طراحی جذاب جعبه آب نبات


طراحی جعبه نبات بیشترین تاثیر را در جذب مشتری و فروش محصول دارد. البته در طراحی جعبه نبات فاکتورهای دیگری مانند نوع چاپ جعبه آب نبات، بسته بندی بهداشتی، سلامت و مواد جعبه را نیز باید در نظر گرفت.

در حال حاضر بسته بندی هر محصول نقش ویژه ای در عرضه مناسب محصول دارد. دسرها باید در یک بسته بندی جذاب و زیبا قرار داده شوند تا مشتری از سلامتی خود مطمئن باشد و علاوه بر خرید دسر به دلیل بسته بندی زیبا باشد.

از طرح هایی با ابعاد و کیفیت های مختلف در ساخت انواع جعبه آب نبات مانند فروش عمده جعبه شیرینی، جعبه کیک، جعبه کاپ کیک و جعبه شکلات استفاده می شود.

انواع چاپ جعبه نبات شامل چاپ تخصصی، چاپ تکی و پیش چاپ روی جعبه نبات می باشد. این مدل ها دارای ویژگی های خاصی هستند که در این مقاله به آنها می پردازیم.

شیرینی یکی از محصولات غذایی است که هر ساله و در مناسبت های مختلف مشتریان زیادی دارد. بنابراین جعبه بسته بندی نبات برای افزایش رضایت مشتری علاوه بر حفظ کیفیت باید از کیفیت و زیبایی منحصر به فردی نیز برخوردار باشد. مشتریان مختلف نیازهای متفاوتی برای خرید مقدار شیرینی دارند. بر این اساس تولید جعبه نبات در سایزهای نیم کیلویی، یک کیلویی، یک و نیم و دو کیلویی در کارخانجات مقواسازی انجام می شود. در طراحی و ساخت جعبه های بسته بندی آب نبات اشکال مستطیلی و مربعی در نظر گرفته شده است.

برای بسته بندی انواع شیرینی های تولید شده در شیرینی فروشی جعبه خمیر به صورت یکپارچه چاپ می شود. برای ساخت و طراحی جعبه های نبات از فرآیند برجسته کاری، تذهیب و برش با تیغ استفاده می شود.

برای آبکاری یک تا چهار رنگ نقره و چاپ متالیک طلا در بسته بندی افست و سلفون روی جعبه آب نبات استفاده می شود. رایج ترین روش چاپ برای تولید و چاپ بسته بندی شیرینی، چاپ افست است که قیمت مناسبی دارد. از انواع دیگر چاپ مانند چاپ روی صفحه یا تذهیب و آبکاری نقره برای طرح های جعبه آب نبات استفاده می شود.

هنگام تعیین قیمت جعبه آب نبات مواردی مانند هزینه چاپ و برش و قیمت مقوا در نظر گرفته می شود.

رایج ترین چاپ قسمت بالای جعبه نبات در کشور ما با مقوای خاکستری انجام می شود. اگرچه از نظر بهداشتی چاپ روی این نوع مقوا مناسب نیست. البته در حال حاضر کارتن مقوایی داخلی جایگزین مقوای پشت خاکستری در طرح بسته بندی آب نبات شده و مشکلات مربوط به استانداردهای بهداشتی تا حدودی برطرف شده است. برای اطمینان از بهداشت کامل توصیه می شود روی جعبه را با سلفون بپوشانید.

انواع زیره های مورد استفاده در ساخت جعبه نبات را می توان بسیار خلاقانه و زیبا طراحی کرد تا جذابیت محصول برای مشتری دو چندان شود. برای چاپ ته جعبه آب نبات ابتدا لوگوی آب نبات روی مقوای مخصوص چاپ می شود و در مرحله بعد این مقوا روی لمینت قرار می گیرد تا استحکام بسته شیرینی بیشتر شود. ما در مقاله ای کاملا متفاوت به طراحی لمینت پرداختیم.

طراحی جعبه آب نبات باید دارای ویژگی های مهمی باشد که بتواند نیازهای سازنده و مصرف کننده را برآورده کند. در اینجا چند نکته در مورد نحوه چاپ جعبه آب نبات و نحوه بسته بندی چیزهای خوب آورده شده است

2. در طراحی جعبه نبات باید اصل سادگی رعایت شود. زیرا چاپ انواع متن و طرح بر روی بسته بندی آب نبات می تواند تاثیر منفی بر مصرف کننده بگذارد.

3. استفاده از رنگ های مناسب در طراحی جعبه نبات بسیار مهم است. رنگ های استفاده شده باید از نظر روانشناسی بررسی شوند.

4. برای فروشندگانی که تمرکز بیشتری روی فروش دارند آدرس و شماره تماس آب نبات را روی جعبه آب نبات اضافه و چاپ کرد. این مهم است.

تولید جعبه های آب نبات فانتزی از نظر قیمت و تیراژ با جعبه های آب نبات معمولی متفاوت است. در نسخه لوکس جعبه نبات می توانید از کاورهای مختلف (گالینگور) در رنگ های متنوع استفاده کنید، علاوه بر بسته بندی جعبه نبات، می توانید از طرح لیبل برای تبلیغ و بازاریابی حرفه ای محصول خود نیز استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لیبل مقاله نکات طلایی در طراحی لیبل را مطالعه کنید.

در این مقاله در مورد بسته بندی و طراحی جعبه نبات و تاثیر آن در جذب مشتری و فروش محصول صحبت کردیم. نکات مهم و تاثیرگذار طراحی زیبا در جعبه نبات را بیان کرده ایم و انواع چاپ مورد استفاده برای چاپ جعبه آبنبات و همچنین نکاتی را در مورد جلوه و طراحی بسته بندی آب نبات های خانگی معرفی کرده ایم. جعبه آب نبات

[ بازدید : 28 ]

[ دوشنبه 30 مرداد 1402 ] 9:45 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]