عیب یابی موزیک پلیر شیائومی


رفع مشکل موسیقی شیائومی یکی از مواردی است که می تواند هر کاربری را مورد توجه قرار دهد. این روزها گوش دادن به موسیقی به یکی از مهم ترین عادت های ما تبدیل شده است و هر مشکلی که بخواهد این وسط مشکلی ایجاد کند باعث حواس پرتی است.

روشن و خاموش کردن موسیقی بعد از دانلود آهنگ خارجی می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد که یکی از مهمترین آنها پخش کننده موسیقی است.

اتصالاتی که نمی دانید

این موضوع این روزها برای کاربران رایج شده است تا موسیقی مورد نظر خود را از طریق بلندگو یا بلندگو گوش کنند. مشکلی با آن وجود ندارد، اما در برخی موارد یادشان می آید که گوشی را از این قسمت خارج کنند. امروزه تلفن ها اغلب از طریق بلوتوث به دستگاه های بلندگو متصل می شوند. وقتی کاربران فراموش می‌کنند این اتصال را قطع کنند، دستان خود را روی گوش‌های خود می‌گذارند و در نهایت به این فکر می‌کنند که پخش‌کننده موسیقی شیائومی مشکل دارد.

این مشکل ممکن است ساده به نظر برسد، اما برای بسیاری از کاربران پیش آمده است و برای مدت طولانی باعث ناامیدی شده است. مراحل زیر را به دقت دنبال کنید تا بتوانید مشکل پخش کننده موسیقی شیائومی را در این زمینه برطرف کنید:

به تنظیمات > دستگاه‌های متصل بروید.

قسمت بلوتوث را بررسی کنید تا ببینید گوشی شما به دستگاه متصل است یا خیر.

اگر بلوتوث متصل است، آن را خاموش بگذارید.

توجه داشته باشید که Do Not Disturb یا فعال کردن حالت بی‌صدا نیز پخش موسیقی را مسدود می‌کند.

این فرآیند با قطع ناگهانی پخش کننده موسیقی شیائومی مقابله نخواهد کرد. راه های زیادی برای حل مشکل پخش کننده موسیقی شیائومی وجود دارد که در این مقاله به ساده ترین و کاربردی ترین آن ها پرداختیم.

حالت امن

در برخی موارد می توانید با کارهای بسیار ساده مشکلات پخش کننده موسیقی شیائومی را حل کنید. برخی از مشکلات پخش کننده موسیقی در واقع مربوط به تنظیماتی است که دستکاری شده اند. برای رفع این مشکل باید دکمه پاور را نگه دارید تا گزینه safe mode ظاهر شود و روی آن کلیک کنید. توصیه می کنیم.

وقتی این کار را انجام می دهید، گوشی تمام تنظیمات را بررسی می کند و اگر مشکل کوچکی وجود داشته باشد آن را برطرف می کند.

تنظیمات پخش کننده موسیقی شیائومی تحت تاثیر این تغییر قرار می گیرد و مشکل پخش کننده موسیقی شیائومی را حل می کند.

تاثیر حافظه گوشی برای حل مشکلات پخش کننده موسیقی شیائومی

بد نیست بدانید یکی از مهم ترین مواردی که در توقف ناگهانی موزیک پلیر شیائومی در هنگام دانلود آهنگ تاثیر می گذارد حافظه گوشی است.


گوشی ها اغلب دارای حافظه کش هستند و پر کردن این حافظه می تواند به ابزارهای مختلف نرم افزار گوشی آسیب جدی وارد کند.

برای رفع مشکل پخش کننده موسیقی شیائومی ناشی از پر شدن حافظه پنهان گوشی، باید مراحل پاکسازی را طی کنید.

1. گوشی را روشن کنید.

2. روی نماد گزینه کلیک کنید.

3. روی دکمه Cleanup کلیک کنید.

5. گوشی خود را ریستارت کنید.

دنبال کردن این مراحل به شما کمک می کند مشکل پخش کننده موسیقی شیائومی را که به دلیل پر بودن حافظه پنهان گوشی ایجاد شده است، برطرف کنید. در برخی از گوشی های جدید شیائومی، این مشکل ممکن است مربوط به تنظیمات پخش کننده موسیقی شیائومی نیز باشد.

مراقب باشید، یکی از نشانه هایی که نشان می دهد به دلیل پر بودن حافظه گوشی ممکن است با مشکل پخش موسیقی شیائومی مواجه شوید، قطع شدن ناگهانی موزیک پلیر گوشی شیائومی است.

عیب یابی موزیک پلیر شیائومی با پاک کننده بلندگو

یکی از مواردی که می تواند در پخش کننده موسیقی شیائومی مشکل ایجاد کند، مشکل اسپیکر است. گاهی اوقات پخش کننده موسیقی خیس یا مرطوب می شود که در نهایت باعث ایجاد مشکلاتی در کل سیستم می شود. مراقب باشید: این مشکل ربطی به تنظیمات پخش کننده موسیقی شیائومی ندارد.

توصیه می کنیم برای رفع این مشکل از هوای گرم استفاده کنید و همچنین گوشی را در ظرف برنج قرار دهید تا صدا به طور کامل از گوشی خارج شود. می توانید آن را با هوای گرم خشک کنید یا در ظرف برنج قرار دهید. قبل از انجام این کار گوشی خود را خاموش کنید.

اما جدا از این روش های سنتی، برنامه «Speaker Cleaner» برای جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی پخش کننده موسیقی شیائومی به دلیل ورود آب، با استفاده از لرزش استاندارد طراحی شده است.

[ بازدید : 11 ]

[ شنبه 11 فروردين 1403 ] 15:58 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]