قیمت گذاری پروژه های سئو از دیدگاه شما (شاخص های ارزش سئو)

اگر در حال ساخت یک وب سایت سئو هستید، همیشه با چالش قیمت گذاری پروژه های سئو روبرو خواهید بود. این چالش عجیب و جدید نیست و مدت هاست که روش های مختلف محاسبه هزینه های سئو، کارشناسان سئو را به ارائه لیست قیمت های متفاوتی سوق داده است. در این مقاله می‌خواهیم بدانیم هزینه‌های منطقی و غیرمنطقی سئو چیست و همه راه‌هایی را که می‌توانید هزینه یک برنامه سئو پسند را تعیین کنید، بررسی کنیم. اگر فکر می کنید به مشاوره بیشتری نیاز دارید، به وب سایت مراجعه کنید.

چرا برای وب سایت خود به سئو نیاز دارید؟

فکر نمی کنم لازم باشد این را بگویم. زیرا با مراجعه به این مقاله باید اهمیت سئو را برای رشد کسب و کار خود بدانید. اگر می خواهید در مورد سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید و بدانید که چرا اینقدر مهم است، به مقاله سئو در وب سایت خود و در صفحه اول گوگل به آدرس https://neshoonet.ir/seo/ بروید و توضیحات را مطالعه کنید.

روش قیمت گذاری پروژه سئو

سایت ها امکانات مختلفی دارند. متفاوت بودن به ما این امکان را می دهد که اهداف متفاوتی برای سئو سایت داشته باشیم. این اهداف متفاوت منجر به روش های متفاوتی برای مقایسه قیمت سئو می شود. ما سعی می کنیم روش های رایجی را بر اساس آن فرآیندهای سئو طراحی کنیم و نحوه ارزش گذاری هر روش را توضیح دهیم.

ارزش سئو را بر اساس کلمات کلیدی محاسبه کنید

همه ما می دانیم که سئو بر اساس کلمات کلیدی است. در واقع این کلمات کلیدی و رقابت آنها سئو را سرگرم کننده و شیرین می کند. یکی از راه های قیمت گذاری پروژه های سئو بر اساس هر کلمه است. یعنی صفحه ابتدا کلمات کلیدی مورد نیاز را استخراج می کند، رقابت برای هر کلمه را محاسبه می کند و در نهایت قیمت ها را محاسبه می کند و بهای هر کلمه (یا گروهی از کلمات در همان خانواده) را که کلمه به آن می رسد، می پردازد. یک سطح هدف خاص

به عنوان مثال، فرض کنید کلمه "x" رقابت نور متوسطی برای رسیدن به 5 پیوند اول در صفحه اصلی دارد. در این صورت چیزی که به این کلمه ارزش می دهد و پاداش خواهد بود این است:

عمر سایت (عمر عملیاتی هدف است، نه عمر سایت)

وضعیت فعلی کلمه

وضعیت محتوای صفحه مربوط به این کلمه

وضعیت صفحه از نظر فنی به این کلمه اشاره دارد

موقعیت سئو خارجی صفحه مربوط به این کلمه کلیدی

وضعیت کلی وب سایت از نظر محتوا

وضعیت کلی سایت از نظر فنی

سلامت کلی سایت برای سئوی خارج از سایت و برندسازی است

و بسیاری عوامل دیگر...

در واقع ما برای کلمه کلیدی x (یعنی رسیدن به 5 لینک برتر) هدف تعیین کرده ایم و آنچه که امتیاز سئوی خوب این کلمه کلیدی است، دقت و دقت در تحلیل سئوی سایت است. شاید دلیل متفاوت بودن قیمت های ارائه شده به این دلیل باشد که اطلاعات کافی در مورد عملکرد سئوی سایت وجود ندارد، بنابراین برخی از همکاران قیمت های بسیار پایین و برخی قیمت های متفاوت و باور نکردنی را ارائه می دهند. گاهی اوقات شرکا و کارشناسان سئو قیمت سئو را بدون تحلیل زیاد پیشنهاد می کنند که بسیار اشتباه است. چون در اواسط پروژه متوجه می شوند که تحلیل کافی نیست، نمی توانند به هدف برسند یا خیلی طول می کشد، ممکن است هر چقدر هم که خرج می کنند برای کلمه کلیدی رتبه ای کسب نکنند.

https://dayan.ir/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

آیا قیمت سئو مبتنی بر کلمه کلیدی تضمین شده است؟

با قیمت گذاری سئو مبتنی بر کلمه کلیدی، درصدی از قیمت درخواستی از قبل به دست می آید و مابقی در فواصل زمانی مختلف یا در شرایط دیگر (مانند زمانی که کلمه کلیدی به رتبه هدف می رسد) به دست می آید. این موضوع به توافق طرفین بستگی دارد، نباید از نزدیک به آن توجه کرد، اما ممکن است برای هر پروژه متفاوت باشد.

شایان ذکر است که چیزی به نام سئوی تضمینی وجود ندارد، بنابراین برخی از برنامه های سئو ممکن است به نتایج مطلوب دست پیدا نکنند. در این مواقع، باید در ابتدای پروژه توافقات مناسبی انجام شود که در صورت عدم تحقق هدف، اقداماتی برای پرداخت یا بازپرداخت انجام شود. فرآیند سئو مستلزم هزینه های مالی و زمانی است و در صورت عدم دستیابی به هدف، پیشنهاد می شود در حین انجام پروژه سئو، مبلغ پرداختی را پرداخت (پیش پرداخت) انجام دهید.

معمولا زمانی که پروژه های سئو بر اساس کلمات کلیدی هستند، حداقل باید روی 5 کلمه (تقریبا) به طور همزمان کار کرد و روی آنها تمرکز کرد. البته این عدد نسبی است و به صفحه فرود، تعداد کل صفحات صفحه، وضعیت فعلی صفحات و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. اما اگر می خواهید سئو سایت جدیدی را شروع کنید، چندین صفحه از وب سایت جدید خود را برای سئو امتحان کنید و فقط روی یک صفحه تمرکز نکنید.

چه نوع ماشین لباسشویی خوب است؟

هزینه سئو بر اساس ترافیک (کلیک)

به این ترتیب سئوی سایت تا زمانی که سایت به تعداد مشخصی کلیک روزانه، هفتگی یا ماهانه برسد ادامه خواهد داشت. به عنوان مثال اگر تعداد بازدیدها به 20000 در ماه برسد، هدف گذاری می شود تا بتوان پروژه را کامل تلقی کرد. در این حالت معمولاً هزینه ماهانه مکرر و زمان تقریبی رسیدن به هدف مشخص می شود. هر چه جلوتر می رویم، طبیعتاً بیشتر به این نتیجه می رسیم که دادن ضمانت های زمانی غیر منطقی و غیر منطقی است. این روش بیشتر برای سایت های مجلات و محتوا استفاده می شود. به عبارت دیگر وب سایت هایی که وظیفه اصلی آنها انتشار اطلاعات و محتوای عمومی یا خصوصی در حوزه کاری خود است.

وظیفه یک متخصص سئو محاسبه تقریبی ظرفیت و پتانسیل وب سایت ها برای دریافت تعداد بازدید است. یعنی باید تعداد بازدیدها تخمین زده شود تا سایت به این هدف برسد. بستگی به تعداد کلمات کلیدی جستجو شده در آن منطقه و سطح رقابت و خیلی چیزهای دیگر دارد.

قرارداد ماهانه سئو

در این صورت فرآیند سئوی سایت می تواند دائمی و نامحدود باشد. البته ناشناخته بودن به این معنی نیست که هر صفحه در سایت رتبه اول را خواهد داشت. در این حالت یک صفحه یا چند صفحه به عنوان صفحه اصلی و صفحه دیگر فرعی در نظر گرفته می شود.

مبنای تعیین زمان اتمام پروژه، ورود صفحات فرود و کلمات کلیدی با هدف قرار دادن پارامترهای مشخص شده است. این سایت ها می توانند در عرض 3 ماه یا بیش از 1 سال به هدف شما برسند تا به هدف شما برسند. درصد صفحات مورد نظر ممکن است به نتیجه دلخواه نرسد که طبیعی است. روش پرداخت سئو در این مورد به صورت دوره ای و ماهانه انجام می شود.

هزینه های سئو خارجی، داخلی و فنی

روش هایی که تا اینجا توضیح داده شد کلی بوده و شامل سئو خارجی، داخلی و فنی می باشد. به این معنی که کارفرما نیازی به فعالیت خاصی ندارد و تمامی فعالیت ها توسط کارشناسان سئو انجام می شود. گاهی اوقات یک پروژه سئو به قسمت های مختلفی تقسیم می شود و هر قسمت جداگانه صادر می شود. به عنوان مثال، فقط یک پروژه سئو خارجی و لینک بیلدینگ (مانند فرآیند خرید بک لینک دائمی از https://neshoonet.ir) می تواند به یک سئوکار واجد شرایط برون سپاری شود و مابقی توسط کارفرما (یا سئوی دیگر) انجام شود. ). تبلیغات ارزان در neshoonet.ir یا محصولات دیگر. در این حالت معمولاً قیمت بر اساس میزان کار تعیین می شود. به عنوان مثال در مورد لینک بیلدینگ تعداد لینک ها، نوع لینک ها، کاربرد آنها و .... ممکن است روی قیمت تاثیر بگذارد سئوی داخلی و فنی نیز به همین صورت است.

هیچ تضمینی وجود ندارد که سئو مطابق با شرایط هر پروژه ای اجرا شود، ضمانت دادن یا قبول آن کاملاً اشتباه است مگر اینکه مدیر پروژه سئو کاملاً کنترل داشته باشد و پروژه کاملاً در دست باشد. به عنوان یک توسعه دهنده، یک قسمت را می توان به درستی انجام داد و قسمت دیگر را می توان به اشتباه انجام داد و ابتکار سئو ناقص خواهد بود و نمی تواند به نتایج مطلوب دست یابد. بنابراین زمانی که بخش‌های مختلف برون‌سپاری می‌شوند، کنترل پروژه باید با دقت بیشتری انجام شود تا به اهداف آسان‌تر دست یابد.

امیدواریم توانسته باشیم روش های پرداخت پروژه های سئو را بررسی کنیم. اگر ایده ای برای مقایسه هزینه های سئو دارید، خوشحال می شویم از طریق کانال های تماس موجود در https://neshoonet.ir یا شماره های تماس 09114934623 و 01391012617 با ما در میان بگذارید.

[ بازدید : 59 ]

[ سه شنبه 15 آذر 1401 ] 16:23 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]