خودروهای سنگین داخلی باکیفیت‌تر از سواری‌ها!

بر اساس ارزیابی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (آی‌اس‌کیوآی) خودروهای سنگین کیفیت بهتری از سواری‌ها دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سعید مدنی مدیر عامل سابق سایپا، درباره این موضوع به تجارت نیوز گفت: بیشتر خودروهای سنگین تولیدی ایران مونتاژی هستند و فقط بخشی از آن‌ها در ایران تولید می‌شود. در نتیجه کنترل‌های بیشتری در ایران روی آن‌ها انجام می‌شود. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران معیارهای گوناگونی از جمله طرح خوردو، تعداد آپشن‌ها، کیفیت قطعات، عملکرد خودرو و خدمات پس از فروش دارد.

[ بازدید : 67 ]

[ جمعه 10 دی 1400 ] 17:52 ] [ QW569 ]

[ ]

پیش‌بینی بارش باران و برف در اکثر نقاط کشور در هفته آینده

سازمان هواشناسی اعلام کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید در اکثر نقاط کشور در هفته آینده بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا از سازمان هواشناسی کشور، سامانه بارشی امروز (جمعه) در نوار شرقی و جنوبی کشور فعالیت داشته و سبب بارش باران در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز، سواحل دریای عمان، جنوب استان های بوشهر و فارس، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و شرق یزد می‌شود.

همچنین در برخی نقاط در غرب و مرکز کشور بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

براساس گزارش سازمان هواشناسی کشور، روز شنبه فعالیت سامانه بارشی در شرق کشور کاهش می یابد و فقط در نوار جنوبی کشور فعال خواهد بود و در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز، سواحل دریای عمان، نیمه جنوبی استان های بوشهر و فارس، هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

همچنین برای عصر فردا در برخی نقاط غرب، جنوب غرب، دامنه های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین و در جنوب آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و کردستان بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

روز یکشنبه گستره فعالیت این سامانه بارشی کل کشور به جز نوار شمالی را فرا خواهد گرفت، در استان های جنوبی  و سواحل خلیج فارس رگبار و رعد و برق و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف رخ می دهد همچنین مرکز و غرب خلیج فارس مواج و متلاطم می شود.

در این روز بارش در فارس، بوشهر، شمال و شرق خوزستان، جنوب لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب هرمزگان، جنوب کرمان و جزایر واقع در خلیج فارس شدت خواهد داشت و در ارتفاعات غرب و جنوب غرب کشور بارش برف رخ می‌دهد.

روز سه شنبه گستره فعالیت سامانه در نیمه شرقی کشور است و در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان بارش های شدت خواهد داشت که بتدریج با خروج این سامانه، موج دیگری از شمال غرب وارد کشور شده و در برخی مناطق شمال غرب و غرب و ارتفاعات واقع در جنوب غرب و در دامنه های البرز و مرکز کشور سبب بارش پراکنده باران و برف و وزش باد خواهد شد.

روزهای شنبه و یکشنبه افزایش نسبی دما در استان های ساحلی خزر و روز دوشنبه با نفوذ جریانات شمالی، کاهش نسبی دما در این مناطق پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا روز دوشنبه مواج خواهد بود.

همچنین تا روز یکشنبه در تهران و کرج آلودگی هوا تداوم می یابد.

هوای تهران امروز (جمعه) قسمتی ابری و غبار آلود و روز شنبه، نیمه ابری و غبار آلود خواهد بود.

[ بازدید : 307 ]

[ جمعه 10 دی 1400 ] 17:51 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]