پاک کننده پوست چیست و چرا پوست ما باید تمیز شود؟

پوست انسان به طور طبیعی چربی تولید می کند. این پماد از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند و از تبخیر بیش از حد آب از سطح پوست و خشک شدن آن جلوگیری می کند. اما از طرفی تجمع این چربی ها در منافذ پوست و ترکیب آنها با اکسیژن هوا باعث ایجاد کومدون یا جوش های سر سیاه می شود.

پاکسازی منظم پوست به شما کمک می کند تا پوستی سالم و درخشان و عاری از انواع آلودگی های میکروبی و باکتریایی داشته باشید. در نتیجه مواد مفید موجود در محلول های مراقبت از پوست و آبرسانی به صورت اساسی جذب صورت شما شده و تاثیر بیشتری خواهد داشت. https://fatemehhabashi.com/

راه های زیادی برای خلاص شدن از شر این کربوهیدرات ها وجود دارد. اکثر این روش ها بسیار رایج و موقتی هستند، مانند کرم ها یا اسکراب ها، درمان موثر برای جوش های سر سیاه و سرسفید یا کومدون ها. این آزادی آنهاست. از بین بردن کامل کومدون ها، تجمعات و روغن باقیمانده در رگ ها که باعث آکنه و تومورهای التهابی می شود و همچنین باعث باز شدن منافذ پوست و نارنجی شدن پوست می شود. این مانع می شود ما چه چیزی را نمی خواهیم؟

گوشت بخور

در این روش که در بسیاری از آرایشگاه ها و برخی از کلینیک ها استفاده می شود، پوست در عرض 20 دقیقه هوا می شود اما از آنجایی که این فرآیند بدون اطلاع از نوع پوست و عدم اطلاع از وضعیت هر نوع پوست انجام می شود، می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. و به پوست آسیب برساند.

از پاک کننده ها، ماسک ها و کرم هایی استفاده کنید که می توانند باعث قرمزی و حساسیت پوست شوند.


پاکسازی طبی پوست

مراحل پاکسازی پوست -

1- معاینه و تشخیص نوع پوست

2-تخلیه کامل کومدون ها.

- میکرودرم ابریژن


تجزیه و تحلیل پوست

در این مرحله مواردی مانند چربی، رطوبت، PH (سطح اسیدیته)، باز بودن منافذ پوست، وضعیت چین و چروک پوست، وضعیت لایه های زیرین پوست، توزیع رنگدانه، رنگدانه شدن لکه های پوستی و عمق اسکار آکنه بررسی و مشخص می شود. دانستن این موارد می تواند در انتخاب روش مناسب برای بهبود وضعیت پوست موثر باشد.

پاکسازی پوست

در مرحله آخر روغن های فشرده شده (سر سیاه) ناشی از اکسید شدن روغن پوست (با اکسیژن هوا و روغن) روی سطح پوست تمیز می شوند. با این روش می توانید روغن یا لوازم آرایشی که در اثر استفاده مکرر و طولانی مدت روی پوست جمع شده است مانند «خالکوبی» را پاک کنید. بنابراین پوست بعد از تمیز کردن با این روش شفاف‌تر می‌شود.

میکرودرم ابریژن

چربی بیش از حد پوست، استفاده طولانی مدت از لوازم آرایشی نامناسب و عوامل محیطی و ژنتیکی از جمله عواملی هستند که برای باز کردن منافذ پوست بسیار مهم هستند. میکرودرم ابریژن این منافذ را می بندد و بافت پوست را افزایش می دهد.

میکرودرم ابریژن چه کاربردهایی دارد؟

1. لکه ها را پاک کنید

2. رفع چین و چروک های ریز و متوسط ​​پوست

3. برنزه شدن سطح پوست را از بین ببرید

۴. کم کردن عمق چین وچروک ها

5. از بین بردن جای زخم و نقاط سیاه

6. به بستن منافذ باز پوست کمک می کند

7. احیا و بهبود سلامت پوست

8. پاکسازی کدورت ناشی از لوازم آرایشی

9. تحریک سلول های فیبروبلاست برای افزایش تولید کلاژن

برخی از مزایای پاکسازی پوست عبارتند از:

1- ارزان

2- برای استراحت و ریکاوری نیاز به زمان ندارد.

3- اثرات آن بلافاصله قابل مشاهده است.

4- فواید کوتاه مدت و بلند مدت زیادی برای پوست دارد.

به طور خلاصه، تمیز کردن پوست به صورت دوره ای (هر چند هفته یک بار) یکی از مهم ترین روش های مراقبت از پوست است و علاوه بر پیشگیری از بسیاری از مشکلات پوستی؛ این تضمین می کند که همیشه پوستی زیبا و شفاف داشته باشیم و نیاز کمتری به کرم، پودر و کانسیلر داشته باشیم.

برای مشاوره و سایر اطلاعات می توانید با ما در کلینیک دکتر قانعی تماس بگیرید.

برای پاکسازی پوست مفید است

بی توجهی به سلامت پوست صورت نتیجه ای جز شکستگی و بی روحی در پوست صورت نخواهد داشت. بنابراین برای داشتن چهره ای زیبا و پوستی سالم باید فرآیند پاکسازی پوست انجام شود. برای اینکه بتوانیم اهمیت پاکسازی پوست را درک کنیم، باید به برخی از مهمترین فواید پاکسازی پوست اشاره کنیم.

از ایجاد چین و چروک و پیری و شکنندگی پوست جلوگیری می کند

سوال رایجی که مصرف کنندگان از متخصصان پوست و زیبایی می پرسند این است که برای جلوگیری از پیری و ضعیف شدن سریع پوست و داشتن پوستی جوان و شاداب چه باید کرد؟ و پاسخ اصلی که در پاسخ به این سوال می پرسند، پاکسازی پوست است. پاکسازی پوست به جوان شدن پوست کمک می کند و روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد. بنابراین، اگر فردی را با پوستی درخشان دیدید، شک نکنید که او به تمیز نگه داشتن پوست خود اهمیت می دهد.

https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/

باعث روشن شدن و ترمیم پوست می شود

درخشان شدن پوست از دیگر مزایای پاکسازی پوست است. برخی از افراد آنقدر پوست شفاف و شاداب دارند که وقتی چند متری از آن فاصله می گیریم متوجه درخشش و درخشندگی در پوست صورت خود می شویم. اگر شما هم می خواهید پوستی براق مانند آینه داشته باشید و پوستی شاداب و شفاف را از دست ندهید، پاکسازی پوست را جدی بگیرید. پاکسازی پوست باعث می شود تا اکسیژن و مواد معدنی به سطح درم پوست برسند. کلاژن در این لایه از پوست وجود دارد و تقویت آن باعث جوانسازی پوست شما می شود.


بستری عالی برای جذب مواد مغذی در پوست فراهم می کند

اگر از عطر، ضد پیری، ضد پیری و حتی یک مرطوب کننده ساده استفاده می کنید و با وجود استفاده از معتبرترین برندها، باز هم تاثیر قابل توجهی روی پوست خود نمی بینید، شک نکنید که عالی است. مقدار سلول های مرده صورت شما روی صورت شما جمع می شود و اجازه نمی دهد صورت شما مواد مفیدی را که این مواد دارد جذب کند. یکی از مزایای مهم لایه برداری این است که با از بین بردن سلول های مرده، بستری را برای جذب مواد مفید موجود در کرم ها، روغن ها و ماسک های مراقبتی مختلف فراهم می کند.


منافذ باز پوست را از بین می برد و کاهش می دهد.

وجود منافذ باز روی پوست صورت یکی از شایع ترین مشکلات پوستی است که افراد جوان و مسن از آن بی اطلاع هستند. بسیاری از افراد به جای درمان منافذ باز از کرم های آرایشی برای کوچکتر کردن این منافذ استفاده می کنند، اما نمی دانند که استفاده از مواد آرایشی باعث بدتر شدن این منافذ می شود. مزیت پاکسازی پوست این است که منافذ باز صورت شما را منقبض می کند و برای کوچکتر کردن آنها نیازی به کرم های آرایشی مختلف ندارید. بنابراین، پاکسازی پوست نه تنها به داشتن پوستی صاف و بدون منافذ کمک نمی کند، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه شما نیز می شود.


متعادل کننده چربی پوست

اگر شکایت دارید که پوستتان همیشه چرب است و نمی دانید چگونه چربی اضافی پوستتان را پاک کنید، توصیه می کنیم صورتتان را پاک کنید. سبوم بیش از حد نه تنها باعث ایجاد آکنه و جوش می شود، بلکه مانع از داشتن آرایشی صاف و بی نقص صورت شما می شود. پاکسازی پوست صورت به پوست اجازه می دهد تا رطوبت متوسطی را حفظ کند و پوست صورت چربی اضافی نداشته باشد.


افزایش اعتماد به نفس

یکی از مهمترین مزایای سفید کردن پوست این است که سطح اعتماد به نفس افراد را افزایش می دهد. پوست شفاف و درخشان بدون شک اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. آیا می توانید فردی را پیدا کنید که از داشتن پوستی شفاف و درخشان راضی نباشد؟


عوارض جانبی پاکسازی پوست

عوارض جانبی سفید کردن پوست زمانی شما را آزار می دهد که به جای مراجعه به متخصص پوست، این کار را با افراد غیر حرفه ای و آرایشگاه های مختلف انجام دهید.

اگر به یک متخصص غیرحرفه ای مراجعه کنید، مشکلات پوستی که ممکن است تجربه کنید شامل نازک شدن، کبودی، خونریزی، جای زخم، قرمزی و تورم، عفونت پوست و سوختگی در صورت عدم رعایت بهداشت است. قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی پاکسازی پوست است. در برخی موارد این فرآیند به قدری نامنظم انجام می شود که به جای داشتن پوستی شفاف و روشن، صورت شما بیشتر ملتهب می شود و زیبایی و سلامت پوست شما به خطر می افتد. افرادی که پوست حساس و خشک دارند باید این کار را با دقت بیشتری انجام دهند، زیرا ممکن است به دلیل حساسیت بالای پوست دچار مشکلات و خشکی جدی تری شوند.

گاهی اوقات با استفاده از تجهیزاتی که به درستی ضدعفونی نشده اند، پوست شما به بستری برای رشد و فعالیت انواع مختلف باکتری ها تبدیل می شود. بنابراین پس از مدتی متوجه خواهید شد که پوست شما حساس و حساس است. اگر برای تمیز کردن پوست خود به سالن زیبایی مراجعه می کنید، از تکنسین بخواهید که تجهیزات را به طور کامل ضد عفونی کند یا از استفاده از روش های ابزاری برای تمیز کردن پوست خودداری کنید.


مهم ترین نکته در مورد پوست صورت این است که پوست هر فردی دارای سطح حساسیت متفاوتی است و می تواند واکنش های متفاوتی نسبت به موارد مختلف نشان دهد. پوست های چرب، خشک، خشک و معمولی به روش های مختلف پاکسازی نیاز دارند. در کلینیک های تخصصی جنسیت و نوع پوست شما توسط متخصص پوست به دقت بررسی می شود و پس از انجام آزمایشات لازم، فرآیند پاکسازی پوست انجام می شود. بنابراین، به آرایشگاه هایی که فرآیند پاکسازی پوست را اشتباه انجام می دهند، مراجعه نکنید، زیرا می تواند اثرات ناخواسته ای بر روی پوست شما داشته باشد. اگر می خواهید پوست خود را به صورت حرفه ای تمیز کنید، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. در کلینیک زیبایی دکتر می توانید پوست خود را به ابتدایی ترین روش دنیا تمیز کنید. تحت نظر یک متخصص پوست و زیبایی باشید.

مراقب باشید که پوست صورت ممکن است برای چند روز قرمز شود، حتی اگر اصول پاکسازی پوست را رعایت کنید. در واقع، هرچه پوست عمیق‌تر تمیز شود، قرمزی پوست شما می‌تواند شدیدتر باشد. اگر به پزشک مراجعه کرده اید، نگران قرمزی پوست نباشید، زیرا این قرمزی ظرف چند روز از بین می رود.

روش های بالینی پاکسازی پوست

روش هایی که در کلینیک های زیبایی برای پاکسازی پوست استفاده می شود، روش های پایه ای هستند که انواع مختلفی دارند. در ادامه به معرفی برخی از این روش ها می پردازیم.


نوع مرکز مراقبت از پوست انتخاب شده است

علاوه بر تمامی عوامل ذکر شده که در قیمت پاکسازی پوست نقش دارند، لازم به ذکر است که هر سالن زیبایی تعرفه متفاوتی برای انجام این فرآیند دارد، بنابراین قبل از مراجعه به سالن زیبایی باید از تعرفه آن ایستگاه آگاه باشید. . این نرخ در جلسه تعیین می شود و به شما ارائه خواهد شد.

[ بازدید : 42 ]

[ جمعه 9 دی 1401 ] 11:33 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]