نحوه دانلود موسیقی از Spotify برای گوش دادن آفلاین


اگر با Spotify تجربه دارید، دانلود از Spotify را در نظر بگیرید. امروز به شما آموزش می دهیم که چگونه از Spotify دانلود کنید تا بتوانید با این برنامه حتی زمانی که آفلاین هستید به موسیقی گوش دهید. Spotify یک پلت فرم عالی با ویژگی ها و عملکردهای بسیاری است که برای پخش آنلاین و گوش دادن به موسیقی طراحی شده است. با این حال، وقتی آفلاین هستید و می خواهید به استفاده از این برنامه و ویژگی های آن ادامه دهید، اغلب نمی خواهید لذت گوش دادن به موسیقی را از دست بدهید. امروز می توانید با مطالعه مقاله ما در مجله اینترنتی اکانتی شاپ از تجربه گوش دادن بی وقفه موسیقی لذت ببرید. بنابراین بیایید ببینیم چگونه می توان موسیقی را از Spotify دانلود کرد تا به صورت آفلاین به آن گوش داد.

همه چیزهایی که برای دانلود از Spotify نیاز دارید

قبل از شروع آموزش نحوه دانلود از Spotify، باید توضیح دهیم که برای انجام این کار باید هزینه Spotify Premium را پرداخت کنید. متاسفانه این قابلیت برای کاربران عادی که از این نرم افزار رایگان استفاده می کنند در دسترس نیست و توانایی آن ها به دانلود پادکست در گوشی هایشان محدود می شود.

با این حال، اگر کاربر خاصی هستید و اشتراک Spotify Premium دارید، می‌توانید هر آهنگی را از یک آلبوم یا لیست پخش به طور همزمان دانلود کنید. پس از آن، می توانید به صورت آفلاین به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و از آن لذت ببرید.

محدودیت های دانلود موسیقی از اسپاتیفای

چند شرایط و ضوابط دیگر وجود دارد که باید قبل از دانلود موسیقی از Spotify بدانید و به خاطر بسپارید. برای ذخیره و ذخیره موسیقی دانلود شده خود، باید حداقل هر 3 روز یک بار آنلاین شوید. این به این دلیل است که Spotify بررسی می کند که آیا هنوز اشتراک Premium Access دارید یا خیر. اگر اشتراک شما منقضی شده باشد، Spotify به طور خودکار آهنگ ها را از دستگاه شما حذف می کند.

محدودیت دیگر این است که می توانید تا 10000 آهنگ را بین 5 دستگاه دانلود کنید، اگر موسیقی را در دستگاه ششم دانلود کنید، دانلودهای قبلی خود را از دست خواهید داد و Spotify آنها را به طور خودکار حذف می کند. در واقع، به طور دقیق تر، می توان گفت که Spotify موسیقی دانلود شده را از دستگاه هایی که برای مدت زمان طولانی تری نسبت به دستگاه های دیگر استفاده نشده اند حذف می کند. هر دستگاهی که برای مدت طولانی استفاده نشده باشد، موسیقی دانلود شده آن حذف خواهد شد.
اما اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید که کدام نوع اشتراک Premium را دریافت کنید و نمی‌توانید در این مقاله تصمیم بگیرید، برای اطلاعات اضافی که در مورد این موضوع نیاز دارید، مقاله را بررسی کنید که کدام اشتراک Spotify برای شما بهترین است. بیایید ببینیم چگونه از Spotify دانلود کنیم.

چگونه از Spotify آهنگ دانلود کنیم؟

برای دانلود آهنگ از Spotify، اولین قدم همیشه این است که مطمئن شوید حساب کاربری که با آن وارد می‌شوید دارای اشتراک پریمیوم است یا خیر. اگر از نسخه رایگان Spotify استفاده می کنید، گزینه دانلود را مشاهده نمی کنید و برای شما ظاهر نمی شود. بنابراین، پس از ورود به یک حساب پریمیوم، می توانید از Spotify دانلود کنید. برای دانلود از Spotify هنگام ورود به یک حساب پریمیوم، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. آلبوم یا لیست پخشی را که می خواهید دانلود کنید پیدا کنید.

  2. روی آلبوم یا لیست پخشی که می خواهید موسیقی دانلود کنید تا درج کنید ضربه بزنید.

  3. اگر گوشی اندرویدی دارید، روی گزینه دانلود ضربه بزنید و آن را روشن کنید. اگر کاربر iOS هستید، فلش مربوطه را بردارید.

  4. هنگامی که فرآیند دانلود با موفقیت انجام شد، یک چراغ سبز خواهید دید.

توجه داشته باشید که هنگامی که موسیقی مورد نظر خود را از یک آلبوم یا لیست پخش دانلود می کنید، Spotify یا اعلان تکمیل را در نوار ابزار گوشی شما نمایش می دهد یا درصدی را که پیشرفت دانلود را در خود نرم افزار نشان می دهد. وضعیت و پیشرفت فایل های دانلود شده را به شما نشان می دهد. برای لیست‌های پخش یا آلبوم‌های موجود در Safniz، Spotify ممکن است آنها را به عنوان فایل‌هایی که در انتظار دانلود هستند تشخیص دهد.

حالت آفلاین Spotify و نحوه مدیریت فایل های موسیقی روی آن

اگر فقط می خواهید به آهنگ های دانلود شده خود گوش دهید و نمی خواهید آنها را به صورت آنلاین پخش کنید. می توانید از حالت آفلاین اسپاتیفای استفاده کنید برای دسترسی به حالت آفلاین اسپاتیفای می توانید به صفحه اصلی این نرم افزار نیز مراجعه کنید. سپس به قسمت تنظیمات بروید. وقتی به تنظیمات Spotify در قسمت Playback می روید. می توانید گزینه را فعال کنید "حالت آفلاین" با استفاده از سوئیچ موجود در این بخش.

در مورد این موضوع و حالت آفلاین اسپاتیفای باید اشاره کنیم که اگر جزو این دسته هستید، خود اسپاتیفای به صورت خودکار به شما می گوید که چه محتوایی قابل دسترسی است و اعلام می کند که چه محتوایی قابل دسترسی است. به عنوان مثال، اگر روی یکی از هنرمندان مورد علاقه خود که دنبال می کنید ضربه بزنید (به جای اینکه آهنگ یا آلبوم آنها را دوست داشته باشید)، Spotify به شما یادآوری می کند که با یک اعلان پاپ آپ آنلاین شوید.

یا اگر در حال مرور لیست هنرمندان، لیست پخش یا آلبومی هستید که آهنگی را در آن دانلود نکرده اید، خاکستری یا پنهان شده است. برای نمایش این آهنگ ها کافیست در قسمت Playback گزینه Show Unplayed Songs را فعال کنید. همچنین در صورت انتخاب دسترسی به آهنگ هایی که در دسترس نیستند، می توانید دانلودها را به صورت آفلاین تنظیم کنید. برای این کار، فقط روی دکمه دانلود Spotify ضربه بزنید.

به این ترتیب می توانید برای دانلود برنامه ریزی کنید. در بخش کتابخانه شما، اعلان‌هایی درباره دانلودهای معلق در کنار لیست‌های پخش، هنرمندان یا آلبوم‌های در صف مشاهده خواهید کرد. هر زمان که حالت آفلاین را غیرفعال کنید، Spotify به طور خودکار موسیقی شما را دانلود می کند. حتی زمانی که زمان سازماندهی موسیقی دانلود شده در حال حاضر خود فرا می رسد، مدیریت Spotify همچنان به دکمه دانلود متکی است.

اگر نیاز به آزاد کردن فضای ذخیره‌سازی یا دانلود مجدد در فضای ذخیره‌سازی دیگر دارید، می‌توانید روی دکمه اسکرول یا پیکان سبز رنگ (بسته به پلتفرم و دستگاهی که استفاده می‌کنید) روی موسیقی که دانلود می‌کنید کلیک کنید. اگر نیاز به دانلود مجدد دارید، به سادگی ضربه زدن روی دکمه مناسب برای آن منظور است.

نمای کلی آموزش نحوه دانلود از Spotify برای گوش دادن به موسیقی به صورت آفلاین

اکنون که با نحوه دانلود از Spotify و نحوه دانلود از Spotify آشنا شده اید، همیشه می توانید بهینه سازی کنید، اگرچه Spotify تمایل دارد فرآیند و مکانیک را بصری و به طور کلی یکنواخت نگه دارد. همچنین اگر می خواهید کنترل بیشتری بر مجموعه موسیقی خود داشته باشید، و همچنین اگر قصد خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای را دارید، می توانید به فروشگاه اکانتی شاپ این لینک مراجعه کنید.

هنگامی که بدانید چگونه Spotify را در تلفن خود دانلود کنید و تمام اطلاعات مورد نیاز برای دانلود از Spotify را در اختیار داشته باشید، ساخت یک مجموعه آنلاین شگفت انگیز برای شما کار آسانی خواهد بود. فقط به یاد داشته باشید که برای ادامه دانلود موسیقی خود باید یک اشتراک ممتاز در Spotify داشته باشید. در غیر این صورت آنها را از دست خواهید داد.

[ بازدید : 89 ]

[ پنجشنبه 6 بهمن 1401 ] 10:32 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]