آینه و کنسول

یکی از موارد مهم برای اتاق خرید میز است. برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل خود می توانید یک میز مبل و میزی بخرید که آنچه شما نیاز دارید را داشته باشد. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد خرید انواع میز در اختیار شما قرار دهیم.


خرید میز تلویزیون

تلویزیون را بر اساس سبک، اندازه و رنگ دکوراسیون انتخاب کنید. البته می توانید برای داشتن دکوراسیونی شیک تر، پایه تلویزیون، کابینت و کنسول خریداری کنید. رنگ میز تلویزیون بهتر از رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و قهوه ای است. هنگام خرید تلویزیون باید به چند نکته توجه کرد:


اندازه پایه تلویزیون را در نظر بگیرید.

مهم ترین فاکتوری که باید در نظر گرفت اندازه پایه تلویزیون است. میز تلویزیون نباید کوچک یا هم اندازه تلویزیون باشد. پایه تلویزیون برای جلوه بهتر باید چند سانتی متر بالاتر از تلویزیون باشد.


به چیدمان میز دقت کنید

قبل از خرید پایه تلویزیون به محل قرارگیری تلویزیون توجه کنید. اگر خانه شما کوچک است، خرید یک میز تلویزیون بسیار بزرگ فضای زیادی را اشغال می کند. اگر فضای پذیرایی شما بزرگ است، یک میز تلویزیون بزرگ بخرید تا چشمگیرتر شود.

هنگام خرید پایه تلویزیون به هماهنگی با سایر تجهیزات توجه کنید


اگر به شدت نگران سازگاری و هماهنگی پایه تلویزیون با سایر وسایل منزل هستید، خرید ست پایه تلویزیون، کنسول و پایه تلویزیون را به شما توصیه می کنیم. اما اگر قصد خرید یک ست کامل را ندارید، بهتر است رنگ و جنس محصولات از یک مدل باشد. برای مثال اگر کابینت ام دی اف را انتخاب می کنید بهتر است میز زیر تلویزیون نیز ام دی اف باشد. هارمونی وسایل منزل باعث زیباتر شدن دکوراسیون منزل می شود.


به رنگ کابینت تلویزیون دقت کنید

انتخاب رنگ تلویزیون بستگی به سلیقه و سازگاری شما با دیگر دکوراسیون منزل دارد. رنگ های خنثی بهترین انتخاب برای رنگ میز تلویزیون هستند و می توانید آن را با سایر مبلمان منزل هماهنگ کنید. آینه و کنسول


نوع میز تلویزیون

کلاسیک

میزهای تلویزیون از ام دی اف کلاسیک هستند. میزهای کلاسیک ساخته شده از ام دی اف بهترین انتخاب برای خانه هایی هستند که به سبک کلاسیک طراحی شده اند.


نوین

پایه های تلویزیون مدرن معمولا از فایبرگلاس و ملامین ساخته می شوند. این سبک از پایه تلویزیون طرفداران خود را دارد. پایه تلویزیون که به سبک مدرن ساخته شده است دارای لبه ها و خطوط موازی و طراحی ساده است.


میز تلویزیون سلطنتی

میز تلویزیون کینگ برای سبک طراحی کلاسیک انتخاب خوبی است. اگر مبلمان سلطنتی را برای منزل خود انتخاب کرده اید، پس بهتر است میز تلویزیون هم سلطنتی باشد. این مدل پایه تلویزیون خانه شما را مجلل تر می کند.


مواد میز

پایه های تلویزیون در مواد مختلفی مانند چوب، ام دی اف و فلز ساخته می شوند. کدام یک را انتخاب می کنید به سلیقه، بودجه و سبک دکوراسیون منزل شما بستگی دارد.

میز تلویزیون ام دی اف

میز تلویزیون ام دی اف قیمت مناسب تری نسبت به میزهای چوبی دارد. بنابراین خرید پایه تلویزیون ام دی اف بهترین گزینه برای افرادی است که بودجه کمی دارند. پایه تلویزیون ام دی اف در طرح ها و رنگ های متنوع موجود است و بهترین انتخاب برای سبک دکور مدرن است.


پایه تلویزیون فلزی

پایه تلویزیون فلزی سبک تر و محکم تر از پایه های چوبی است. اما این مدل رومیزی تطبیق پذیری ندارد و به همین دلیل است که بسیاری از مردم سراغ تلویزیون های فلزی نمی روند. اما این مدل پایه تلویزیون قیمت کمتری دارد و برای افراد با بودجه کم گزینه مناسبی است.


میز تلویزیون چوبی

برای ساخت کابینت های چوبی تلویزیون از هر دو چوب طبیعی و مصنوعی استفاده می شود. مدل های میز تلویزیون چوبی بسیار متنوع است و افراد با سلیقه های مختلف می توانند این مدل میز را خریداری کنند. میز تلویزیون چوبی با کنده کاری ها و تزیینات ظریف نسبت به سایر طرح های میز تلویزیون لوکس تر و زیباتر به نظر می رسد. این مدل کابینت تلویزیون گزینه مناسبی برای سبک کلاسیک است.


ارزش جدول

اگر میز تلویزیون سایز بزرگتری داشته باشد به دلیل استفاده از متریال بیشتر قطعا هزینه بیشتری خواهد داشت. اگر هنگام خرید پایه تلویزیون میزهایی را انتخاب کنید که ابعاد کوچکتری دارند و طراحی ساده تری دارند، هزینه کمتری خواهید پرداخت. علاوه بر این متریالی که برای ساخت میز تلویزیون استفاده می شود در واقع باعث کاهش و افزایش قیمت میز می شود. پایه های تلویزیون ام دی اف و فلزی ارزان تر از پایه های چوبی هستند.

 

[ بازدید : 55 ]

[ دوشنبه 19 دی 1401 ] 14:21 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]