هزینه روشنایی خطی همه کاره


روشنایی خطی نوعی نورپردازی است که از لوله های فلورسنت یا LED بلند و مستقیم استفاده می کند. در سال‌های اخیر از لامپ‌های رشته‌ای ثامن استفاده می‌شود زیرا روشن هستند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند و رنگ نور را تغییر می‌دهند.حالت نور. بیایید نگاهی دقیق تر به شومینه های تجاری بیندازیم و اینکه چگونه می توانند برای خانه ها و مشاغل مفید باشند. هزینه روشنایی خطی به عواملی مانند برند سازنده، کشور سازنده، میزان روشنایی و طول لامپ و میزان عرضه و تقاضا در بازار بستگی دارد، در صورتی که خط نور موارد فوق در کشورهای دیگر استفاده می شود و بستگی به مبادله ارز دارد. برای تعیین قیمت لامپ خطی به لیست قیمت لامپ خطی مراجعه کنید یا با کارشناسان خانه هوشمند آراز تماس بگیرید و با توجه به قطعات به کار رفته در طراحی روشنایی قیمت نهایی را تعیین کنید. تاریخچه نورپردازی خطی نما

استفاده از روشنایی خطی مدرن به دهه 1950 برمی گردد، زمانی که لوله های فلورسنت به عنوان جایگزین ارزان تری برای لامپ های معمولی معرفی شدند. از آن زمان، پیشرفت فن آوری اجازه داده است تا نوآوری های بیشتری در خط روشنایی ایجاد شود و کیفیت و عملکرد بهبود یابد. امروزه فناوری‌های مختلف روشنایی خطی از جمله چراغ‌های LED، چراغ‌های فلورسنت سفید و LED‌های RGBW در دسترس هستند.

خرید چراغ های لاین همه کاره

خرید چراغ اداری روکار چندین مزیت دارد که از جمله آنها می توان به تنظیم رنگ در اندازه دلخواه اشاره کرد. در مقایسه با لامپ ها و فانوس های سنتی، لامپ های سقفی خطی روشن تر هستند و نور را به طور مساوی توزیع می کنند. استفاده از چراغ های ال ای دی روی سطح علاوه بر زیبایی محیط باعث کاهش مصرف برق و صرفه جویی در هزینه ها می شود. همانطور که قبلا ذکر شد، سیستم های روشنایی خطی را می توان برای ایجاد ویژگی های معماری جالب استفاده کرد که طراحی داخلی را بهبود می بخشد و در عین حال انعطاف پذیری را در تغییر رنگ نور بسته به موقعیت ایجاد می کند. به عنوان مثال، اگر می خواهید مکانی گرم برای پذیرایی از مهمانان داشته باشید، می توانید یک لامپ با دمای رنگ گرمتر نصب کنید. اگر می خواهید در ساعات کاری از نور کمتری استفاده کنید، می توانید لامپ های LED با خروجی لومن بالا اما توان کم نصب کنید. این یک سوال است که از کجا می توانم چراغ ال ای دی خطی جلو بخرم؟ دامنه و تنوع LED های خطی گسترده است و تصمیم گیری در مورد اینکه کدام گزینه برای پروژه شما بهترین است می تواند گیج کننده باشد. کارشناسان نورپردازی خانه هوشمند آراز خوشحال می شوند تا شما را برای سفارش و خرید نور خطی همراه با سطح راهنمایی کنند. سیم سطحی چیست؟


چراغ های LED سقفی بر روی دیوارها و سقف نصب می شوند. امروزه نیز از نورپردازی سقفی و دیواری به عنوان راه حلی موثر برای کاهش مصرف انرژی استفاده می شود. نورپردازی خط نوری توکار یک انتخاب ایده آل برای سقف های کم ارتفاع و طاقدار است و می تواند به طور موثر برای روشنایی راهروها، راه پله ها و مکان های با دسترسی محدود استفاده شود. نورپردازی سقف فرورفته را می توان به طور موثر برای بهبود ویژگی های معماری مورد استفاده قرار داد و می تواند با جزئیات اثاثه یا لوازم داخلی ادغام شود تا فضایی زیبا ایجاد کند. از لامپ خط روکار می توان به عنوان چراغ دیواری نیز استفاده کرد و در ادارات می توان این نوع لامپ را بین میزهای چوبی قرار داد تا در مجالس رسمی و غیر رسمی محیطی آرام ایجاد کند. همچنین بدنه لامپ روکار لاین از آلومینیوم اکسترود شده با پوشش پودری الکترواستاتیک ساخته شده است و در لامپ از پخش کننده ضد اشعه پلی کربنات شیرین استفاده شده است.

ویژگی نور خطی جانبی

لامپ خطی ال ای دی وجهی علاوه بر افزودن حس مدرنیته و مینیمالیسم، تمامی ویژگی های سایر لامپ های ال ای دی از جمله کارایی، ایمنی، کیفیت نور و عمر طولانی را دارد. امروزه علاوه بر نورپردازی، از این نوع لامپ ها برای ساماندهی داخلی نیز با استفاده از نورپردازی تزئینی استفاده می شود. نورپردازی سطحی ال ای دی در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی، مسکونی، مغازه ها، هتل ها و ... استفاده می شود و علاوه بر تامین نور اولیه اتاق ها، جلوه ای مدرن به آنها می بخشد. لامپ خطی وجهی می فروشم

در خانه هوشمند آراز لامپ های سطحی خطی در اندازه های مختلف و طیف رنگی متفاوت به فروش می رسد. انعطاف پذیری این نوع نور در اشکال هندسی آن است، به عنوان مثال این نوع نور را می توان به صورت مستقیم و یا به صورت طرح L و همچنین از این نوع نور در راه پله یا به صورت استفاده کرد. همچنین روی میز یا در کابینت استفاده می شود. در زیر مکان های استفاده از لامپ های با سطح خطی را ارائه می دهیم. هیچ محدودیتی برای استفاده از نور خطی وجود ندارد. در اینجا در چندین مکان از خانه ارائه می کنیم که از چه نوع لامپ خطی استفاده می شود.

اتاق های غذاخوری: بالای میز ناهارخوری می توانید یک چراغ خطی یا آویز به شکل مستطیل قرار دهید که تمام فضا را روشن می کند.

جزیره آشپزخانه: راه های زیادی برای روشنایی آشپزخانه وجود دارد. یا یک چراغ نواری توکار را در بالای جزیره یا بین جزیره و پیشخوان آشپزخانه نصب کنید تا نور آشپزی و غذاخوری را تامین کند.

کابینت: کابینت های تیره از نور خطی حداکثر استفاده را می کنند. روشی جدید برای درخشان کردن لباس و کمد لباس شما.

روی دیوارها: برای برجسته کردن دیوار، نقاشی ها یا عکس ها می توان از یک فیکسچر خطی در لبه اتاق یا روی دیوار استفاده کرد.

[ بازدید : 34 ]

[ سه شنبه 25 مهر 1402 ] 16:54 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]