی های منحصر به فرد ورق های فولادی است. چگالی مقاومت ورق های فولادی به نوع و خواص عرشه فولادی بستگی دارد.

یکی دیگر از استحکام بالای سقف عرشه فولادی است. این بدان معناست که یک سیستم دال معمولی وزن بیشتر و استحکام کمتری در حین ساخت نسبت به سیستم دال مرکب فولادی دارد. خواص مواد و سطح مقطع بر مقاومت افزوده شده به دال بتنی پیش ساخته در حین سرویس تأثیر می گذارد. ورق فولادی تقویت شده انعطاف پذیری را فراهم می کند. از آنجایی که بتن استحکام بالایی دارد، ترکیب ورق فولادی با آن باعث استحکام بیشتر ورق می شود. صفحات عرشه فولادی در واقع برای مقاومت در برابر جابجایی طولی و حرکت جانبی طراحی شده اند.

یکی دیگر از مزایای سقف فولادی این است که نصب سریع و آسان است. در واقع ورق های سقف فولادی راحت تر از سایر مصالح ساختمانی حرکت می کنند و در نتیجه سرعت نصب افزایش می یابد. ورق های فولادی قبل از ساخت عرشه فولادی به اندازه های مشخص بریده می شوند. این ورق ها به راحتی در بسته بندی توسط جرثقیل به محل ساخت سقف عرشه فولادی ارسال می شوند.

یکی از مهمترین مزایای سقف آهنی این است که اجرا و نصب سقف آهنی بسیار سریعتر از سایر انواع سقف های مدرن است. پانل های فولادی پس از حمل به محل نصب سقف، توسط پرسنل ماهر و با تجربه به صورت دستی مونتاژ می شوند. این نوع سقف نیازی به مصالح مختلف و زیاد ندارد و عارضه خاصی ندارد. بنابراین ساخت سقف های راه راه بسیار سریع بوده و از ایمنی بالاتری برخوردار است.

در سقف عرشه فولادی، پروفیل ذوزنقه ای با تیرها و کاشی ها جایگزین می شود. این پروفیل ها با ماشین شکل می گیرند و پروفیل ذوزنقه ای شکل در سقف عرشه فولادی جایگزین میلگرد اصلی سقف می شود و همچنین به عنوان قالب بتن ریزی استفاده می شود و از ریزش سقف عرشه فولادی جلوگیری می کند. . ساخت سقف عرشه فولادی تا فاصله 4 متری بدون شمع و تا فاصله 7 متری با شمع انجام می شود.

از دیگر مزایای عرشه فلزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• حذف قالب کاهش تیرهای ثانویه حذف میلگردهای کششی و...

سقف های فولادی 26 درصد سبک تر از سقف های بلوک و 21 درصد سبک تر از سقف های کامپوزیت هستند.

• یک عرشه فولادی (ریخته گری) امکان بتن ریزی کل سقف را به یکباره فراهم می کند.

• سرعت بالا در ساخت سقف های فولادی نسبت به سایر سقف های موجود.

• سبکی سقف فولادی باعث کاهش وزن سازه، اسکلت و ساختمان می شود.

• لرزش سقف های فولادی کمتر از سقف های بتنی یا مشابه است و صلبیت سقف های فولادی از سقف ها بیشتر است.

• ضخامت بتن روی سقف عرشه فولادی مرکب کمتر از ضخامت بلوک های بتنی یا سنگی بر روی سقف تیر چوبی است.

• اجزای ساختاری عرشه سقف فولادی (متال دک) به درستی به هم متصل شده اند.

سقف های عرشه فولادی با ایجاد سکوی کاری بادوام، ایمنی اجرا را افزایش می دهند.

سقف فلزی دارای سقف کم است. بنابراین برای استفاده به عنوان پارکینگ می توان از این سقف ها بدون پوشش کاذب استفاده کرد.

• مبلمان فلزی تخریب ناپذیر است که مزیت آشکاری نسبت به محصولات چوبی است. در واقع، ماهیت غیر قابل اشتعال سقف فولادی اغلب منجر به هزینه های بیمه بیشتر برای سازندگان می شود، زیرا آتش سوزی در طول ساخت و ساز بسیار کاهش می یابد.

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 1 ارديبهشت 1403 ] 9:48 ] [ QW569 ]

[ ]

چگونه در 1 ماه لاغر شویم؟

 

یکی از بهترین رژیم های غذایی استفاده از رژیم سی روزه می باشد. این رژیم بر پایه تغییر شکل برنامه غذایی و تنظیم دوباره متابولیسم طراحی شده است. ما در این مقاله قصد داریم به سوال چگونه در 1 ماه لاغر شویم؟ پاسخ دهیم، پس با ما همراه باشید.                                               

رژیم سی روزه چیست؟

قبل از اینکه به سوال چگونه در 1 ماه لاغر شویم؟ پاسخ دهیم باید بدانید در رژیم سی روزه تمام غذاهای ناسالم و غلط حذف می شوند. در این یک ماه شما به هیچ عنوان نباید الکل و شکر، لبنیات و حبوبات مصرف کنید. پس از اتمام این یک ماه شما می توانید کم کم این نوع مواد غذایی را به رژیم تان اضافه نمایید. پس از اضافه کردن هر ماده غذایی می تواند تاثیر آن را بر بدن تان مشاهده کنید. پیش از اینکه رژیم غذایی بگیرید بهتر است با یک دکتر تغذیه مشورت نمایید.

محصول پیشنهادی: قرص لاغری آدیوس

آشنایی با رژیم سی روزه

میزان کاهش وزن در این نوع رژیم ممکن است در هر فردی با فرد دیگر متفاوت باشد. شما می توانید در هر هفته 0.5 تا 4 کیلو کاهش وزن داشته باشید. این رژیم تقریبا رژیم سختی محسوب می شود. به همین خاطر سعی کنید در این رژیم تقلب را کنار بگذارید. برای نتیجه بهتر می توانیداز پودر لاغری رازوک استفاده نمایید.. این رژیم با رژیم های دیگر متفاوت می باشد. از مهم ترین تفاوت های این رژیم با رژیم های دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

§        در این رژیم شما خودتان را هر روز وزن نمی کنید.

§        در این رژیم کمتر احساس گرسنگی می کنید.

§        شما نسبت به خودتان احساس بهتری خواهید داشت.

§        کالری غذاها را با این رژیم دنبال نمی کنید.

رژیم سی روزه چه فوایدی دارد؟

افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند باید به مزیت های رژیم سی روزه نیز توجه نمایند:

§        عملکرد دستگاه گوارش با این روش بهبود می یابد.

§        وضعیت پوستی فرد با این روش بهبود پیدا می کند.

§        فرد دیگر درگیر هوس غذایی نمی شود.

§        با این روش فرد انرژی بیشتری دارد و انرژی او تا چندین برابر نیز افزایش پیدا می کند.

§        این روش موجب می شود فرد خواب بهتری داشته باشد.

§        بدون نیاز به مصرف قرص لاغری

فواید رژیم غذایی سی روزه

چگونه در 1 ماه لاغر شویم؟

ما در این بخش قرار است به سوال چگونه در 1 ماه لاغر شویم؟ پاسخ دهیم. در ادامه به چند نکته مهم که برای کاهش وزن ضروری هستند می پردازیم:

قرص لاغری پومئول

برای کاهش وزن بهتر است در وعده صبحانه پروتئین مصرف نمایید

برای کاهش وزن باید پروتئین بیشتری مصرف کنید. مصرف پروتئین می تواند به تنظیم هورمون های اشتهای شما کمک نماید. بهترین وعده های صبحانه با پروتئین بالا عبارتند از کره، جو دو سر، مغزها، تخم مرغ.

 آگاهانه غذا بخورید

در پاسخ به سوال چگونه در 1 ماه لاغر شویم؟ باید بدانید برای اینکه وزن تان را کاهش دهید باید آگاهانه غذا نوش جان کنید. این کار به شما کمک می کند تا از غذا خوردن تان لذت ببرید. روش هایی که کمک می کند تا به غذا خوردن تان توجه نمایید، عبارتند از:

§        زمانی که غذا می خورید به تلفن همراه و لپ تاپ تان توجه نکنید، زیرا حواس پرتی موجب افزایش وزن می شود.

§        وعده های غذایی مناسبی برای خودتان تعیین کنید. وعده های غذایی شما باید دارای مواد مغذی فراوانی باشد تا بتوانید زودتر سیر شوید.

§        غذاهای خود را به آرامی نوش جان کنید. سعی کنید برای جویدن غذای تان زمان زیادی بگذارید. این کار موجب می شود درگیر پر خوری نشوید و پروسه کاهش وزن شما سریع تر اتفاق می افتد.

§        برای غذا خوردن بهتر است پشت میز بنشینید و با غذا قرص لاغری ایزی اسلیم اصل نوش جان کنید.

آگاهانه غذا خوردن

مصرف کربوهیدرات و شکر را به حداقل برسانید

در این مقاله به طور کامل به سوال چگونه در 1 ماه لاغر شویم؟ پاسخ دادیم. به یاد داشته باشید بیشتر نوشیدنی ها دارای قند مصنوعی هستند. به همین دلیل وزن را افزایش می دهند. علاوه بر این کربوهیدرات های ساده نظیر ماکارونی، برنج و نان وزن را بالا می برند. این غذاها می توانند با سرعت بیشتری هضم شوند. در نتیجه تبدیل به گلوکز می شوند. بهتر است از مواد غذایی زیر در رژیم خود استفاده کنید:

§        بهتر است به جای آبمیوه، اسموتی با شیر یا آب مصرف کنید.

§        به جای برنج و نان سفید از برنج و نان سبوس دار استفاده کنید.

§        به یاد داشته باشید به جای تنقلات سرشار از قند از دانه ها، آجیل و میوه استفاده کنید.

§        به جای نوشیدنی های سرشار از قند، دمنوش های گیاهی مصرف کنید.

 

[ بازدید : 5 ]

[ پنجشنبه 23 فروردين 1403 ] 16:09 ] [ QW569 ]

[ ]

کرکره برقی برای طلافروشی


طلافروشی ها و صرافی ها به دلیل ماهیت تجارت خود نسبت به مسائل امنیتی بسیار حساس هستند. استفاده از درب استیل برای ایمنی طلافروشی ها بسیار مهم است و می تواند راه حل موثری برای طلافروشی ها ارائه دهد.

آنها نه تنها از شکستگی محافظت می کنند، بلکه به تنظیم دمای داخل مغازه و جلوگیری از گرد و غبار و زباله کمک می کنند.

استفاده از کرکره برقی طلا فروشی آسان است و می توان آن را با فشار یک دکمه باز و بسته کرد و برای هر طلافروشی گزینه مناسبی است. با این حال، انتخاب پرده برقی مناسب نیاز به بررسی دقیق دارد.

با توجه به افزایش آمار سرقت در کشور، این حساسیت نیز افزایش یافته است. در این مقاله به نکات فنی و مسائل مربوط به خرید و ساخت درب کرکره برقی طلا فروشی ها می پردازیم.

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مربوط به کرکره برقی طلافروشی و تعویض کرکره برقی را تک تک به شما بپردازیم.

انتخاب مناسب درب برقی برای طلافروشی

درب کرکره ای برقی طلافروشی در مدل های مختلف آلومینیومی، استیل ساده و تمام پانچ موجود می باشد. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند، بنابراین مهم است که بهترین مورد را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد.

کرکره های آلومینیومی سبک وزن و مقاوم در برابر خوردگی هستند که آنها را برای استفاده در فضای باز ایده آل می کند. کرکره های فولادی سنگین تر هستند و می توانند محافظت بیشتری در برابر باد و ضربه ایجاد کنند.

انواع کرکره برقی طلافروشی و صرافی

انواع قفل برقی ضد سرقت و قفل برقی امنیتی برای بورس و مغازه طلا استفاده می شود. این پرده های برقی ضد سرقت عبارتند از:

کرکره برقی تیغه فولادی ساده

کرکره برقی تیغه فولادی تمام مهر

ریل آهنی با کرکره برقی

ماشین لباسشویی برقی

قفل کرکره برقی

استفاده از کرکره برقی ایپاکو به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا طلافروشی ها معمولا ویترین دارند. بنابراین استفاده از کرکره برقی استیل معمولی و پانچ کامل گزینه مناسبی برای طلافروشی ها می باشد.

در صورت استفاده از این نوع کرکره های برقی ضد سرقت، ویترین طلافروشی حتی در صورت بسته بودن مغازه نمایان می شود و می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. اگر طلافروشی داخل راهرو یا خیابان باشد، انتخاب نوع شیر برقی طلافروشی موثر است.

برای صرافی ها کرکره برقی استیل ساده گزینه مناسبی است. چون ویترین بورس با طلافروشی کاملا متفاوت است.

به طور خلاصه، قبل از اینکه دروازه های برقی برای طلافروشی ها و صرافی ها ساخته شوند. باید نوع کاربری فروشگاه و فروشگاه را به طور دقیق بدانید و از امنیت نیز آگاه باشید.

به عنوان مثال، کرکره برقی برای طلافروشی ها باید ضد سرقت، امنیت بالا، مقاوم در برابر ضربه و کار سنگین باشد. زیرا اولویت اول برای خرید کرکره برقی طلافروشی ها و صرافی ها ایمنی است.

درب برقی طلافروشی طبق پروژه

کرکره برقی در مدل های مختلف از بسیار ساده و کاربردی گرفته تا بسیار زیبا و تزئینی موجود است. هنگام انتخاب طرح، زیبایی کلی جواهرفروشی خود را در نظر بگیرید اگر فروشگاهی مدرن و شیک دارید، ممکن است بخواهید کرکره هایی با طراحی تمیز و مینیمالیستی انتخاب کنید. از طرف دیگر، اگر فروشگاه شما حس سنتی تری دارد، ممکن است بخواهید کرکره هایی با جزئیات تزئین شده تر انتخاب کنید.

ویژگی های مناسب درب های برقی را برای طلافروشی ها انتخاب کنید

قفل های برقی برای فروشگاه های مبلمان می توانند ویژگی های زیادی مانند عملکرد کنترل از راه دور، قفل خودکار و آلارم داخلی داشته باشند. ببینید کدام ویژگی برای شما و جواهرفروشی شما مهم است. به عنوان مثال، اگر به تنهایی در مغازه خود کار می کنید، ممکن است بخواهید قفل هایی با قفل خودکار برای ایجاد امنیت بیشتر انتخاب کنید.

انتخاب کرکره برقی مناسب برای جواهر فروشی شما می تواند کاری دلهره آور باشد. برای تصمیم گیری درست، مهم است که به دنبال مشاوره حرفه ای باشید. همکاری با آگما، تولید کننده تیغه فولادی پرده های برقی در ایران را در نظر بگیرید، که می تواند مشاوره های تخصصی را ارائه دهد و به شما در انتخاب پرده های مناسب برای نیازهای خاص شما کمک کند. با راهنمایی آنها می توانید مطمئن باشید که سرمایه گذاری درستی برای امنیت و حفاظت از جواهرفروشی خود انجام می دهید.

مزایای استفاده از درب کرکره برقی برای طلافروشی ها و صرافی ها

این درب ها زیبا و شکیل هستند و نمای بیرونی جواهرفروشی را تبدیل به یک مبادله باکلاس و زیبا می کنند.

امنیت طلافروشی و صرافی افزایش یافته و دیگر امکان ورود افراد غیرمجاز به طلافروشی و صرافی وجود ندارد.

امکان نفوذ و آسیب رساندن به این درها وجود ندارد. زیرا این درب ها بسیار سخت و مقاوم هستند.

امکان ورود گرد و غبار و آلودگی به طلا و جواهر فروشی وجود ندارد. پس هر روز گرد و غبار داخل کارگاه را نمی بینیم.

به لطف حرکت کنترل شده، دارایی و سرمایه شما به خوبی محافظت می شود.

باز و بسته شدن سریع و کنترل شده باعث صرفه جویی در انرژی برای سرمایش یا گرمایش داخل فروشگاه می شود.

موتور محفظه الکتریکی

هنگام نصب و ساخت کرکره برقی طلافروشی ها و صرافی ها یکی از مهم ترین عوامل انتخاب و خرید موتور شیر برقی مناسب می باشد. از آنجایی که ضد سرقت و ضد سرقت سنگین هستند، باید از موتور کرکره برقی قدرتمند استفاده کنیم. دستگاه ما می تواند جانبی یا لوله ای باشد. قدرت و نوع موتور باید با توجه به نوع پروژه، وزن پرده برقی، اندازه پرده برقی و ... انتخاب و تعیین شود.

راه آهن برقی

یکی از اجزای کرکره برقی که استحکام آن مستقیماً بر ایمنی کرکره برقی تأثیر می گذارد، ریل کرکره برقی است. به دوستانی که قصد اتصال جواهرفروشی و صرافی را دارند توصیه می کنیم ریل برقی آن از استیل باشد و ضخامت ورق به اندازه ای باشد که احتمال دزدی کمتر شود. . شایان ذکر است که هرچه عمق ریل بیشتر باشد، ایمنی تجهیزات الکترونیکی در جواهرفروشی ها و صرافی ها بیشتر می شود.

کلید کرکره برقی

نوع جدیدی از قفل ضد سرقت برقی در کارخانه و شرکت آگما ظاهر شده است که در برابر سرقت مقاومت می کند و ویژگی های خاصی دارد که در هیچ قفل دیگری یافت نمی شود. این قفل با ولتاژ 24 ولت کار می کند و با نصب این قفل بر روی کرکره برقی و صرافی طلافروشی خود دیگر نیازی به استفاده از قفل و کتاب نیست. عکسی از این قفل در در زیر نشان داده شده است.

قیمت درب طلافروشی

کرکره برقی طلا فروشی در مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شود. بسته به نوع درب، قیمت درب طلا و جواهر فروشی متفاوت است. یکی از عواملی که بر قیمت این گونه درب ها تأثیر می گذارد، آپشن ها و قابلیت های درب است. گاهی اوقات کارفرما ایجاب می کند که درب مورد نظر دارای چندین ویژگی خاص باشد که باعث افزایش قیمت می شود.

مصالح به کار رفته در درب و مقاومت آنها در تعیین قیمت تمام شده درب بسیار تاثیرگذار است. شما می توانید طلا و جواهرات مرغوب را از آگمارول خریداری کنید. به این ترتیب مطمئن ترین و مدرن ترین درب طلا مغازه را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری خواهید کرد. آگمارول بزرگترین تولید کننده درب های مدرن و کرکره های هوشمند است.

کرکره برقی بخر

برای خرید کرکره برقی اکسچنج و گلد پوینت کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. همچنین برای محاسبه آنلاین قیمت درب کرکره برقی، بررسی قیمت و خرید هم اکنون می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. . ما سعی می کنیم خرید شما را آسان کنیم و گزینه های مناسبی را برای خرید و تعویض کرکره برقی در طلافروشی ها معرفی کنیم. در هنگام خرید و یا تعویض کرکره برقی در فروشگاه طلا باید به ایمنی عملکرد، نوع موتور، دوام، خدمات پس از فروش و ... توجه کرد.

فروش پرده برقی در طلافروشی و بورس

شرکت آگما (آرمان گستر مهر اسپادانا) تولید و فروش انواع قفل برقی می باشد. بسته به نیاز شما یک نوع برق خاص و مناسب را به شما پیشنهاد می کنیم که مناسب طلافروشی ها و صرافی ها می باشد.

نصب تجهیزات الکترونیکی طلافروشی ها و صرافی ها

نصب گیت های الکترونیکی برای صرافی ها و طلافروشی ها مانند نصب سایر گیت های الکترونیکی نیست. بله، علاوه بر حساسیت به امنیت کرکره برقی طلافروشی و درب برقی که تغییر می کند، زیبایی و زیبایی کسب و کار را در نظر می گیریم، در نصب و تعویض کرکره برقی طلا باید دقت زیادی داشته باشیم. فروشگاه قابل قبول

[ بازدید : 24 ]

[ پنجشنبه 23 فروردين 1403 ] 14:04 ] [ QW569 ]

[ ]

مزایای ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ کانادا مناسب افرادی می باشد که صاحب ایده خلاق و تازه می باشند. از طریق این روش افراد خلاق این شانس را دارند که بیزینس خود را در بازار وسیع کانادا پایه گذاری کنند. این روش مهاجرتی یکی از جذاب ترین روش ها برای افرادی که علاقه به مهاجرت به کانادا را دارند به شمار می رود. در ادامه سعی شده است که شما را به تعدادی از مزایای ویزای استارتاپ کانادا آشنا کنیم.

 

 

 

 

مزایای ویزای استارتاپ کانادا نسبت به دیگر روشهای مهاجرتی کانادا

 یکی ا ز روش های مهاجرتی به کانادا دریافت ویزای تحصیلی کانادا می باشد. اما باید توجه کنید که هزینه تحصیل در کانادا بسیار سنگین می باشد. دردسر های پیدا کردن کار  و اخذ اقامت این کشور پس از پایان تحصیل بر سر جای خود باقیست.

روش اکسپرس اینتری نیز سختی ها و مشکلات خود را دارد. برای اینکه شما بتوانید امتیاز کافی را در این روش به دست آورید نیاز به مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسه، مدرک معتبر دانشگاهی و سابقه کار را دارید. همچنین امتیاز سن فاکتور مهمی در این روش به حساب می آید.

درباره سری راه اندازی بیزینس و خرید بیزینس نیز معمولا ترسی که متقاضیان دارند به جا است. ترسی که از شکست خوردن کسب و کار بدون داشتن راهنما و پشتیبان در متقاضیان باعث می‌شود عطای این روش های سرمایه گذاری به لغای آن بخشیده شود.

اما در روش استارتاپ ویزای کانادا شما در هر سنی که باشید با بسیاری از این مسایل روبرو نیستید. از بدو ورود اجازه کار را خواهید داشت و می توانید روی کسب و کار خود تمرکز کرده و به در آمد برسید. مدرک زبان مودر نیاز در این روش آیلتس معادل ۵ است. این روش راه رسیدن به اقامت دایمی کانادا را برای شما همرا ه با خانوادیتان را هموار می کند.

 

مزایای ویزای استارتاپ کانادا نسبت به دیگر کشورهایی که برنامه ویزای استارتاپ را ارائه می‌دهند

راه اندازی استارتاپ در کانادا نسبت به کشورهای دیگ هم مزایایی دارد. اولین مزیت آن این است که این کشور مهاجر پذیر است پس شما در آنجا به راحتی می توانید زندگی کنید و روابط خود را گسترش دهید. همچنین بر خلاف بسیاری از کشوهای اروپایی ویزای بلند مدت اعطا میکند. و مهمترین موضوع مهم این است که بر خلاف ویزای استارتاپ انگلیس که در صورت عدم راه اندازی استارتاپ و یا عدم تبدیل به ویزاهای دیگر تمدید نمی‌کند در کانادا در هر صورت اگر تلاش قابل اثباتی داشته باشید اقامت دائم اعطا می کند. شما مجبور نیستید در یک صنعت خاص فعالیت داشته باشید چون کانادا برای همه عرصه ها ویزا صادر می کند. و مسیله دیگر که کانادا را برای راه اندازی استارتاپ محبوب می کند امکان اخذ اقامت برای همه اعضای خانواده و فرزندان زیر ۲۲ سال است.

 

سخن آخر

با توجه به مزایای بی شمار استارتاپ ویزای کانادا به مورد نیست که افراد زیادی به دنبال دریافت آن هستند. به طور خلاصه می توان گفت شما به راحتی می توانید اقامت این کشور را دریافت کنید و همچنین کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنید. کسب درآمد یکی از مسایل مهم در مهاجرت به شمار می رود که این روش این مسیله را حل کرده و مهاجرت را آسان تر می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[ بازدید : 8 ]

[ يکشنبه 19 فروردين 1403 ] 12:38 ] [ QW569 ]

[ ]

پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی از نظر ایران موجو

بازی‌های موبایلی با پیشرفت صنعت‌ بازی‌سازی و سخت‌افزار موبایل‌ها در سال‌های اخیر، طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. این بازی‌ها در سبک‌های مختلف مانند شوتر، ماجراجویی، استراتژی و سبک‌های دیگر ساخته می‌شوند؛ در این میان بازی‌های شوتر از طرفدار‌های بسیار بیش‌تری بهره‌مند هستند.

در این گزارش از ایران موجو، به بررسی پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی پرداخته‌ایم. ایران موجو براساس عوامل مختلف، پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی را انتخاب کرده و در این گزارش آن‌ها را معرفی می‌کند.

بهترین بازی‌های موبایلی چه ویژگی‌هایی دارند؟

  1. گیم‌پلی جذاب: از مهم‌ترین عوامل پرطرفدار بودن یک بازی، گیم‌پلی جذاب آن است که بازیکن را درگیر بازی می‌کند.
  2. کنترل خلاقانه: عامل دیگر محبوبیت بازی‌ها، کنترلر‌های خلاقانه، بهینه‌ برای موبایل و در عین حال آسان ‌آن‌ها است.
  3. سیستم پیشرفته: بازی‌هایی که دارای یک سیستم پیشرفت هستند و جوایزی را در مسیر پیشرفت به بازیکنان می‌دهند، طرفدارهای بیش‌تری پیدا می‌کنند.
  4. گرافیک جذاب: از مهم‌ترین عوامل، گرافیک بازی است؛ گرافیک بازی براساس سبک و داستان آن می‌تواند متفاوت باشد. بازی‌ای بهتر است که در عین داشتن گرافیک بالا، برای موبایل و سخت‌افزار آن بهینه باشد.
  5. دریافت آپدیت: هر برنامه‌ای ممکن است در طول زمان دچار ایراداتی شود؛ از این رو یک بازی خوب باید به شکل منظم آپدیت‌هایی حداقل برای حل مشکلات دریافت کند.

پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی، حتما باید این ویژگی‌ها و ویژگی‌های دیگری را داشته باشند. ایران موجو با تحلیل انبوه داده‌ها و اطلاعات در مورد بازی‌های موبایلی، اعم از نظرات کاربران در سایت ایران موجو و استورهای مختلف، استقبال کاربران از بلاگ ایران موجو، گروه‌های طرفداران هر بازی و خریدهای مشتریان، این گزارش را در مورد پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی تهیه کرده است. در ادامه پرطرفدارترین بازی‌های موبایل را براساس نظرات کاربران ایران موجو، معرفی می‌کنیم.

پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی از نظر کاربران ایران موجو

        کالاف دیوتی موبایل

        پابجی موبایل

        فری فایر

        کلش اف کلنز

        کلش رویال

        FC 24

طبق تحلیل‌های ایران موجو، بازی‌های لیست بالا پرطرفدارترین بازی‌ها قرار می‌گیرند، در ادامه هر یک از این بازی‌ها را معرفی می‌کنیم.

کالاف دیوتی موبایل، جنگی هیجان‌انگیز در جیب شما

کالاف دیوتی موبایل، توسط شرکت بازی‌سازی اکتیویژن منتشر شده است. کالاف دیوتی یک انقلاب در بازی‌های شوتر و FPS به وجود آورد. از زمان انتشار آن در سال ۲۰۱۹، کاربران بسیار زیادی فقط به خاطر این بازی وارد دنیای بازی‌های موبایلی شده و میلیون‌ها نفر آن را نصب کردند.

 

به طور کلی نمی‌توان نسبت به گیم پلی کالاف دیوتی ایرادی گرفت؛ جنگ‌ها و کاراکترها واقع‌گرایانه و طراحی صوتی بازی بدون هرگونه ایرادی است. با این حال همین مورد تبدیل به یک عیب برای بازی شده است؛ چرا که گرافیک بسیار بالای آن، اجرای آن را برای اکثر موبایل‌ها دشوار و چالش‌برانگیز می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های کالاف دیوتی، حالت بتل رویال آن است. در بتل رویال بازیکنان به شکل تیمی یا انفرادی به نبرد با یک‌دیگر می‌روند. شما در بتل رویال باید منابع و سلاح‌ها را جست‌وجو کنید، با دشمنانتان وارد مبارزه شوید و در نهایت آخرین نفر یا تیمی باشید که زنده می‌مانید.

سیستم پیشرفت بازی نیز همانند اکثر جنبه‌های آن، کیفیت بالایی دارد. سطوح مختلفی در بازی در کنار بتل پس، باعث شده‌اند تا پیشرفت در بازی با جوایز متعددی همراه باشند. سی پی کالاف نیز معرفی شده است تا بتوانید آیتم‌های دلخواهتان را از فروشگاه بازی خریداری کنید.

پابجی موبایل؛ هیجان نبرد برای بقا

پابجی موبایل که یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی است، نسخه‌ای مخصوص موبایل از بازی پابجی بتل‌گراندز است. این بازی توسط استودیو Tencent منتشر شده و دارای طرفداران بسیار زیادی است. میزان دانلود پابجی به طور کلی تا سال ۲۰۲۴، نزدیک به ۴.۵ میلیارد بار بوده است که رکوردی برای بازی‌های موبایلی است.

 

پابجی موبایل یک بتل رویال است؛ شما در آن به همراه ۹۹ بازیکن دیگر، وارد یک منطقه می‌شوید. شما باید با جست‌وجوی سلاح‌ها و منابع، تله گذاشتن برای دشمنان، کشتن یا درنهایت فرار از دست آن‌ها، بقای خودتان را تضمین کند. آخرین نفری که از ۱۰۰ نفر زنده بماند، برنده بازی خواهد شد.

پابجی موبایل که نسخه موبایلی یک بازی معرفی شده برای کنسول است، گرافیک نسبتا بالا و جذابی دارد؛ از این رو ممکن است اجرای آن برای موبایل‌های قدیمی دشوار باشد. به همین علت یک نسخه سبک‌تر از آن به نام PUBG Lite معرفی شد تا موبایل‌های قدیمی‌تر هم بتوانند آن را اجرا کنند.

پابجی موبایل همانند اکثر بازی‌های شوتر، دارای یک سیستم خرید درون‌برنامه‌ای است که شما در آن می‌توانید با یوسی پابجی، آیتم‌های دلخواهتان را از استور بازی خریداری کنید. این قابلیت باعث شده است تا پیشرفت در بازی و لذت بردن از آن بسیار راحت‌تر باشد.

میدان جنگ فری فایر: آتش بازی برای زنده ماندن

فری فایر سومین بازی موبایلی محبوب در سبک شوتر است که بسیاری آن را شبیه به پابجی می‌دانند. این بازی هم طرفداران خاص خودش را دارد و از ویژگی‌های خاص آن، می‌توان به کاراکترهای آن اشاره کرد. شما می‌توانید از بین کاراکترهای بسیار زیادی انتخاب کنید که ممکن است حتی آن‌ها را در بازی‌های دیگر هم دیده باشید.

 

شما در بتل رویال یا حالت کلاسیک فری فایر، باید در یک جمع ۵۰ نفره، آخرین نفری باشید که زنده می‌مانید. فری فایر مپ‌های مختلفی دارد که تنوع بازی را افزایش می‌دهند.

گرافیک فری فایر در مقایسه با کالاف دیوتی و پابجی، سبک‌تر بوده و در نتیجه اجرای آن روی موبایل‌های مختلف راحت‌تر است. گیم‌پلی آن نیز تفاوت‌های خاص خودش را با بازی‌های شوتر دیگر دارد که فقط با بازی کردن می‌توانید متوجهشان شوید. فری فایر هم مانند بازی‌های دیگر، جم فری فایر را معرفی کرده است تا بتوانید راحت‌تر پیشرفت کرده و آیتم‌های مدنظرتان را خریداری کنید.

استراتژی و شجاعت در کلش اف کلنز

یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی، کلش آف کلنز است. کلش اف کلنز توسط شرکت سوپرسل ساخته و منتشر شده و بیش از یک دهه است که جایگاه خودش را در بین طرفداران حفظ کرده است.

 

کلش اف کلنز داستان قبایل مختلفی را روایت می‌کند که با حمله به یک‌دیگر و دفاع در برابر حملات، ‌ بقای خودشان را تضمین می‌کنند. شما هم باید قبیله‌ای برای خودتان بسازید و در نبردهای مختلف شرکت کنید.

گیم پلی کلش اف کلنز بیش از هر چیزی به استراتژی مربوط است؛ شما با یک استراتژی خوب، می‌توانید بر تمام دشمنان خود پیروز شوید. قبیله شما با یک کلبه کوچک و چند سرباز شروع شده و می‌توانید آن را به یک قلعه با انواع سربازها و سیستم‌های دفاعی تبدیل کنید. با داشتن جم کلش اف کلنز، کار شما در مسیر پر پیچ و خم پیشرفت، بسیار آسان‌تر خواهد بود.

کلش رویال: جدال تاج و تخت

کلش رویال، بازی دیگر سوپرسل است که از کاراکترهای دوست‌داشتنی کلش اف کلنز در آن استفاده شده است. کلش رویال از پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی در سبک استراتژیک است که از زمان معرفی شدنش رکوردهای مختلفی را شکسته است.

 

کلش رویال یک بازی استراتژی اما به سبک کارتی است؛ هر بازیکن باید ۸ کارت را از بین تعداد زیاد کارت‌ها انتخاب کرده و ارتش خودش را بچیند. هر کارت دارای یک شخصیت و یک ویژگی از بازی کلش آف کلنز است اما شخصیت‌های منحصر به فرد کلش رویال نیز در بینشان وجود دارد.

مبارزه به این شکل است که شما باید کارت‌های خودتان را بازی کنید و بتوانید تاورها یا قلعه‌های دشمن را از بین ببرید. در این میان باید در مقابل حمله دشمن هم دفاع کنید. برای ارتقای کارت‌ها و خریدهای درون‌برنامه‌ای باید از جم کلش رویال بهره بگیرید.

FC 24 تاکتیک‌های برتر، رقابت‌های نفس‌گیر

طرفداران فوتبال و بازی‌های ورزشی، نگران نباشید. بازی FC 24 که پیش‌تر با نام فیفا هم شناخته می‌شد، توانسته است راه خودش را به لیست پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی باز کند. اف ‌سی ۲۴ همان بازی فیفا هست که توسط EA Sports با یک نام جدید منتشر شده است.

این بازی تجربه فوتبال و رقابت‌های آن را روی موبایل به شما ارائه می‌دهد. تا قبل از این، اکثر گیمرها فوتبال را روی کنسول تجربه می‌کردند اما معرفی این بازی باعث شد تا گیمرهای موبایل هم بتوانند از هیجان فوتبال روی موبایل خود لذت ببرند. پوینت اف سی 24 هم پیشرفت سریع‌تر شما در بازی را تضمین می‌کند.

بازی‌های شوتری صدر جدول بازی‌های موبایلی

قطعا برایتان سوال است که کدام یک از بازی‌های معرفی‌شده، بیش‌ترین طرفدار را به خود اختصاص داده است. طبق اطلاعاتی که ایران موجو تحلیل کرده و نظرسنجی‌ها از کاربران مختلف، بازی‌های شوتری پرطرفدار‌ترین بازی‌های موبایلی هستند. محبوبیت این بازی‌ها مخصوصا در سال‌های اخیر رشد بسیار زیادی داشته و پرچم‌دار این بازی‌ها، کالاف دیوتی موبایل است. کالاف دیوتی پرطرفدارترین بازی موبایلی است.

به نظر شما جذابترین بازی موبایلی جهان چیست؟

ایران موجو این گزارش را با بررسی داده ها و نظرات کاربران مختلف آماده و پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی را به شما معرفی کرد. شما هم می‌توانید نظر خودتان را راجع به این مقاله یا راجع‌ به بازی‌های موبایلی به ما بگویید. به نظر شما بهترین بازی موبایلی کدام است؟ آیا با گزارش ایران موجو موافق هستید؟ به نظرتان جای کدام بازی موبایلی در این گزارش خالی است؟ نظر خودتان را بنویسید تا بتوانیم گزارش‌هایی بهتر و دقیق‌تر برایتان فراهم کنیم.

 

[ بازدید : 17 ]

[ جمعه 17 فروردين 1403 ] 17:44 ] [ QW569 ]

[ ]

عیب یابی موزیک پلیر شیائومی


رفع مشکل موسیقی شیائومی یکی از مواردی است که می تواند هر کاربری را مورد توجه قرار دهد. این روزها گوش دادن به موسیقی به یکی از مهم ترین عادت های ما تبدیل شده است و هر مشکلی که بخواهد این وسط مشکلی ایجاد کند باعث حواس پرتی است.

روشن و خاموش کردن موسیقی بعد از دانلود آهنگ خارجی می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد که یکی از مهمترین آنها پخش کننده موسیقی است.

اتصالاتی که نمی دانید

این موضوع این روزها برای کاربران رایج شده است تا موسیقی مورد نظر خود را از طریق بلندگو یا بلندگو گوش کنند. مشکلی با آن وجود ندارد، اما در برخی موارد یادشان می آید که گوشی را از این قسمت خارج کنند. امروزه تلفن ها اغلب از طریق بلوتوث به دستگاه های بلندگو متصل می شوند. وقتی کاربران فراموش می‌کنند این اتصال را قطع کنند، دستان خود را روی گوش‌های خود می‌گذارند و در نهایت به این فکر می‌کنند که پخش‌کننده موسیقی شیائومی مشکل دارد.

این مشکل ممکن است ساده به نظر برسد، اما برای بسیاری از کاربران پیش آمده است و برای مدت طولانی باعث ناامیدی شده است. مراحل زیر را به دقت دنبال کنید تا بتوانید مشکل پخش کننده موسیقی شیائومی را در این زمینه برطرف کنید:

به تنظیمات > دستگاه‌های متصل بروید.

قسمت بلوتوث را بررسی کنید تا ببینید گوشی شما به دستگاه متصل است یا خیر.

اگر بلوتوث متصل است، آن را خاموش بگذارید.

توجه داشته باشید که Do Not Disturb یا فعال کردن حالت بی‌صدا نیز پخش موسیقی را مسدود می‌کند.

این فرآیند با قطع ناگهانی پخش کننده موسیقی شیائومی مقابله نخواهد کرد. راه های زیادی برای حل مشکل پخش کننده موسیقی شیائومی وجود دارد که در این مقاله به ساده ترین و کاربردی ترین آن ها پرداختیم.

حالت امن

در برخی موارد می توانید با کارهای بسیار ساده مشکلات پخش کننده موسیقی شیائومی را حل کنید. برخی از مشکلات پخش کننده موسیقی در واقع مربوط به تنظیماتی است که دستکاری شده اند. برای رفع این مشکل باید دکمه پاور را نگه دارید تا گزینه safe mode ظاهر شود و روی آن کلیک کنید. توصیه می کنیم.

وقتی این کار را انجام می دهید، گوشی تمام تنظیمات را بررسی می کند و اگر مشکل کوچکی وجود داشته باشد آن را برطرف می کند.

تنظیمات پخش کننده موسیقی شیائومی تحت تاثیر این تغییر قرار می گیرد و مشکل پخش کننده موسیقی شیائومی را حل می کند.

تاثیر حافظه گوشی برای حل مشکلات پخش کننده موسیقی شیائومی

بد نیست بدانید یکی از مهم ترین مواردی که در توقف ناگهانی موزیک پلیر شیائومی در هنگام دانلود آهنگ تاثیر می گذارد حافظه گوشی است.


گوشی ها اغلب دارای حافظه کش هستند و پر کردن این حافظه می تواند به ابزارهای مختلف نرم افزار گوشی آسیب جدی وارد کند.

برای رفع مشکل پخش کننده موسیقی شیائومی ناشی از پر شدن حافظه پنهان گوشی، باید مراحل پاکسازی را طی کنید.

1. گوشی را روشن کنید.

2. روی نماد گزینه کلیک کنید.

3. روی دکمه Cleanup کلیک کنید.

5. گوشی خود را ریستارت کنید.

دنبال کردن این مراحل به شما کمک می کند مشکل پخش کننده موسیقی شیائومی را که به دلیل پر بودن حافظه پنهان گوشی ایجاد شده است، برطرف کنید. در برخی از گوشی های جدید شیائومی، این مشکل ممکن است مربوط به تنظیمات پخش کننده موسیقی شیائومی نیز باشد.

مراقب باشید، یکی از نشانه هایی که نشان می دهد به دلیل پر بودن حافظه گوشی ممکن است با مشکل پخش موسیقی شیائومی مواجه شوید، قطع شدن ناگهانی موزیک پلیر گوشی شیائومی است.

عیب یابی موزیک پلیر شیائومی با پاک کننده بلندگو

یکی از مواردی که می تواند در پخش کننده موسیقی شیائومی مشکل ایجاد کند، مشکل اسپیکر است. گاهی اوقات پخش کننده موسیقی خیس یا مرطوب می شود که در نهایت باعث ایجاد مشکلاتی در کل سیستم می شود. مراقب باشید: این مشکل ربطی به تنظیمات پخش کننده موسیقی شیائومی ندارد.

توصیه می کنیم برای رفع این مشکل از هوای گرم استفاده کنید و همچنین گوشی را در ظرف برنج قرار دهید تا صدا به طور کامل از گوشی خارج شود. می توانید آن را با هوای گرم خشک کنید یا در ظرف برنج قرار دهید. قبل از انجام این کار گوشی خود را خاموش کنید.

اما جدا از این روش های سنتی، برنامه «Speaker Cleaner» برای جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی پخش کننده موسیقی شیائومی به دلیل ورود آب، با استفاده از لرزش استاندارد طراحی شده است.

[ بازدید : 8 ]

[ شنبه 11 فروردين 1403 ] 15:58 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]