کلاه کاسکت AGV-K1 مدل Salom

توضیحات محصول: https://kolahkasket.com

برند AGV سری K1

مواد ترموپلاستیک با استحکام بالا لایه بیرونی

لایه داخلی 4D EPS

دارای پرده زیر چانه با قابلیت جدا شدن

دستگاه بینی را می توان برداشت

برای محافظت از گردن

تسمه های اتصال دوبل D حرفه ای با امنیت بسیار بالا

زیر پدهای ضد حساسیت قابل جدا شدن و شستشو

پوشش ضد سایش و اشعه ماوراء بنفش

تهویه مطبوع برای تهویه مطبوع

وزن ≈ 1520 گرم (بسته به ابعاد متغیر)



اطلاعات برند AGV:

امروزه برند ایتالیایی AGV یکی از معروف ترین برندهای کلاه کاسکت در جهان است. این شرکت در سال 1947 توسط Amisano Gino Valenza تأسیس شد و بیش از نیمی از امروز به دلیل تولید کلاه ایمنی با کیفیت و استاندارد شناخته شده است، کلاه های ایمنی AGV در بین موتورسواران حرفه ای، رانندگان F1، اسکی بازان و حتی خلبانان جت بسیار محبوب هستند.



در سال 1967، اولین کلاه سر و تمام صورت در جهان توسط AGV تولید شد که انقلابی در طراحی و ساخت کلاهک های روزنامه فروشی ایجاد کرد. http://motor46.ir



محصولات AGV با در نظر گرفتن ایمنی، فضا و زیبایی شناسی تولید می شوند و در سال 2013، کلاه ایمنی Pista GP این شرکت در یک تست ایمنی فوق العاده پنج ستاره دریافت کرد و افتخار ایمن ترین کلاه ایمنی جهان را برای آن به ارمغان آورد. در نسخه های مختلف موجود است.

[ بازدید : 260 ]

[ يکشنبه 21 اسفند 1401 ] 15:13 ] [ QW569 ]

[ ]

آموزش پاکسازی تاول اهواز ما


امروزه بیشتر خانم ها به دنبال پوستی زیبا، جوان و شاداب هستند و همیشه می خواهند آن را با موثرترین تکنیک ها و روش ها تمیز کنند. اما ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که پاکسازی پوست چیست؟ چگونه می توانید یاد بگیرید که چگونه پوست خود را مانند یک حرفه ای تمیز کنید؟

اگر خواهان پاسخ به این نوع سوالات هستید و ساکن شهر زیبای اهواز هستید و می خواهید در بهترین دوره آموزشی مراقبت از پوست در اهواز (خوزستان) ثبت نام کنید، توصیه می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. . با من همراه باشید زیرا در این مقاله قصد دارم شما را با مفهوم پاکسازی پوست و اهداف آن همراه با اجرای بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در اهواز آشنا کنم تا با مطالعه این مقاله به سرعت آموزش ببینید. تا حد امکان وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید. منظور از شفاف کردن پوست پول چیست؟

https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-qazvin/


پاکسازی یکی از راه ها و روش های حفظ و محافظت از پوست است که به کمک آن می توان آلودگی ها و مشکلات پوستی را تا حد امکان از بین برد و به پوست صورت پاکی، جوانی و آرامش بخشید. البته به این معنی نیست که اگر درگیر دوره کامل پاکسازی صورت در اهواز هستید، می توانید پوست خود یا مشتریان خود را با هر گونه آلودگی و مشکلات پوستی مانند آکنه، جوش و ... به طور کامل تمیز کنید.


هدف از پاکسازی پوست

حذف سلول های مرده از سطح پوست: در این مرحله پوست صورت حامل سلول های مرده به طور کامل پاک می شود. به یاد داشته باشید که این کار را به طور صحیح و حرفه ای انجام دهید، پوست صورت حساس است و اگر این مرحله طبق اصول و با دقت انجام نشود، می تواند مشکلات پوستی مانند حساسیت پوستی، التهاب ایجاد کند. بلند مدت. پدید آوردن

از بین بردن انواع کثیفی ها و چربی های اضافی: بسیاری از روغن ها و غدد چربی به طور طبیعی در سطح پوست قرار دارند و وظیفه حفظ رطوبت پوست را بر عهده دارند و در برخی موارد امکان تجمع این روغن ها در بافت ها وجود دارد. از پوست و در طول زمان اساس مشکلات پوستی را ایجاد می کند. بنابراین می توان چربی اضافی پوست را با کمک پاکسازی و مراقبت از صورت کنترل کرد.

تامین خون، آبرسانی و ویتامینه شدن پوست: در برخی از روش های پاکسازی از بخار پز و ماساژ صورت استفاده می شود که به افزایش خون رسانی کمک می کند. کرم‌ها و لوسیون‌های مخصوصی که در برخی روش‌های پاک‌سازی استفاده می‌شوند، پوست را مرطوب و ویتامینه می‌کنند. نکته: برای بهبود مراقبت از پوست صورت خود باید از محصولات مراقبتی باکیفیت استفاده کنید تا به پوست مشتری آسیب نرسانید و اعتبار حرفه ای خود را دو چندان کنید.


درک نوع پوست

یکی از مهم ترین مراحل پاکسازی صورت و صورت، مشاوره با افراد متخصص و متخصص در زمینه زیبایی است، در این مرحله می توانید به طور کامل به نوع پوست خود و نحوه نگهداری آن پی ببرید. در دوره پوست صورت اهواز این مبحث به صورت کاملتر و جامع تری مطرح شده است. طبقه بندی پوست به شرح زیر است:

پوست چرب: این نوع پوست معمولا براق و چرب است که با منافذ باز و جوش همراه است.

پوست خشک: همراه با خطوط ریز و عیوب، و احساس کشش روی پوست.

پوست های خشک و حساس: این نوع پوست شبیه پوست های خشک است اما با این تفاوت که بسیار حساس و مستعد تحریک است.

پوست مختلط: هم قسمت U صورت (یعنی کنار لب ها و زیر چشم ها) و هم قسمت T صورت (یعنی صورت و چانه چرب) نیز خشک هستند و ممکن است متوجه لکه دار شدن پوست شوید. .


فواید پاکسازی پوست چیست؟

امکان کاهش نقاط جوش

بهبود طراوت و پاکی پوست

انتقال احساس آرامش و سبکی به پوست

پاکسازی ساده ترین راه برای جوانسازی پوست است.

شستشو به پاکسازی پوست صورت کمک می کند.

روشی موثر برای از بین بردن جوش های سر سفید و سر سیاه

پاکیزگی فواید زیادی دارد که در این قسمت به برخی از آنها می پردازیم. اگر می خواهید از تمام مزایای پاکسازی صورت مطلع شوید، توصیه می کنم در دوره کامل پاکسازی صورت در درهواز ثبت نام کنید تا بتوانید به سرعت به عنوان یک متخصص و متخصص در پاکسازی صورت وارد بازار شوید.


بعد از تمیز کردن صورت چه کنیم؟

بعد از پاکسازی بیشتر آب بنوشید

تا چند روز پس از تمیز کردن از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

میوه ها و سبزیجات بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

پوست را به آرامی و به آرامی بشویید و از یک حوله تمیز استفاده کنید.

از بازدید از مکان های گرم مانند استخر، سونا و ... که باعث تعریق پوست می شود خودداری کنید.


آیا بعد از اتمام دوره پاکسازی دهان امکان پاکسازی پوست وجود دارد؟

بله، پس از گذراندن دوره پاکسازی پوست در اهواز می توانید پوست خود یا مشتریان خود را به صورت تخصصی تمیز کنید و درآمد نسبتا بالایی کسب کنید. پس برای ثبت نام در آموزشگاه پاکسازی صورت در اهواز با من تماس بگیرید تا شما را برای حضور در آموزشگاه پاکسازی صورت در اهواز راهنمایی کنم.



بعد از دوره صورت در اهواز چه کارهایی می توان انجام داد؟

اگر با دقت و حوصله به توضیحات و توصیه های داده شده در آموزش پاکسازی پوست در اهواز گوش دهید و تمرینات دوره را به درستی انجام دهید بدون شک با کمی تلاش و تلاش می توانید به سرعت وارد عرصه پاکسازی و پاکسازی پوست شوید. کار صورت شخص و کسب درآمد

اگر می خواهید در حرفه ای ترین آموزش پاکسازی صورت در اهواز ثبت نام کنید می توانید با من تماس بگیرید.
https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-ahvaz/

[ بازدید : 48 ]

[ يکشنبه 14 اسفند 1401 ] 19:38 ] [ QW569 ]

[ ]

هفت راه برای شروع فوری فروش نمایندگی سیماران


شرکت تولید کننده درب اتوماتیک لابل تقریبا ۳۰ سال پیش به عنوان یک آزمایشگاه الکترونیک، فعالیت خود را آغاز کرد و سریعا آزمایشگاه خود را تبدیل به یک تولید کننده لوازم الکترونیک اتوماتیکی کردند و بعد تبدیل به یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین تولید کننده نخستین رادیو کنترلی جیبی شدند. شرکت و مجموعه نمایندگی سیماران در حال حاضر بهعنوان نخستین تولید کننده محصولات الکتریکی از جمله، آیفونهای هوشمند، چراغهای سقفی، سیستمهای اعلام حریق، دربهای اتوماتیک و صدها محصول کاربردی و مختلف دیگر است. به این صورت که نیروی الکتریکی را به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی تبدیل میکند. درب های اتوماتیک شیشه ای شرکت ما هنگام ورود مراجعین، کاملا بی صدا و روان باز و بسته می شود و یک تصویر جذاب و حرفه ای را در ذهن مراجعه کنندگان ایجاد می کند. تنوع در درب های اتوماتیک بسیار زیاد می باشد که هر یک با توجه به ویژگی های ظاهری و متریالی که برای ساخت آنها به کار رفته است کاربردهای متفاوتی دارند. دراینصورت، اندازهی آنها کوچک شده و الزامات دربهای صنعتی را نخواهند داشت. به این علت که در اماکن صنعتی و تجاری رفت و آمد و تردد وسایل نقلیه بزرگ بسیار بیشتر است و درب باید مقاومت این حجم از تردد را داشته باشد.

درب اتوماتیک پارکینگی

زیرا محصولاتی که قیمت پایین دارند، کیفیت مطلوبی ندارند و احتمال اینکه به زودی خراب شوند بیشتر است. در این مقاله کمی بیشتر با این نوع درب آشنا می شویم. این موج ها در صورت برخورد به زمین یا دیوار با همون طول موج و فرکانس برمیگردند ولی اگر به افراد یا اشیاء برخورد کند دیگر فرکانس برگشتی با فرکانس ارسالی برابر نخواهد بود و این تفاوت فرکانس توسط سنسور تشخیص داده شده و دستور باز شدن درب را به کنترل باکس ارسال میکند. و همچنین محاسبه آن با توجه به عرض و ارتفاع و نوع کاربری (دستی،اتوماتیک) نوع فریم ( فریم آلومینیوم درب اتوماتیک و یا فریم آنادایز و فریم استیل ) ،کشور سازنده اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای و میزان تردد و همچنین لوازم جانبی از قبیل ( قفل و باتری درب اتوماتیک شیشه ای ، دستگاه کنترل ترد درب برقی شیشه ای ) عواملی هستند که در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر دارند. قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تحت تاثیر عوامل متعددی است . درب شیشه ای اتوماتیک نیز حاصل همین تغییرات بوده است که به صورت اتوماتیک در انواع مختلف امروزه تولید می شود.قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تحت تاثیر عوامل متعددی است. آیا محل نصب در هزینه کرکره برقی تاثیر دارد؟


درب شیشه ای ، راهبند ، جک برقی درب پارکینگ ، پرده برقی ، کرکره برقی ، درب زیر سقفی سکشنال ، دوربین مداربسته … شما می توانید درب اتوماتیک پارکینگی را متناسب با شرایط پارکینگ خود انتخاب نمایید. اگر از برد اصلی صدا آمد هم ریموت عملکرد درستی دارد و هم برد، فرمان ریموت را به درستی انجام داده است، اما اگر صدایی نشنیدید باید فیوز، سپس برد اصلی و سیم های ورودی به آن را چک نمایید که این کار کاملا تخصصی است و برای این کار باید از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید. چنانچه پس از تمیز نمودن سنسور درب برقی ، عملکرد آن را تست نموده و مشاهده نمودید که عمل نمی کند ، باید برای تعویض آن اقدام نمایید. اغلب درب اتوماتیک شیشه ای را در ورودی های مراکز خرید ، مکانهای عمومی، بانکها ، بیمارستانها و … در سال های گذشته استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ورودی ساختمان ها چندان رایج نبوده و یک موضوع تجملاتی و غیر ضروری به شمار می رفت اما امروزه درب های اتوماتیک شیشه ای در ورودی بسیاری از ساختمان های پرتردد نظیر فروشگاهها، بانک ها و مراکز دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد.



برخی انواع درب اتومات گردان به نام درب منحنی بوده که از یک درب نیم دایره ای شکل تشکیل می شود. اما در برخی مدلها تغییرات جزیی شامل تعداد ریموت و یا … برخی درب ها مجهز به سیگنال های هستند که دیر تر خوانده می شوند و این گونه سرعت باز و بسته شدن درب کاهش می یابد. از مزایای این نوع درب ها، اشغال فضای کمتر، بازشوی بیشتر، ورود حداکثری نور به ساختمان و زیبایی ظاهری می باشند. سیستم درب اتوماتیک جدا از مزایای بسیاری که دارد (خوش امد گویی به مراجعه کنندگان، دسترسی ورود و خروج آسان، صرفه جویی در مصرف انرژی، مقرون به صرفه و اقتصادی، عایق گرد و غبار، زیباسازی و چشم نوازی مطلوب ورودی ها، عایق برای ورود گرما و سرما، راحتی برای افراد ناتوان و مسن) بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. در سال ۲۰۰۴،این شرکت توانست گواهینامه ISO را از موسسه TUV کسب نماید.تمامی محصولات در در مقر شرکت در پارما، طراحی و تولید و تست شده اند و تمام فازهای مراحل تولید، توسط خود شرکت مدیریت شده است.شرکت تولید کننده دربهای اتوماتیک لابل تنها شرکتی در ایتالیا است که ادعا مالکیت کامل درب های اتوماتیک را از مرحله تولید تا نصب مستقیم در خود کشور ایتالیا دارد.امروزه تمامی مکان ها اعم از بیمارستان ها، فروشگاه ها، فرودگاه ها، بانکها و غیره نیازمند درب اتوماتیک می باشند.برای همین حمایت گسترده در کشور و رشد حضور آنها در بازارهای بین المللی، آنها قادر ساخته است که بتوانند با اعتماد به نفس کامل و رضایت به ماموریت و کار خود ادامه دهند.

https://zibadoor.com/

[ بازدید : 259 ]

[ سه شنبه 9 اسفند 1401 ] 9:35 ] [ QW569 ]

[ ]

مجرای مشترک را شکافته کنید


داکت اسپلیت نوعی سیستم تهویه مطبوع است که دارای کانال مرکزی است. اگر خانه ای برای بازسازی می خرید یا به دنبال نصب یک سیستم تهویه مطبوع جدید در خانه فعلی خود هستید، ممکن است بخواهید کانال کشی را بررسی کنید تا ببینید آیا این گزینه برای شما مناسب است یا خیر.



داکت اسپلیت چیست؟

انواع مختلفی از سیستم های تهویه مطبوع وجود دارد، با این حال، ما روی دو نوع خاص تمرکز خواهیم کرد که برای اکثر خانه های یک خانواده کاربرد دارد: تهویه مطبوع مرکزی مانند کانال های اسپلیت و تهویه مطبوع بدون کانال. بنابراین تفاوت این دو سیستم تهویه مطبوع چیست و آیا بر راحتی خانه شما تأثیر می گذارد؟



مزایای سیستم تهویه مطبوع مرکزی داکت اسپلیت

● سیستم های HVAC مرکزی قابلیت رطوبت زدایی بیشتری دارند.

● سیستم های تهویه مطبوع مرکزی اسپلیت داکت می توانند کل خانه را در دمای یکنواخت نگه دارند و با یک ترموستات واحد برای دمای مناسب، بهره وری انرژی را بهبود بخشند. اگر می خواهید دمای مناسب را در هر نقطه از خانه بدست آورید، لازم نیست نگران مدیریت چندین واحد باشید.

● سیستم های تهویه مطبوع مرکزی فضای اتاق را اشغال نمی کنند. خط لوله پنهان است و از سقف، دیوارها یا زیرزمین عبور می کند.

چه زمانی باید حد وسط انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب سیستم لوله اسپلیت:

● قبلا خط لوله را راه اندازی کرده اید. اگر کانالی باشد به این معنی است که ملک برای تهویه مرکزی مانند داکت اسپلیت ساخته شده است.

● در محیطی مرطوب زندگی می کنید.

● می خواهید هزینه های نگهداری را پایین نگه دارید.



مجرای عمومی اسپلیت چگونه کار می کند

در داکت اسپلیت، هوای تازه از طریق سیستم کانال تغذیه و برگشت جریان دارد. مجاری و دریچه‌ها (یعنی دهانه‌های دیوارها، کف‌ها یا سقف‌های قفسه‌ای) هوای خنک را از تهویه مطبوع به خانه شما منتقل می‌کنند. این هوای تازه با گردش در اطراف خانه گرم می شود. سپس از طریق کانال های برگشت به خنک کننده مرکزی عبور می کند.

کولر گازی اسپلیت داکت معمولی. در آب و هوای بسیار مرطوب، زمانی که دمای بیرون خیلی گرم یا خیلی سرد نباشد، هوا نمی تواند به سطح رطوبت مطلوب برسد. صاحبان خانه می توانند تنظیمات ترموستات را پایین بیاورند یا از رطوبت گیر استفاده کنند. اما در هر دو حالت مصرف انرژی افزایش می یابد زیرا رطوبت گیر و داکت اسپلیت به انرژی بیشتری برای خنک کردن خانه نیاز دارند.

در خانه، برای تنظیم سیستم کانال توزیع عمومی، فن را روی حالت "اتوماتیک" تنظیم کنید. از طرف دیگر، از فن های مرکزی سیستم برای تامین گردش هوا استفاده نکنید - از یک سیرکولاتور در هر اتاق استفاده کنید.



مجرای اسپلیت عمومی را انتخاب کنید

سیستم های خنک کننده مرکزی کارآمدتر از خنک کننده اتاق هستند. علاوه بر این، این سیستم‌ها مانند لوله‌های اسپلیت معمولی، آرام، پایدار و راحت هستند. برای صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه، باید سعی کنید یک داکت اسپلیت کارآمد مانند داکت اسپلیت یونیورسال خریداری کنید و مصرف انرژی کولر گازی مرکزی خود را کاهش دهید.

در یک خانه متوسط، کولر گازی سالانه بیش از 2000 کیلووات ساعت برق مصرف می کند که 3500 کیلو دی اکسید کربن و 31 کیلو گوگرد تولید می کند. اگر قصد دارید تهویه مطبوع مرکزی را به خانه خود اضافه کنید، داکت اسپلیت جنرال ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد.



کانال اسپلیت هایسنس

تهویه مطبوع مرکزی واحدهای سیستم اسپلیت یا واحدهای پکیج هستند. در یک سیستم تقسیم تهویه مطبوع مرکزی مانند کانال Sens; مبدل حرارتی خارجی در بسته بندی خارجی; سیستم داخلی شامل یک مبدل حرارتی داخلی و یک فن است که از یک فن کویل و یک کمپرسور تشکیل شده است.

در بسیاری از تهویه مطبوع، مانند داکت اسپلیت هایسنس، سیستم داخلی ممکن است دارای یک کوره داخلی یا مبدل حرارتی پمپ حرارتی باشد. اگر خانه شما از قبل کوره دارد اما تهویه هوا ندارد، سیستم اسپلیت Sense ممکن است مقرون به صرفه ترین کولر گازی مرکزی برای نصب باشد.


هنگام راه اندازی شبکه های مختلف مهم است

• فراهم نمودن فضای داخلی کافی جهت نصب، نگهداری و تعمیر سیستم های جدید

• مطمئن شوید که تهویه کافی برای ارسال هوای خنک و بازگشت هوا به هوای گرم وجود دارد.

• در صورت امکان، لوله کشی Sense Splits را در داخل خانه نصب کنید، نه روی پشت بام

• همه کانال ها را به طور گسترده با داکت سیلانت و کانال های فضایی آب بندی کنید

• یونیت خارجی را تا حد امکان نصب کنید تا سر و صدا شما یا همسایگانتان را در شب بیدار نکند.

• واحد فشرده داکت اسپلیت Sens را در محلی قرار دهید که هیچ اجسام اطراف آن مانع جریان هوا نباشد.

• ترموستات را از منابع حرارتی مانند پنجره ها یا کابینت های برق دور کنید

http://aftabir.com/reportages/view/4445/%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AC%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%84


کانال تقسیم Hisense مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید

مدل داکت اسپلیت بهترین عملکرد را دارد. تهویه مطبوع کارآمد 30 تا 50 درصد انرژی کمتری برای خنک کردن هوا مصرف می کند نسبت به کولرهای تولید شده در اواسط دهه 1970 حتی اگر کولر گازی تنها 10 سال از عمر آن گذشته باشد، شما آن را با یک کولر تعویض کرده اید. به گاز جدید و کارآمدتر بروید.

هنگام خرید کانال اسپلیت، به دنبال مدلی با کیفیت بالا مانند محدوده کانال تقسیم سنس باشید. سیستم های تهویه مطبوع مرکزی توسط رتبه بندی بهره وری انرژی فصلی (SEER) رتبه بندی می شوند. SEER مقدار انرژی مورد نیاز برای خنک سازی را نشان می دهد. اکثر سیستم های داکت اسپلیت Sens دارای رتبه SEER تا 26 هستند.

[ بازدید : 334 ]

[ سه شنبه 9 اسفند 1401 ] 8:51 ] [ QW569 ]

[ ]

ده راز درباره پنجره هافمن که هنوز از شما پنهان می‌کنند


اگر تصمیم دارید خانه خود را در برابر سرقت ایمن کنید، پنجرههای دوجداره به دلیل استحکام بالایی که دارند بهترین گزینه برای جایگزینی پنجرههای قدیمی هستند. امروزه تمام پنجرههای دوجداره و سه جداره دارای یک واحد شیشه عایقبندی شده به نام IGU هستند که مهمترین علت آن هم صرفهجویی در مصرف انرژی است. تفاوت در و پنجره دوجداره و سه جداره چیست؟ با توجه به پیچیدگی نصب پنجره های دوجداره و سه جداره، بهتر است از متخصصین این حوزه کمک بگیرید و بخشی از بودجه خرید پنجره را به این موضوع اختصاص دهید. با استفاده از نوع پنجرهها سروصدای بیرون کمتر وارد خانه خواهد شد و این مسئله باعث آزار و اذیت شما نخواهد شد. امروزه تقریبا برای تمام پنجرهها از شیشه دوجداره استفاده میشود. چرا که اساسا پنجره های یو پی وی سی در قسمتهایی که ثابت است و فاقد بازشو میباشد تقریبا ۳۵% تا ۴۰% از قسمتهای دارای بازشو متریال کمتری برده و در نتیجه ارزانتر خواهد بود لذا قیمت متر مربع قیمت درستی نیست و منافع خریدار را در محاسیه قیمت پنجره دوجدارهupvc را تامین نمیکند و بایستی قیمت حتما بر اساس ابعاد دقیق و میزان بازشوها و ثابتها محاسبه گردد.


معرفی انواع پنجره های دوجداره و سه جداره امروزه تقریبا همگی میدانیم که در و … اگر آلودگی صوتی محیط بیش از حد نرمال باشد، مثل فضای کارگاه و کارخانه، برای کنترل سروصدا به یک عایق قویتر از پنجره ی دوجداره یو پی وی سی احتیاج است و باید از پنجره سه جداره یو پی وی سی استفاده کرد. ما در عصری زندگی میکنیم که باید تمامی موارد مربوط به انرژی و حرارت در محیط خانه و ساختمان کنترل شود و با صرفه جویی میزان ذخایر انرژی حفظ شود. برای تعویض پنجره قدیمی ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع پنجره ای را قرار است جایگزین پنجره های قدیمی خود کنید برای مثال پنجره های یو پی وی سی مورد نظر است یا پنجره های دوجداره آلومینیومی. پنجره شما مخصوصا در پروژه های تعویض پنجره باید با وسواس خاصی ابعاد برداری شود تا پنجره نضب شده در جای خود به راحتی بنشیند و نه تنگ باشد و نه گشاد و از هرطرف ۴ میل جهت انبساط و انقباض upvc جای داشته باشد. https://upvcmaster.com/پنجره-هافمن/


چنانچه اندازه گیری به صورت درست انجام نشود ویژگی عایق بودن پروفیل که اهمیت زیادی هم دارد از بین میرود، به این دلیل که پروفیل به صورت کامل در جای خود فیکس نمی شود. اگر خانه ما در اطراف اتوبانها و مدرسه باشد برای جلوگیری از ورود صدا و عایقبندی خانه بهتر است که از پنجره دوجداره به جای مدلهای قدیمی استفاده کنیم. بدون شک اگر شرکت شما بسیار بزرگ نبوده و یک واحد با اندازه معمولی باشد، میتوانید یک روزه همهی پنجرههای قدیمی آن را تعویض کنید. طبق ضوابط شهرداری اگر پنجره در اتاق خواب قرار می گیرد، ارتفاع کف اتاق تا باز شو نباید کمتر از 85 سانتیمتر باشد. پنجرههای دوجداره با وجود اینکه عایق بندی نیز میشوند ولی باز هم منافذی در آنها وجود دارد که باعث تخلیه گازهای تزریقی آرگون و کریپتون و در نهایت کاهش طول عمر پنجره میشود. مزایای در و پنجره های UPVC 1- دوام و استحکام بالا: در و پنجرههای Upvc از لحاظ استحکام، محصول…

https://upvcmaster.com/پنجره-وین-تک/

بیایید پیش از اینکه در مورد علت بخار کردن شیشه دوجداره صحبت کنیم، ساختار این مدل شیشهها را مورد بررسی قرار دهیم. بیشترین رنگ مورد استفاده در منزل ها سفید و یا طوسی بوده که این مورد هم طبق سلیقه شما قابل تغییر است. در کنار تکنولوژی خاصی که برای ساخت پنجرههای دوجداره به کار میرود یک مشکل اساسی وجود دارد و آن هم فرار بودن گاز است. همین اتفاق در مورد پنجرههای دوجداره نیز صادق است. از لحاظ قیمت نیز نسبت به نوع های قبلی دارای رنج بالاتری اما مزیت های فراوان با طول عمر بالایی می باشد. قیمت پنجره دوجداره هافمن نسبت به سایر برندهای موجود در بازار و با توجه به کیفیت بالای این محصولات و خلاقیت به کار گرفته شده در طراحی پنجره ها مقرون به صرفه می باشد. قیمت فروش ویژه نمایندگی پنجره هافمن در تهران برای افرادی که به دنبال خرید یک پنجره با کیفیت با یک برند عالی هستند، اهمیت دارد. البته با توجه به پیشرفت معماری و دکوراسیون در ایران و نقش ویژه پنجره در ظاهر و زیبایی ساختمان، جهت افزایش تنوع و پاسخگویی به نیاز و سلیقه مشتری، وین تک اقدام به تولید و فروش پروفیل وین تک با پوشش رنگی لمینت Exterior Foil تهیه شده از شرکت های معتبر اروپایی ازجمله RENOLIT آلمان کرده است.

[ بازدید : 199 ]

[ دوشنبه 8 اسفند 1401 ] 10:21 ] [ QW569 ]

[ ]

راهنمای خرید سرور HPE DL360 G10


 

سرور DL360 Gen10 یک سرور ابری بسیار قدرتمند از شرکت HPE است. این سرور با پردازنده‌های Intel Xeon Scalable قابل پیکربندی است و می‌تواند تا 3 ترابایت حافظه را پشتیبانی کند.

همچنین، این سرور دارای گستره‌ای از قابلیت‌های مانند شبکه‌بندی با سرعت بالا، دوباره پیکربندی خودکار و امنیت فراگیر است. سرور DL360 Gen10 به‌طور کلی برای محیط‌های کاری پربار و بسترهای ابری مناسب است.

مشخصات فنی سرور HPE ProLiant DL360 G10

برخی از مشخصات فنی سرور DL360 Gen10 شامل موارد زیر است:

  • پردازنده: پشتیبانی از پردازنده‌های Intel Xeon Scalable با تعداد هسته‌های 10 تا 28 و فرکانس پردازشی تا 3.6 گیگاهرتز
  • حافظه: پشتیبانی از تا 3 ترابایت حافظه با سرعت DDR4 و فرکانس 2933 مگاهرتز
  • دیسک‌های سخت: پشتیبانی از تا 20 درایو SFF یا 8 درایو LFF با انواع RAID و HBA
  • شبکه: پشتیبانی از 4 پورت 1GbE و 2 پورت 10GbE با قابلیت ترکیب و پشتیبانی از تکنولوژی iLO 5
  • امنیت: پشتیبانی از TPM 2.0، انواع کارت‌های امنیتی و قابلیت ارتقا به HPE Secure Encryption
  • ابعاد: 1U rackmount
  • سایر ویژگی‌ها: قابلیت توسعه از طریق فضای PCIe، پشتیبانی از تکنولوژی NVMe، پشتیبانی از انواع سیستم‌عامل‌ها از جمله Windows و Linux، و قابلیت مدیریت از راه دور با HPE iLO 5.

·         سیستم عامل‌های پشتیبانی شده: Windows Server، Red Hat Enterprise Linux (RHEL)، SUSE Linux Enterprise Server (SLES)، VMware ESXi، ClearOS، CentOS، Canonical Ubuntu Server، Oracle Linux و Citrix XenServer.

·         کنترل کننده‌های RAID: پشتیبانی از کنترل کننده‌های HPE Smart Array S100i و HPE Smart Array P408i-a، P408i-p، P816i-a و P416ie-m.

·         اسلات‌های PCIe: 3 اسلات PCIe 3.0 استاندارد با ارتفاع کامل، یک اسلات PCIe 3.0 با ارتفاع نیمه‌فرم فاکتور و یک اسلات PCIe 3.0 با ارتفاع کامل x16.

·         سیستم‌های خنک‌کننده: سیستم خنک کننده با 5 فن، شامل 4 فن پیشرفته و یک فن خنک کننده درایوهای داخلی.

·         منابع تغذیه: 2 منبع تغذیه با قابلیت جابجایی 800 وات با پشتیبانی از تکنولوژی HPE Flexible Slot.

 

برای تهیه سرور HPE DL360 G10 میتوانید به سایت رایان پژواک مراجعه کنید.

[ بازدید : 40 ]

[ دوشنبه 8 اسفند 1401 ] 9:57 ] [ QW569 ]

[ ]

آنچه باید درباره دستگاه تصفیه آب می پرسیدید

آبینه : اولین فروشگاه تخصصی در حوزه تجهیزات آبی در دنیای مدرن امروز و با گستردگی بالای کالاها و خدمات، انتخاب و خرید به صورت سنتی روشی است که کارایی خود را از دست داده است، زیرا انتخاب کالایی که بالاترین کارایی و هماهنگترین ویژگیهای مطابق با سلیقه و هدف خریدار را داشته باشد دشوار است. فروشگاه تصفیه آب، اولین بازار آنلاین تخصصی در حوزه تجهیزات آبی است که با بهره بردن از متخصصان و کارشناسان ویژه و مجرب تمام تلاش خود را میکند، که تنها کالاهای با اصالت به همراه اطلاعات دقیق هر محصول را به مشتریان خود ارائه نماید. برندهای معتبر همیشه و در همه حال توسط شرکتهای معتبر عرضه و به فروش میرسند. اگر فروشگاه تصفیه آب مدنظر خود را می شناسید با استفاده از دکمه جست و جو موجود در سایت نام فروشگاه تصفیه آب مورد نظر خود را وارد کنید تا در صورت داشتن پروفایل در سایت پی جو تمامی اطلاعات فروشگاه شامل اطلاعات تماس ، آدرس ، شرح کامل خدمات فروشگاه مورد نظر خود را مشاهده کرده و با اطلاعات کافی به آنها مراجعه فرمایید. ادارات و مساجد و بانکها به راحتی میتوان با ارتقا فیلتر ممبران ظرفیت خروجی آب تصفیه را بالا برد پمپ دستگاه تصفیه آب آکوا در پایین قرار گرفته و به همین دلیل ارتفاع دستگاه بیش از حد بزرگ نمیشود .

یکی دیگر از فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب این است که ناخالصی های ریز را که اندازه ای در حد 0.0001 میکرون دارند، از بین می برد و میزان خلوص آب را تا 99.9 درصد بالا ببرد. فیلتر الیافی در دقت های 1 ، 5 ، 10 و 20 میکرون و حتی بیشتر ساخته می شود. همچنین در راستای حمایت از حقوق مشتریان، فروشگاه تصفیه آب 7 روز امکان بازگرداندن کالا را برای مشتریان خود فراهم نموده، که طی این زمان مشتریان میتوانند از سلامت اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل نمایند. شما همچنین میتوانید بیش از صد ها مورد از فروشگاه های تصفیه آب معتبری که در شیراز مشغول به فعالیت می باشند را در سایت پی جو مشاهده کرده و فروشگاه تصفیه آب مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید. همچنین تقاضا نیز برای محصولات و کالاها با رویکرد سلامتی بیشتر افزایش یافته است و بنابراین توجه به این مورد، انگیزهای برای شرکتها میباشد.مثلا سیستم تصفیه آب خانگی شرکتی به نام Mitte، علاوه بر اینکه آب را تصفیه میکند، مجددا مواد معدنی مفید را برای سلامتی و داشتن طعمی بهتر، به آب اضافه میکند.

با توجه به اهمیت آب آشامیدنی سالم و نیاز روزانه به آب، دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلترهای آن مورد توجه قرار گرفته است. این فیلتر به صورت کارتریج طراحی شده و درون محفظه فیلتر خانگی قرار می گیرد. این شرکت مدل های متنوع از دستگاه های آب تصفیه خانگی ارائه می دهد در جدول زیر به شرح مدل ها می پردازیم. فروشگاه تصفیه آب با حذف واسطهها و ارتباط مستقیم با مشتریان و درک اهمیت بالای قیمتگذاری، همواره تلاش میکند تا پایینترین قیمتها را به همراه بالاترین کیفیت خدمات ارائه نماید. تصفیه آب همواره نهایت تلاش خود را در جهت بالا بردن کیفیت ارائه کالا و خدمات در جهت هر چه دلپذیرتر شدن تجربه مشتریان خود به کار میگیرد. را به شما ارائه می کند ، این نکته را هم باید در نظر داشت که محصولات دارای 1 الی 2 سال گارانتی می باشد. بهتر است بهترین آب را از منابع آب زیر سینکی به دلیل این که برقی نیستند. ما ۱۰سال است که درزمینه RO به صورت عمده فعالیت داریم . و سپس در مرحله پنجم رنگ و بوى آب بهبود ميابد و در مرحله ششم مواد معدنى مفيد براى بدن به آب اضافه ميشود.

این برند مقرون به صرفه و اقتصادی از روش اسمز معکوس در اغلب دستگاه های خود بهره می گیرد. اگر دستگاه خریداری شده از سیستم اسمز معکوس برخوردار باشد، نشاندهنده قابلیت بالای آن در جداسازی مواد شیمیایی از آب است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره بهترین فروشگاه تصفیه آب لطفا به پروفایل فروشگاه مورد نظر مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید. از تماس شما تا ارسال و نصب کمتر از 48 ساعت در استان تهران و البرز فاصله است.برای سایر استانها ارسال به صورت رایگان و کمتر از یک روز کاری است. تمام سفارشات مشتریان در کمتر از 24 ساعت توسط نمایندگان تصفیه آب باما به صورت رایگان در استانهای تهران و البرز ارسال و نصب میشود.برای ارسال سفارشات در سایر استانها تیم پشتیبانی با هماهنگی مشتری با پست تیپاکس وبا هزینه شرکت سفارش را ارسال میکنند. معمولا به عنوان اولین فیلتر در دستگاه تصفیه آب استفاده می شود. شرکت آبینه وارد کننده این برند در ایران خدمات بسار خوبی اراءه می دهد.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir نمایندگی تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764

[ بازدید : 243 ]

[ سه شنبه 25 بهمن 1401 ] 12:35 ] [ QW569 ]

[ ]

زمین باغی به متراژ 1070 متر در آنسر محله

زمین موردنظر به متراژ 1070 متر در آنسرمحله قرار دارد. آنسرمحله یکی از محله های قدیمی شهر لنگرود است که به جاده لاهیجان، بلوار شهید بهشتی، خیابان هفده شهریور و مرکز شهر راه دارد. همچنین در این محله تمامی امکانات خرید و رفاهی در نزدیکی شما قرار دارند. https://amlakarman.com/property-location/azmoodeh-street-land/


کاربری زمین موردنظر باغی می باشد. به لحاظ موقعیت قرارگیری زمین به صورت دو بر است.  یو تی ام و سیماک برای این زمین موجود است. همچنین تمامی امتیازات آب، برق و گاز در پای زمین قرار دارد.


دسترسی های این زمین به صورت زیر است: 

فاصله تا مرکز شهر 10 دقیقه

فاصله تا شهر لاهیجان 10 دقیقه

فاصله تا ساحل چاف و چمخاله 15 دقیقه

جزئیات خرید  زمین در چاف و چمخاله

شناسه ملک: 7123                                                           مساحت زمین (مترمربع): 1070 مترمربع 

قیمت کل (تومان): 1 میلیارد و 500 میلیون                           وضعیت: برای فروش

نوع زمین: باغی                                                            قیمت هر متر مربع (تومان): 1400000


موقعیت مکانی

 پاسداران شش, Langarud, بخش مرکزی شهرستان لنگرود, Langarud County, Gilan Province, 44717-13675, Iran

املاک آرمان

[ بازدید : 94 ]

[ پنجشنبه 13 بهمن 1401 ] 11:56 ] [ QW569 ]

[ ]

نحوه دانلود موسیقی از Spotify برای گوش دادن آفلاین


اگر با Spotify تجربه دارید، دانلود از Spotify را در نظر بگیرید. امروز به شما آموزش می دهیم که چگونه از Spotify دانلود کنید تا بتوانید با این برنامه حتی زمانی که آفلاین هستید به موسیقی گوش دهید. Spotify یک پلت فرم عالی با ویژگی ها و عملکردهای بسیاری است که برای پخش آنلاین و گوش دادن به موسیقی طراحی شده است. با این حال، وقتی آفلاین هستید و می خواهید به استفاده از این برنامه و ویژگی های آن ادامه دهید، اغلب نمی خواهید لذت گوش دادن به موسیقی را از دست بدهید. امروز می توانید با مطالعه مقاله ما در مجله اینترنتی اکانتی شاپ از تجربه گوش دادن بی وقفه موسیقی لذت ببرید. بنابراین بیایید ببینیم چگونه می توان موسیقی را از Spotify دانلود کرد تا به صورت آفلاین به آن گوش داد.

همه چیزهایی که برای دانلود از Spotify نیاز دارید

قبل از شروع آموزش نحوه دانلود از Spotify، باید توضیح دهیم که برای انجام این کار باید هزینه Spotify Premium را پرداخت کنید. متاسفانه این قابلیت برای کاربران عادی که از این نرم افزار رایگان استفاده می کنند در دسترس نیست و توانایی آن ها به دانلود پادکست در گوشی هایشان محدود می شود.

با این حال، اگر کاربر خاصی هستید و اشتراک Spotify Premium دارید، می‌توانید هر آهنگی را از یک آلبوم یا لیست پخش به طور همزمان دانلود کنید. پس از آن، می توانید به صورت آفلاین به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و از آن لذت ببرید.

محدودیت های دانلود موسیقی از اسپاتیفای

چند شرایط و ضوابط دیگر وجود دارد که باید قبل از دانلود موسیقی از Spotify بدانید و به خاطر بسپارید. برای ذخیره و ذخیره موسیقی دانلود شده خود، باید حداقل هر 3 روز یک بار آنلاین شوید. این به این دلیل است که Spotify بررسی می کند که آیا هنوز اشتراک Premium Access دارید یا خیر. اگر اشتراک شما منقضی شده باشد، Spotify به طور خودکار آهنگ ها را از دستگاه شما حذف می کند.

محدودیت دیگر این است که می توانید تا 10000 آهنگ را بین 5 دستگاه دانلود کنید، اگر موسیقی را در دستگاه ششم دانلود کنید، دانلودهای قبلی خود را از دست خواهید داد و Spotify آنها را به طور خودکار حذف می کند. در واقع، به طور دقیق تر، می توان گفت که Spotify موسیقی دانلود شده را از دستگاه هایی که برای مدت زمان طولانی تری نسبت به دستگاه های دیگر استفاده نشده اند حذف می کند. هر دستگاهی که برای مدت طولانی استفاده نشده باشد، موسیقی دانلود شده آن حذف خواهد شد.
اما اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید که کدام نوع اشتراک Premium را دریافت کنید و نمی‌توانید در این مقاله تصمیم بگیرید، برای اطلاعات اضافی که در مورد این موضوع نیاز دارید، مقاله را بررسی کنید که کدام اشتراک Spotify برای شما بهترین است. بیایید ببینیم چگونه از Spotify دانلود کنیم.

چگونه از Spotify آهنگ دانلود کنیم؟

برای دانلود آهنگ از Spotify، اولین قدم همیشه این است که مطمئن شوید حساب کاربری که با آن وارد می‌شوید دارای اشتراک پریمیوم است یا خیر. اگر از نسخه رایگان Spotify استفاده می کنید، گزینه دانلود را مشاهده نمی کنید و برای شما ظاهر نمی شود. بنابراین، پس از ورود به یک حساب پریمیوم، می توانید از Spotify دانلود کنید. برای دانلود از Spotify هنگام ورود به یک حساب پریمیوم، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. آلبوم یا لیست پخشی را که می خواهید دانلود کنید پیدا کنید.

  2. روی آلبوم یا لیست پخشی که می خواهید موسیقی دانلود کنید تا درج کنید ضربه بزنید.

  3. اگر گوشی اندرویدی دارید، روی گزینه دانلود ضربه بزنید و آن را روشن کنید. اگر کاربر iOS هستید، فلش مربوطه را بردارید.

  4. هنگامی که فرآیند دانلود با موفقیت انجام شد، یک چراغ سبز خواهید دید.

توجه داشته باشید که هنگامی که موسیقی مورد نظر خود را از یک آلبوم یا لیست پخش دانلود می کنید، Spotify یا اعلان تکمیل را در نوار ابزار گوشی شما نمایش می دهد یا درصدی را که پیشرفت دانلود را در خود نرم افزار نشان می دهد. وضعیت و پیشرفت فایل های دانلود شده را به شما نشان می دهد. برای لیست‌های پخش یا آلبوم‌های موجود در Safniz، Spotify ممکن است آنها را به عنوان فایل‌هایی که در انتظار دانلود هستند تشخیص دهد.

حالت آفلاین Spotify و نحوه مدیریت فایل های موسیقی روی آن

اگر فقط می خواهید به آهنگ های دانلود شده خود گوش دهید و نمی خواهید آنها را به صورت آنلاین پخش کنید. می توانید از حالت آفلاین اسپاتیفای استفاده کنید برای دسترسی به حالت آفلاین اسپاتیفای می توانید به صفحه اصلی این نرم افزار نیز مراجعه کنید. سپس به قسمت تنظیمات بروید. وقتی به تنظیمات Spotify در قسمت Playback می روید. می توانید گزینه را فعال کنید "حالت آفلاین" با استفاده از سوئیچ موجود در این بخش.

در مورد این موضوع و حالت آفلاین اسپاتیفای باید اشاره کنیم که اگر جزو این دسته هستید، خود اسپاتیفای به صورت خودکار به شما می گوید که چه محتوایی قابل دسترسی است و اعلام می کند که چه محتوایی قابل دسترسی است. به عنوان مثال، اگر روی یکی از هنرمندان مورد علاقه خود که دنبال می کنید ضربه بزنید (به جای اینکه آهنگ یا آلبوم آنها را دوست داشته باشید)، Spotify به شما یادآوری می کند که با یک اعلان پاپ آپ آنلاین شوید.

یا اگر در حال مرور لیست هنرمندان، لیست پخش یا آلبومی هستید که آهنگی را در آن دانلود نکرده اید، خاکستری یا پنهان شده است. برای نمایش این آهنگ ها کافیست در قسمت Playback گزینه Show Unplayed Songs را فعال کنید. همچنین در صورت انتخاب دسترسی به آهنگ هایی که در دسترس نیستند، می توانید دانلودها را به صورت آفلاین تنظیم کنید. برای این کار، فقط روی دکمه دانلود Spotify ضربه بزنید.

به این ترتیب می توانید برای دانلود برنامه ریزی کنید. در بخش کتابخانه شما، اعلان‌هایی درباره دانلودهای معلق در کنار لیست‌های پخش، هنرمندان یا آلبوم‌های در صف مشاهده خواهید کرد. هر زمان که حالت آفلاین را غیرفعال کنید، Spotify به طور خودکار موسیقی شما را دانلود می کند. حتی زمانی که زمان سازماندهی موسیقی دانلود شده در حال حاضر خود فرا می رسد، مدیریت Spotify همچنان به دکمه دانلود متکی است.

اگر نیاز به آزاد کردن فضای ذخیره‌سازی یا دانلود مجدد در فضای ذخیره‌سازی دیگر دارید، می‌توانید روی دکمه اسکرول یا پیکان سبز رنگ (بسته به پلتفرم و دستگاهی که استفاده می‌کنید) روی موسیقی که دانلود می‌کنید کلیک کنید. اگر نیاز به دانلود مجدد دارید، به سادگی ضربه زدن روی دکمه مناسب برای آن منظور است.

نمای کلی آموزش نحوه دانلود از Spotify برای گوش دادن به موسیقی به صورت آفلاین

اکنون که با نحوه دانلود از Spotify و نحوه دانلود از Spotify آشنا شده اید، همیشه می توانید بهینه سازی کنید، اگرچه Spotify تمایل دارد فرآیند و مکانیک را بصری و به طور کلی یکنواخت نگه دارد. همچنین اگر می خواهید کنترل بیشتری بر مجموعه موسیقی خود داشته باشید، و همچنین اگر قصد خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای را دارید، می توانید به فروشگاه اکانتی شاپ این لینک مراجعه کنید.

هنگامی که بدانید چگونه Spotify را در تلفن خود دانلود کنید و تمام اطلاعات مورد نیاز برای دانلود از Spotify را در اختیار داشته باشید، ساخت یک مجموعه آنلاین شگفت انگیز برای شما کار آسانی خواهد بود. فقط به یاد داشته باشید که برای ادامه دانلود موسیقی خود باید یک اشتراک ممتاز در Spotify داشته باشید. در غیر این صورت آنها را از دست خواهید داد.

[ بازدید : 88 ]

[ پنجشنبه 6 بهمن 1401 ] 10:32 ] [ QW569 ]

[ ]

آهنگ جدید امین بانی به نام «نفس بکش»

متن آهنگ نفس بکش  امین بانی


رسیده بغــض کشنده تــ🎼ـو 🎼

🎼گلــ🎼ـوله خـــورده به خنده تـــو

چــ🎵ـــــی میشه حــ𝄞ـــال منی که زندم⋯

بــــه عشق قـ🎵ــــلب تپــــــنده تــــــو

چه بی صــــــ🎵ــدا تو چه بـــــی صـــ𝅘𝅥𝅯ـــدا مــــن

بـــــــگو گـــــــناه تــ𝅘𝅥𝅯ـــو بوده یا مــن

که رد خـــــ𝅘𝅥𝅯ـــونت رسیده تا مـــنMusicdel | موزیکدل

امین بانی نفس بکش دانلود آهنگ کامل + متن MP3 - موزیکدل

𝅘𝅥𝅯بیا و بــــرگــرد دوباره با مـــــ🎵ـــن⋯

نفــــ𝅘𝅥𝅯س بکــ𝅘𝅥𝅯ــــش که مـــن از این غریبـ𝄞ـــه ها میـــترسم

از این ســــ♫ــکوت از این صــ𝄞ـــدا از آدما میـ𝄞ــــترسم

نفس بــــکش که من از این غریــــ𝄞ــبه ها میترسم

از این سکوت از این صدا از آدمـــ♫ــا میترسم

دلم گرفـــ♬ــــت تو جای من غم مـــــ♫ــنو بگو به شـــ♬ــهر

چکیده خــــ𝄞ــون آسمون رو صورت غروب شـ♬ـــــهر

پرنده شــ𝄞ـــــو منو بـ♬ــــبر از این شـــــب ستاره کــ♬ــــش

منو بــــــبر به خلوتـــ♫ــت منو ببـــ♫ــــر به حـــ♫ــال خوش


رسیده بغـ🎧ـض کشنده تـــو♪

گلـــوله خـــورده به خنده تــ♪ـو

چـ♪ــــــی میشه حـ🎧ــــال منی که زندم

بـــ♪ـه عشق قـــــلب تپــــــنده تــــــو

چه بی صــــ🎧ــــدا تو چه بـــــی صــــــدا مـــ🎶ـن

بـــ🎧ــــگو گـــ♪ــــناه تـــــو بوده یا مــن

که رد خـــــ🎧ـــونت رسیده تا مـــن

بیا و بــــرگــرد دوباره با مـــــ🎶ـــن

نفــــس بکـــ🎶ـــش که مـــن از این غریبـــ🎧ـه ها میـــترسم

از این ســــــکوت از این صــ🎧ـــدا از آدما میـــــترسم

نفس بــــکش که من از این غریــــ🎶ــبه ها میترسم

از این سکوت از این صدا از آدمـــــا میترسم

دلم گرفت تو جای من غم مـــــــنو بگو به شـــــهر

چکیده خــــــون آسمون رو صورت غروب شــــــهر

پرنده شـــــــو منو ببر از این شــــ🎤ـب ستاره کــــ🎤ــش

منو بــــــبر به خلوتـــ🎤ــت منو ببــــ🎶ـــر به حـــــال خوش

دردے🎤 نشســـــــته بر جانــــ🎶ــــم حال تو را نمــــــــیدانم

رســـ🎤ــــیده لحــــ🎶ــــظه پـــایانم ببــــــــین پریشـــــــانم

دردت گــــــرفته خــ🎶ـــــوابم را حال دل خــــ🎤ـــــرابم را

من از نبــــــــود تو میتــــــــرسم بگیر عذابــ🎤ـــــم را⋯


آهنگ جدید امین بانی به نام «نفس بکش»

[ بازدید : 69 ]

[ چهارشنبه 28 دی 1401 ] 16:31 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]