معایب غرفه های دو طبقه + مزایای غرفه های دو طبقه


در این مقاله به طور کامل مزایا و معایب کابین دو طبقه و اصول ساخت کابین دو طبقه توضیح داده شده است. در صورت تمایل به رزرو غرفه دو طبقه با ما تماس بگیرید. شرکت در نمایشگاه ها راهی عالی برای معرفی محصولات و برندهای شماست. مهم ترین هدف شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی بازاریابی و جذب مخاطب است. اما برای شرکت در این رویدادها شرکت ها باید برنامه ریزی دقیق و مفهومی داشته باشند. در حین شرکت در نمایشگاه یکی از موارد مهم طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی می باشد. شما با سایر رقبا نمایشگاه خواهید داشت، پس بهتر است برند خود را به شکلی منحصربفرد معرفی کنید. ساخت و طراحی غرفه دو طبقه روشی موثر در بازاریابی و تبلیغات می باشد. با راه اندازی یک استند دو طبقه می توانید چندین محصول را برای اهداف ارائه به نمایش بگذارید. همچنین می تواند شرایط بهینه تری را برای ارتباط با مشتریان ایجاد کند. با افزایش فضای فیزیکی در این نوع غرفه ها، ظرفیت افراد غرفه نیز افزایش می یابد. به این ترتیب مشتریان بیشتری می توانند از غرفه نمایشگاهی شما بازدید کنند. طراحی و تهیه غرفه نمایشگاهی دو طبقه مستلزم رعایت اصول خاصی است که در ادامه به آن می پردازیم.

اصول ساخت یک استیج دوتایی چیست؟

داشتن غرفه نمایشگاهی دو طبقه می تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد. مهمترین مزیت این کار، معرفی کسب و کار به مخاطبین بالقوه است. با این حال، باید به خاطر داشت که رقابت شدیدی بین برگزارکنندگان غرفه های نمایشگاهی وجود دارد. بنابراین، هنگام طراحی و ساخت غرفه خود باید بسیار مراقب باشید. به عنوان مثال، اگر در نمایشگاه مواد غذایی محصول جدیدی را معرفی می کنید، می توانید غرفه خود را در یک طبقه راه اندازی کنید و بیشتر روی دکوراسیون و رنگ آمیزی آن تمرکز کنید. از سوی دیگر، شرکت‌هایی که قصد دارند چندین محصول را به نمایش بگذارند یا می‌خواهند در نگاه اول تأثیری قوی بر مخاطبان خود بگذارند، معمولاً غرفه‌های دو طبقه را انتخاب می‌کنند. ساخت غرفه دو طبقه مزایای خود را دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

افزایش فضای داخل کابین

مهمترین جنبه ساخت غرفه نمایشگاهی دو طبقه، به حداکثر رساندن فضای قابل استفاده است. در استندی که در دو طبقه است آزادی بیشتری در طراحی و چیدمان خواهید داشت. علاوه بر این، در این کابین می توانید اتاقی به نام vip و اتاقی به نام تراشه را کاوش کنید. معمولا برندهای بزرگ برای شرکت در نمایشگاه هایی مانند ایران پلاست از دو اتاق مجزا در یک غرفه دو طبقه استفاده می کنند. این به برند شما کمک می کند بهتر به نظر برسد و نیازی نیست نگران چیدمان محصولات خود باشید.

امکان برگزاری جلسات در غرفه

در برخی موارد، ممکن است ارزش داشته باشد که شخصاً در غرفه با مشتریان برخورد کنید. در این شرایط، اگر غرفه ای یک طبقه دارید، ازدحام جمعیت یا سایر عوامل حواس پرتی می تواند محیط نامساعدی را برای قرارداد ایجاد کند. برای رفع این مشکل می توانید از غرفه های دو سطحی استفاده کنید. شما می توانید بخشی از غرفه در طبقه بالا را برای قرارداد یا برگزاری جلسات رزرو کنید.

در برخی موارد، ممکن است بخواهید با مشتریان در غرفه خود تعامل داشته باشید. در این شرایط، اگر غرفه ای یک طبقه دارید، ازدحام یا سایر عوامل مزاحم می تواند محیط بدی را برای قرارداد ایجاد کند. برای رفع این مشکل می توانید از غرفه دو طبقه استفاده کنید. این امکان را دارید که بخشی از فضای غرفه را در طبقه بالا برای عقد قرارداد یا برگزاری جلسات اختصاص دهید.

بازدید بهتر از محصولات و خدمات مشتریان

یکی از چالش های غرفه ها این است که فضای کافی برای نمایش تمامی محصولات وجود ندارد. در برخی موارد ممکن است شرکت به دلیل فضای ناکافی غرفه نتواند به درستی از بازدیدکنندگان پذیرایی کند. این عامل از جذابیت بازدیدکنندگان می کاهد. اما از طرفی اگر قصد ارائه محصولات و خدمات مختلف را دارید می توانید در غرفه های دو طبقه این کار را انجام دهید. غرفه های دو طبقه محیطی راحت را برای مشتریان فراهم می کند.

گاهی اوقات ممکن است نیاز به ارائه خدمات به مشتریان در غرفه داشته باشید. در این صورت اگر کف یک طبقه باشد، تیرآهن و نگرانی های دیگری وجود دارد که شرایط بدی را برای انقباض ایجاد می کند. برای رفع این مشکل می توانید از کابین های دو بعدی استفاده کنید. برای عقد قرارداد و برگزاری جلسات می توانید بخشی از فضای غرفه را از طبقه بالا جدا کنید.

معایب ساخت ساختمان دو طبقه

نکات فنی در طراحی و ساخت غرفه های دو طبقه متفاوت است. در ساخت این نوع غرفه ها باید از اسکلت فلزی برای اطمینان از استحکام سازه استفاده شود. علاوه بر این، ستون هایی در جلوی آلاچیق تعبیه شده است تا استحکام غرفه افزایش یابد. از نظر متراژ، طبقه اول با طبقه دوم متفاوت است. به طور کلی طبق قوانین نمایشگاهی، مستاجر تنها می تواند 50 درصد از مساحت کل ساختمان را در طبقه دوم اختصاص دهد. در غرفه های دوطبقه نیز باید موارد ایمنی و امنیتی را به شدت رعایت کرد. برای افزایش ایمنی استفاده از جان پناه برای این نوع میزها توصیه می شود. همچنین می توانید از نرده های فلزی یا شیشه ای برای پله ها استفاده کنید.

[ بازدید : 4 ]

[ يکشنبه 2 ارديبهشت 1403 ] 19:18 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]