پمپ کارواش اینتر ایتالیا و نمایندگی اینترپمپ interpump

شیرهای فشار شکن، کاهنده فشار، توالی (سکوئنس)، تخلیه فشار، ترمزی و خنثی کننده، فشار تدریجی و ثابت را در سیستم های هیدرولیکی کنترل می کند. شیرهای کنترل جریان، حجم روغن مورد نیاز در قسمت های مختلف سیستم های هیدرولیکی را تنظیم می کند. همچنین ساعت شروع آبیاری نیز با دست قابل تنظیم بوده و در قسمت ورودی آن برای آب فیلتر دارد. همان کاری که ما برای راه اندازی خود انجام دادیم زیرا ما از قبل لوله اصلی و چند قسمت دیگر را برای شروع کار در اختیار داشتیم. کنترلر ها دستگاهی برای تنظیم فراوانی آبیاری، زمان شروع و مدت زمان آبیاری هستند. شیوه کار این تایمر به این صورت است که شما یک بار در زمان دلخواه آن را تنظیم میکنید و از آن به بعد تایمر بر اساس تنظیمات شما عمل میکند. برخلاف نوع آنالوگ که از هر زمانی که تنظیم میکنید برنامه را محاسبه میکند. به این نوع شیرها فولی کنترل هم می گویند.

این مدل تایمر آبیاری قطرهای است به صورت کاملاً دیجیتال کار میکند و تنظیمات بیشتری نسبت به مدلهای قبل دارد. هرچند توصیه میشود از قرار دادن مستقیم تایمر با آب و باران خودداری کنید اما بد نیست که بدانید این دستگاه دارای گواهی IP54 است و قطعات الکترونیکی آن مقاومت خوبی نسبت به آب دارند. این جزئیات که میتواند شامل تعیین روز آبیاری، ساعت و دقیقهآن باشند ویژگی ای است این تایمر نسبت به رقبای مکانیکی اش برتری میدهد. ما سال گذشته در خشکسالی بودیم، بنابراین مجبور شدیم این گلدان ها را چند بار در روز آبیاری کنیم. نصب و راه اندازی این سیستم در کمترین زمان و به راحتی قابل انجام است. برای نصب خط قطره، شما به سادگی یک سوراخ در لوله اصلی لوله اصلی سوراخ می کنید (با استفاده از پانچ آبیاری قطرهای) جایی که میخواهید خطوط قطرهای را اضافه کنید (این نقاطی است که در مرحله 3 روی لوله مشخص کرده اید). پمپ کارواش اینتر پمپ 200 بار حداکثر آبدهی 15 لیتر بر دقیقه دارد و برای راه اندازی نیاز به یک الکتروموتور 7.5 اسب دارد که به وسیله کوپلینگ به پمپ متصل می شود و بر روی شاسی ( چرخدار یا ثابت ) قرار می گیرد.

فیلترهای آشغالگیر معمولا به شکل توری یا میله ساخته میشوند و نقش مهمی در افزایش طول عمر دستگاهها و تجهیزات مختلف دارند. یعنی ویژگی هایی مثل خروجی 220 ولت یا مقدار جریان خروجی تایمر فاکتور بسیار مهمی میباشد. این قطعه کاربردی، تاثیر مهمی در کاهش مصرف آب دارد. مصرف باطری در این تایمر ها بسیار بهینه می باشد. تایمر آبیاری مکانیکی زیرو بسیار مشابه سایر نمونه های مکانیکی ساخته شده است. پس از استفاده از presoak ، طرح تونل قیمت پمپ کارواش صنعتی اینترپمپ می تواند بسیار متفاوت باشد. فروش سیستم آبیاری اتوماتیک نصب سیستم آبیاری اتوماتیک آبیاری قطره ای با تایمر فروش و نصب سیستم آبیاری قطره ای اتوماتیک شرکت پیشران صنعت ویرا به عنوان تولیدکننده سیستم های اتوماسیون صنعتی ، کشاورزی و دام و طیور در کشور آمادگی دارد تا سیستم آبیاری اتوماتیک خود را در مدل های مختلف و با در نظر گرفتن شرایط و محیط کاربری شما عرضه نماید : • سیستم آبیاری اتوماتیک خانگی 24 ساعتی • سیستم آبیاری اتوماتیک آپارتمانی 24 ساعتی • سیستم آبیاری اتوماتیک هفتگی • سیستم آبیاری اتوماتیک 99 ساعتی • آبیاری از راه دور و اتوماتیک • آبیاری صنعتی اتوماتیک • آبیاری اتوماتیک آزمایشگاهی همه سیستم ها با استفاده از دانش روز طراحی و ساخته شده اند و این امکان را میدهد تا از یک محصول خوب با کیفیت در کنار قیمت مناسب بهره ببرید .

امروزه با توجه به قیمت کارواش صنعتی متفاوت در فروشگاه ممکن امکان تشخیص کارواش با کیفیت به بی کیفیت کار سختی می باشد بنابراین خرید کارواش از نمایندگی مهمترین عامل کیفیت می باشد. در این موضوع بهتر است به سادگی تنظیمات، جنس و کیفیت ساختار بدنه و قطعات تایمر و داشتن ابعاد فضایی که قصد دارید آبیاری کنید توجه کنید. کافیست ابتدای مسیر لوله را به خروجی تایمر آبیاری متصل کرده ابتدای تایمر را به شیر آب متصل کنید. آب نیرو در جهت حمایت از محیط زیست و صرفه جویی در مصرف آب اقدام به واردات بهترین تایمرهای آبیاری جهانی در حال حاظر نموده است. این دستگاه در واقع یک شیر آب قابل کنترل است که طبق برنامه تنظیم شده عمل نموده و در دوره های مشخصی آب را باز کرده و تا مدت معینی باز نگه میدارد. این سیستم ها به جای تایمر ثابت، داده هایی از سنسورها، پیش بینی هوا و داده های مراقبت از گیاه را دریافت کرده تا نیاز آبیاری را تعیین کرده و در زمان مناسب رطوبت کافی را تحویل دهند.

https://abniro.com/interpump-carwash/

[ بازدید : 83 ]

[ چهارشنبه 17 فروردين 1401 ] 17:34 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]