اعلام رسمی Google در دسامبر 2020 به‌روزرسانی هسته


اعلامیه رسمی گوگل در مورد به روز رسانی اصلی دسامبر 2020

اعلامیه رسمی گوگل درباره به‌روزرسانی کرنل دسامبر 2020 دیروز، گوگل در صفحه رسمی خود اعلام کرد که هسته بزرگ را به‌روزرسانی خواهیم کرد. این ارائه دارای دو بخش است که از انتشار بخشی از این به‌روزرسانی و بخشی دیگر قبل از انتشار خبر می‌دهد. و از این روز به بعد باید منتظر این تغییرات باشید.باید بدانید که این یک آپدیت است و باگ ها و مشکلات بزرگ در این هسته برطرف خواهد شد.در ادامه این مقاله به بررسی این آپدیت خواهیم پرداخت. با وبلاگ همراه باشید.

متن اعلامیه گوگل در دسامبر 2020

پس از امروز، همانطور که چندین بار در سال انجام می دهیم، یک به روز رسانی دقیق برای کد اصلی منتشر می کنیم. این به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 نامیده می‌شود. دستورالعمل‌های ما برای این به‌روزرسانی‌ها همانطور که قبلاً توضیح داده‌ایم باقی می‌ماند. لطفا برای اطلاعات بیشتر به این پست وبلاگ مراجعه کنید. آنچه مدیران وب‌سایت‌ها باید در مورد گوگل بدانند، به‌روزرسانی اصلی اطلاعات رسمی در فهرست گوگل در مورد خزیدن و فهرست‌سازی وب‌سایت‌ها برای مدیران وب‌سایت است. googleblog.com

بعد از امروز. همانطور که چندین بار در سال انجام می دهیم، یک به روز رسانی الگوریتم اصلی اصلی را ارائه می کنیم. این به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 نامیده می‌شود. راهنمایی‌های ما در مورد این به‌روزرسانی‌ها همان چیزی است که قبلاً توضیح داده‌ایم. لطفا برای اطلاعات بیشتر در این مورد این پست وبلاگ را ببینید. آنچه مدیران وب‌سایت‌ها باید درباره Google Google Index بدانند به‌روزرسانی‌های اخبار رسمی برای مدیران وب‌سایت در مورد خزیدن و نمایه‌سازی وب‌سایت. googleblog.com

به روز رسانی الگوریتم هسته گسترده گوگل چیست؟

قبل از اینکه وارد تغییراتی شویم که به احتمال زیاد توسط به‌روزرسانی الگوریتم ایجاد می‌شود، مهم است که بدانیم به‌روزرسانی دقیقاً چیست.

بیایید با آنچه که به روز رسانی الگوریتم اصلی نیست شروع کنیم.

این یک به‌روزرسانی متمرکز مانند پاندا یا پنگوئن نیست که برای رسیدگی به یک مشکل خاص طراحی شده است.

به روز رسانی ها مانند الگوریتم های جدیدی هستند که به الگوریتم اصلی اضافه شده اند.

در برخی موارد، آنها می توانند به طور کامل جداگانه اجرا شوند، علاوه بر اینکه الگوریتم اصلی را با نوعی امتیاز یا رتبه بندی که برای تغییر رتبه استفاده می شود، ارائه می دهند.

بزرگترین به روز رسانی در سئو چیست؟

به روز رسانی الگوریتم هسته توسعه یافته به این معنی است که خود الگوریتم هسته به نوعی تغییر کرده است.

این ممکن است شامل تغییر نحوه متضاد بودن برخی عوامل موجود یا نحوه تعامل آنها با یکدیگر یا نحوه تشکیل یک کل منسجم باشد.

این می تواند شامل تغییراتی در الگوریتم گوگل برای افزایش کارایی باشد، مانند کافئین، یا، مانند مرغ مگس خوار، نحوه تفسیر گوگل درخواست های مخاطبان.

همچنین ممکن است در به روز رسانی از فاکتورهای رتبه بندی جدیدی استفاده شده باشد که قبلاً در نظر گرفته نشده بودند.

تنها در سال گذشته، موتور جستجو بیش از 3000 تغییر در جستجوی گوگل ایجاد کرد و امسال، گوگل شروع به انتشار (و صحبت در مورد) به روز رسانی های اصلی گوگل کرد.


به روز رسانی اصلی گوگل چیست؟


برخلاف سایر راه‌اندازی‌ها، به‌روزرسانی‌های هسته‌ای گوگل تغییرات قابل توجه و جامعی را در این الگوریتم موتور جستجو و موتور جستجو ایجاد می‌کنند.

4 سال 2020

به روز رسانی اصلی برای می 2020

دنی سالیوان، سخنگوی گوگل از طریق توییتر اعلام کرد که گوگل یک به روز رسانی مهم الگوریتم را منتشر خواهد کرد.

حدود 90 دقیقه بعد او اعلام کرد که ارتقا در حال انجام است و 1-2 هفته طول می کشد.

هدف از به روز رسانی های عمده

به‌روزرسانی‌های کلیدی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تأثیر قابل‌توجهی بر نتایج جستجو در همه زبان‌ها در همه کشورها داشته باشند

وب سایت ها با شروع به روز رسانی هسته خود قطعاً متوجه کاهش یا افزایش رتبه های جستجو خواهند شد.

تغییر در رتبه بندی جستجو به طور کلی به طور مستقیم با محتوای صفحات مرتبط است.

به این معنی که اگر محتوا از آخرین به روز رسانی محبوب شده باشد، رتبه بالاتری خواهد داشت. مخالفش هم درست است. بنابراین محتوای منتشر شده جدیدی وجود دارد که در آخرین به روز رسانی در دسترس نبود.

با این حال، محتوای جدید باید در مقایسه با محتوای قبلی دوباره ارزیابی شود. به عبارت ساده، طبقه بندی ممکن است کاملاً متفاوت از گذشته باشد.

Google Update Core در دسامبر 2020 آغاز خواهد شد

هفت ماه بعد، گوگل به‌روزرسانی هسته جدیدی را منتشر کرد (نسخه اصلی دسامبر 2020).

بری شوارتز، 3 دسامبر 2020، ساعت 10:36 صبح

گوگل اعلام کرده است که به‌روزرسانی جدیدی برای هسته خود (به‌روزرسانی دسامبر 2020) منتشر می‌کند. این سومین آپدیت بزرگ سال 2020 است.

لازم به ذکر است که اولین به روز رسانی اصلی ژانویه 2020 و نسخه دوم به روز رسانی اصلی می 2020 است.

در اینجا توییتر گوگل اعلام کرده است که در آن گوگل گفته است: «پس از امروز، مانند چندین بار در سال، نسخه جدیدی از به‌روزرسانی الگوریتم اصلی را منتشر خواهیم کرد. این به‌روزرسانی بحرانی دسامبر 2020 نامیده می‌شود."

از ساعت 13:00، گوگل به این معنی است که گوگل این به‌روزرسانی بزرگ دسامبر 2020 را حدود ساعت 13:00، دو ساعت و نیم پس از اینکه گوگل اعلام کرد این به‌روزرسانی را انجام خواهد داد، آغاز کرده است.

گوگل اضافه کرد: «به‌روزرسانی اصلی نوامبر 2020 اکنون منتشر شده است. طبق معمول این به‌روزرسانی‌ها، یک یا دو هفته طول می‌کشد تا به‌طور کامل در دسترس باشند».

به‌روزرسانی‌های قبلی آخرین به‌روزرسانی (به‌روزرسانی هسته)، می 2020، یک به‌روزرسانی بزرگ و گسترده بود که عرضه کامل آن دو هفته طول کشید.

قبل از اعلام آپدیت اصلی ژانویه 2020 توسط گوگل، ما در کانال تلگرام سئوتن تحلیل هایی درباره آن به روز رسانی داشتیم.

قبل از این به روز رسانی چه اتفاقی افتاده است. این به روز رسانی باعث آزار بسیاری از وب مسترها و وب مسترها شده است زیرا بسیاری از افراد اظهار نظر کرده اند که به اندازه آپدیت های قبلی موثر نیست.

گوگل نیز در ماه نوامبر یک به‌روزرسانی منتشر کرد، اما این به‌روزرسانی مختص آن لیست است.

این تغییرات به ویژه برای همه وب مسترها مهم است زیرا تنوع زیادی در نتایج و رتبه بندی وب سایت ها وجود دارد.

اگرچه مشخص نیست که گوگل چه زمانی این به‌روزرسانی‌ها را انجام می‌دهد، اما گوگل مشکل این وظایف را به ما نشان می‌دهد تا مشخص کنیم آیا وب‌سایت‌ها برای مخاطبانشان مناسب هستند یا فقط می‌خواهند رتبه‌بندی کنند. ساخته شده برای

تغییرات اصلی برای سال 2020 چه بوده است؟

تعداد جستجوهای بی نتیجه

که به‌عنوان «قطعات رتبه صفر» و «موقعیت صفر» نیز شناخته می‌شوند، تعداد آنها در بسیاری از سایت‌ها در حال افزایش است. بازدید کننده در صفحه نتایج در آنجا می ماند. جستجو پاسخ خواهد داد

هر بار که گوگل الگوریتم خود را به‌روزرسانی می‌کند، یک گام به جلو برمی‌دارد تا تجربه جستجو را آسان‌تر و مرتبط‌تر با خواسته‌های کاربران کند. با این حال، ما به عنوان متخصص سئو، استفاده از تکنیک های کاغذ سفید را توصیه می کنیم.

دستورالعمل‌ها برای وب‌مسترها همان است که گوگل به‌روزرسانی‌های متعددی را برای الگوریتم اصلی خود برای ارزیابی مجدد کیفیت صفحاتی که در حال حاضر در گوگل رتبه‌بندی می‌شوند، اعلام کرده است.

این بدان معناست که وب سایت هایی که با وجود ارسال محتوای با کیفیت رتبه بالایی در گوگل کسب نکرده اند، بهتر خواهند شد.

با این حال، سایت هایی که افت رتبه را تجربه می کنند باید علل احتمالی را بررسی کنند.

به گفته گوگل، کاهش رتبه پس از یک به روز رسانی بزرگ به معنای بد بودن وب سایت یا محتوای آن نیست. غول جستجو گفت که ممکن است شخصی محتوای به روز شده بنویسد یا داده های تازه ای را اضافه کند که کاربران علاقه بیشتری به خواندن آن دارند.


ما در آینده تجزیه و تحلیل عمیق تری از به روز رسانی انجام خواهیم داد و شما را در جریان به روز رسانی ها و پیشرفت های سری جدید قرار خواهیم داد.

اطلاعیه فعلی فقط یک هشدار است و نسخه های جدید بعداً دنبال می شود و باید مانند گذشته برای چند روز ادامه یابد.

چیزی که این به روز رسانی را مهم تر می کند این است که بعد از هفت ماه ارائه می شود.

با این حال، با به‌روزرسانی جدید، گوگل رویکرد خود را برای درجه‌بندی محتوا پس از تغییرات ایجاد شده از آخرین به‌روزرسانی، بازبینی خواهد کرد.

سایت هایی که برای بهبود رتبه خود سخت کار می کنند ممکن است در رتبه بندی خود دچار افت شوند. از سوی دیگر، وب سایت هایی که تلاشی هماهنگ برای بهینه سازی محتوای خود انجام نمی دهند، می توانند نتایج چشمگیری را مشاهده کنند.

یک چیز مسلم است، این به روز رسانی تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. به‌روزرسانی اصلی در نتایج جستجو در همه کشورها به همه زبان‌ها بسیار قابل مشاهده و مؤثر است.

وب سایت ها با شروع به روز رسانی هویت خود قطعا متوجه کاهش یا افزایش رتبه خواهند شد.

تغییر در رتبه بندی جستجو، مثبت یا منفی، نشان دهنده ارتباط محتوا است.

اگر محتوا از آخرین به‌روزرسانی اولیه بهتر باشد، احتمالاً در رتبه‌بندی بالا می‌رود.

افزودن اطلاعات بینش بیشتر به یک قسمت از محتوا، روشی موثر برای ارسال سیگنال به گوگل در مورد ارتباط آن با سوالات مخاطبان شما است.

اگر یک تغییر کلی در علاقه جستجو به سمت یک موضوع خاص وجود داشته باشد، موضوع نیز ممکن است مرتبط در نظر گرفته شود.

برای کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوی گوگل پس از این به روز رسانی چه کنیم؟

گوگل نکات رسمی را منتشر کرده است که می تواند به شما در بهبود رتبه شما کمک کند.

این مقاله را بخوانید و رتبه گوگل خود را ارتقا دهید.

1. ممکن است چیزی برای تغییر وجود نداشته باشد!

به گفته گوگل، حتی اگر رتبه شما پایین بیاید، ممکن است به هیچ وجه تغییر نکند." ما می دانیم که همه کسانی که این صفحه را دارند و افت را تجربه کرده اند سعی می کنند مشکل را برطرف کنند، اما می خواهیم به شما بگوییم که اشتباه نکنید. علاوه بر این، ممکن است چیزی برای تعمیر نباشد."

به‌روزرسانی‌های اصلی Google به وب‌سایت‌های خاصی هدایت نمی‌شوند. به‌روزرسانی‌های اصلی برای بهبود روش ارزیابی کلی محتوا توسط سیستم‌های رتبه‌بندی Google عبارتند از:

صفحاتی که ممکن است در به‌روزرسانی اصلی عملکرد ضعیفی داشته باشند، خوب هستند. سایت‌هایی که این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند ممکن است تحت تأثیر منفی قرار بگیرند، بنابراین دستورالعمل‌های Google را نقض نمی‌کنند و تابع الگوریتم‌ها یا دستورالعمل‌های عملکرد نیستند.

در واقع، هیچ چیزی در اولین آپدیت وجود ندارد که صفحات یا سایت های خاصی را بررسی کند. در عوض، تغییر به دلیل بهبود در هر جنبه ای از محتوای تحلیل شده توسط این سیستم های الگوریتمی است.

اساساً وقتی رتبه پس از یک به روز رسانی بزرگ کاهش می یابد، نتایج و رتبه وب سایت شما تغییر نمی کند.

2. می توانید چندین تغییر ایجاد کنید

آیا محتوا با علایق واقعی بازدیدکنندگان سایت مرتبط است؟ یا برای رتبه بهتر در نتایج جستجو طراحی شده است؟

همچنین از سایر افرادی که به وب سایت شما متصل نیستند، بخواهید که ارزیابی صادقانه ای از وب سایت شما ارائه دهند. به طور کلی، اصول E-A-T گوگل (حرفه ای، اصالت و اعتماد) اعمال می شود.

3. این کارها چگونه انجام می شود

اگر می خواهید رتبه بالایی داشته باشید، بهینه سازی وب سایت مهم است. ابزارهای تجزیه و تحلیل موجود به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به نیازهای مخاطبان خود نزدیک کنید.

به عنوان مثال، یک ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت شما را برای کلمات کلیدی بررسی می کند. 10 ابزار برتر بهینه ساز وب سایت شما را با وب سایت های دیگر مقایسه کنید.

علاوه بر ابزارهای فوق، SEOprofiler ابزارهایی برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی خوب، ابزارهایی برای بهینه سازی لینک ها، ابزارهای هوش مصنوعی و موارد دیگر ارائه می دهد.


راهنمای گوگل برای مقابله با به روز رسانی های اصلی الگوریتم

یک پست وبلاگ Google به مدیران وب‌سایت‌ها راهنمایی می‌کند که چه کاری برای بهبود رتبه‌بندی پس از یک به‌روزرسانی بزرگ انجام دهند.

هدف از این تغییرات بهبود محتوا در سراسر گوگل است، بنابراین «برخی از صفحاتی که قبلاً رتبه پایین‌تری داشتند» ممکن است عملکرد بهتری داشته باشند. ترتیب رتبه بندی تغییر می کند و برخی از صفحات به سادگی کاهش یافته و با موارد ارزشمندتر جایگزین می شوند.

روی ارائه محتوای عالی تمرکز کنید!

به محتوا امتیاز دهید

توصیه های گوگل با هدف ارائه بهترین محتوا است. در قالب یک سری سوالات در مورد محتوای شما، راهنما به چهار دسته کلی تقسیم می شود:

محتویات و ویژگی های آن:

آیا محتوای اصلی، معنادار، صادقانه، مفید و ارزشمند است؟

تخصص: آیا توسط یک مرجع معتبر به خوبی تحقیق شده است؟

ارائه: آیا به خوبی نوشته شده و بدون خطا است و آیا در دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده می شود؟

مقایسه: آیا در مقایسه با جایگزین های مشابه، ارزش و سود واقعی را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد؟

E-A-T که مخفف Expertise-Authority-Trustworthiness است، در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت محتوای گوگل استفاده می شود و موتور جستجو به آن به عنوان یکی دیگر از منابع عالی مشاوره محتوا اشاره می کند.

زمان بهبودی

همانطور که گفته شد، به روز رسانی های عمده هر چند ماه یکبار اتفاق می افتد و یک سوال رایج این است که چقدر طول می کشد تا سایت به نتایج قبلی خود بازگردد.

گوگل می‌گوید: با فرض اینکه بهبودهایی انجام شده باشد - ممکن است تا به‌روزرسانی بزرگ بعدی طول بکشد. با این حال، محتوای «اگر نیاز به به‌روزرسانی داشته باشد» را می‌توان پس از یکی از به‌روزرسانی‌های اصلی کوچک‌تر که دائماً منتشر می‌شود، بازیابی کرد.

گوگل اشاره می‌کند که بهینه‌سازی توسط وب‌مسترها بازیابی را تضمین نمی‌کند و محتوای مرتبط‌تر نسبت به سایر صفحات در رتبه بالاتری قرار می‌گیرد.

آیا این مفید بود؟

بله. اگرچه توصیه‌های Google به طور کلی با آنچه قبلاً گفته شد مطابقت دارد،

این مقاله یک راهنمای و چک لیست مفید و جالب است که مدیران وب می توانند هنگام اجرای به روز رسانی هسته بعدی مرور کنند.

سوال: چه چیزی در گوگل در سال 2020 تغییر خواهد کرد؟ دسامبر در به روز رسانی الگوریتم؟

اکنون گوگل اعلام کرده است که بزرگترین بروزرسانی را در دسامبر 2020 منتشر می کند.

در حال حاضر، هیچ کس دقیقاً نمی داند تغییرات جدید چه خواهند بود و چگونه بر SERP ها (صفحه نتایج موتور جستجو) تأثیر خواهند گذاشت. گوگل در توییتر اعلام کرد که عرضه آن آغاز شده است و دو هفته یا بیشتر طول می کشد تا در سراسر جهان عرضه شود.

در سال های گذشته، یکی از بزرگترین تغییرات به روز رسانی Mobilegeddon در آوریل 2015 بود. من به خوبی به یاد دارم که جریمه های زیادی برای سایت های بدون آن رتبه وجود داشت.

تجربه شخصی من و تغییرات بزرگ

حتی در حال حاضر، گوگل تغییرات آتی را اعلام می کند و این به روز رسانی می تواند تغییرات بزرگی در نتایج وب سایت ایجاد کند، بنابراین توسعه دهندگان و سئوکاران می توانند برای تغییرات بزرگ آماده شوند. همین امر در مورد به روز رسانی های اخیر (مانند Core Web Vital و غیره) که بیشتر بر زمان بارگذاری و عملکرد کلی تمرکز دارند صادق است.

بنابراین، در هفته های آینده، به نحوه رتبه سایت های خود در SERP گوگل دقت کنید. اگرچه هیچ کس تغییرات دقیق را نمی داند، یک پرس و جو SEO و غیره وجود دارد. من بر اساس این نتایج حدس می زنم. اصول فنی سئو (کیفیت محتوا، ابرداده، دسترسی خوب، بک لینک ها، عملکرد و غیره) برای چندین سال ثابت بوده است، اما احتمالاً در این به روز رسانی به آنها پرداخته می شود.


ادامه مقاله: https://blogten.ir/note-update-core-dec-2020/

[ بازدید : 27 ]

[ دوشنبه 1 خرداد 1402 ] 10:39 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]