پهپاد اسپری چیست؟


بسیاری از مردم پهپادها را به عنوان ابزاری مهم در کشاورزی می شناسند، با آخرین تکنولوژی و ابزارهای پیشرفته کشاورزی و داده های هوایی به موقع که تولیدات کشاورزی را افزایش می دهد آشنایی ندارند، پهپادها در کارهای روزانه، برداشت استفاده می شوند. برای خرید پهپاد سمپاش با ما تماس بگیرید.


اطلاعات بیشتر در مورد سمپاش های بدون سرنشین

یکی از اجزای اساسی کشاورزی مدرن استفاده از مواد شیمیایی کشاورزی است این یک عمل متعادل کننده ظریف است که به سرعت، هوشیاری و دقت نیاز دارد کشاورزان به طور مداوم با معرفی مواد شیمیایی به مقدار مناسب، در زمان مناسب و در مکان مناسب مبارزه می کنند

تمرکز بیش از حد در یک زمینه می تواند به طور غیر ضروری هزینه ها را افزایش دهد و کیفیت محصول را کاهش دهد. تعامل بسیار کم محصولات را در معرض دید قرار می دهد و بهره وری را کاهش می دهد. کشاورزان در سراسر جهان از جدیدترین فناوری‌ها برای استفاده دقیق، یکنواخت و مؤثر مواد شیمیایی استفاده می‌کنند.

سمپاشی پهپادهای کشاورزی اغلب منجر به هزینه‌های کمتر برای کاربردهای شیمیایی کشاورزی می‌شود، چه از طریق کار فشرده کار دستی یا ماشین‌آلات اجاره‌ای، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی کمتر، و گاهی اوقات بازدهی بیشتر محصولات.

چیزهایی که درباره پهپادهای اسپریر نمی دانستید

یک پهپاد اسپری از الگوریتم های خاصی برای توضیح تنبلی محموله مایع استفاده می کند.

انتقال مقادیر زیاد مایع به طور قابل توجهی با حمل و نقل دوربین ها، حسگرها و سایر محموله های استاندارد در پهپادهای سمپاشی محصولات متفاوت است. مهندسان سمپاش پهپاد مزرعه باید برای ایجاد یک سیستم کنترل پرواز قابل اعتماد و دقیق، حرکت سیال را در حین گردش در اطراف مخزن در نظر بگیرند.

حرکت سیال دائماً در حال تغییر است زیرا به آرامی از مخزن خارج می شود تا فضای بیشتری برای اکسیژن ایجاد کند که چالش فنی را دشوارتر می کرد.

پهپادهای اسپری می توانند بیشتر از اسپری مایعات انجام دهند.

توانایی خودکارسازی استفاده از مواد شیمیایی کشاورزی گام مهمی در جهت دیجیتالی کردن کشاورزی و کشاورزی هوشمندتر است. این فناوری می تواند آفت کش ها، تولید میوه و خوراک دام را در سراسر جهان گسترش دهد.

مرحله دوم به ویژه برای کنترل محصولاتی مانند پنبه مهم است.

سمپاشی خودکار و دقیق آفت کش ها باعث افزایش سرعت برگ زدایی، حذف برگ های اضافی و برداشت آسان پنبه می شود.

ژاپن در سمپاشی هواپیماهای بدون سرنشین پیشتاز است.

جای تعجب نیست که با توجه به تصویر این کشور به عنوان یک مبتکر فناوری، رشته های ژاپن از پیچیده ترین رشته ها در جهان هستند. تحقیقات دانشگاه علوم توکیو توجه را به تأثیر هواپیماهای بدون سرنشین در سراسر جهان جلب کرده است.

پهپادهای سمپاشی اوجیران در سال های اخیر برای حمل آفت کش ها بسیار محبوب شده اند. بین سال‌های 2016 تا 2018، تعداد هکتارهای سمپاشی شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین در ژاپن 45 برابر شد و بیش از 1500 پهپاد ثبت‌شده برای سمپاشی کشاورزی مورد استفاده قرار گرفت، از 227 هکتار در سال 2016.


استفاده ژاپن از سمپاشی هواپیماهای بدون سرنشین تنها نمونه نوآوری در این کشور نیست، در ژاپن به دلیل محدودیت زمین و کاهش جمعیت این کشور، کشاورزی در مقیاس کوچک گسترده است. این بدان معناست که نیروی کار ارزان تری برای کارهای کشاورزی در دسترس است.

مزایای استفاده از پهپاد سمپاش

با وجود استفاده از فناوری هوشمند در بسیاری از جنبه های صنعت، کشاورزی همچنان نیازمند کار و زمان زیادی است. با این حال، اکثر مناطق عملیات کشاورزی در حال حاضر به لطف فناوری هواپیماهای بدون سرنشین بسیار ساده تر و از نظر زمان کارآمدتر هستند.

سمپاشی پهپادهای کشاورزی ممکن است روند جدیدی باشد، اما در حال افزایش است. شرکت های کشاورزی به دلیل در دسترس بودن ضعیف و قوانین سختگیرانه محلی، در استفاده از پهپادها برای سمپاشی محصولات آهسته عمل کرده اند. با این حال، از آنجایی که کشورهایی مانند چین، ایالات متحده و اتحادیه اروپا مقررات حمل و نقل هوایی خود را آزاد می کنند، پهپادها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای سمپاشی محصولات زراعی مزایای زیادی دارد، اما مهمتر از همه، ثابت شده است که روشی مطمئن و مطمئن برای استفاده از مواد شیمیایی است.

یک یا دو نفر می توانند از پهپاد برای سمپاشی موثر گیاهان استفاده کنند. به دلیل استفاده از اسپری اتوماتیک و حالت پرواز مستقل، واقعا ایمن بوده و نیاز به کار دستی کمتری دارد. قابلیت سمپاشی محصولات در مکان های غیرقابل دسترس از زمین از دیگر مزایای استفاده از پهپادها برای سمپاشی کشاورزی است.

برای مثال، طبق این داستان بی‌بی‌سی، کشاورزان در السالوادور برای اولین بار به لطف فناوری پهپاد، محصولاتی مانند نیشکر کشت می‌کنند. استفاده واقعی

آفت کش ها، کودها و سایر مواد به کاهش مواد مضر برای محیط زیست، ضایعات و هزینه ها کمک می کنند.

کشاورزان و دامداران می توانند از نرم افزار فتوگرامتری برای انتشار نقشه های نسخه استفاده کنند تا مطمئن شوند هواپیماهای بدون سرنشین فقط مناطقی را که نیاز به درمان دارند سمپاشی کنند.

به طور متعارف، بهترین شرکت هایی که پهپاد و محصولات آنها را می فروشند

فناوری استفاده از پهپادها هر روز در حال گسترش است و شاهد افزایش کیفیت این محصولات هستیم. در حال حاضر تولیدکنندگان به فکر کشاورزان هستند و از طریق تولید کولر به کشاورزان کمک می کنند تا به صورت حرفه ای تمامی مراحل کاشت و برداشت کالای خود را مدیریت کنند. استفاده از ماشین آلات کشاورزی برای سمپاشی محصولات خسارت زیادی به محصولات وارد کرده است اما دیگر شاهد شکافتن درختان و یا کنده شدن مزارع در اثر باد نیستیم.

اما بهترین شرکت تولید کننده اسپری هوا ممکن است DJI با محصولاتی مانند Agros T16، MG 1S و MG 1P باشد. این شرکت چینی تولید کننده پیشرو در دوربین های هلی شات و فیلمبرداری است که بهترین خدمات را به کاربران ارائه می دهد. علاوه بر DJA شرکت های دیگری مانند HSE نیز در این زمینه فعالیت می کنند و در آینده شاهد رقابت شرکت های مختلف در زمینه ساخت ماشین آلات کشاورزی هوایی خواهیم بود. محاسبات نشان داده است که استفاده از سمپاش های هوا مقرون به صرفه تر از سمپاش های زمینی بوده و سرعت عملکرد آن قابل مقایسه نیست. در ادامه معرفی شرکت های اصلی فروش پهپادهای سمپاشی به شما توضیح می دهیم که بهترین سمپاش های هوایی در ساعت چند هکتار سمپاشی می کنند؟ همچنین می توانید با مطالعه این مقاله پاسخ تمامی سوالات خود را در این زمینه دریافت کنید.

1- شرکت DGI و بهترین پهپادهای سمپاش آن

شرکت چینی DJI یک برند شناخته شده در بازار جهانی با سابقه 20 ساله است. اگرچه محصولات آن گران هستند، اما کیفیت استثنایی دارند و در بیشتر فعالیت های هوافضا مانند فیلم سازی و کاربردهای صنعتی به بشر خدمت می کنند. شرکت تولید کننده کوادکوپترهای صنعتی مانند پهپادهای ماتریکس و مویک، فانتوم و اینسپایر برای فیلمسازی حرفه ای راه اندازی شد.

آگراس T16 با مخزن 16 لیتری

گران ترین پهپاد این شرکت تا به امروز AGRST 16 است که قادر به حمل مقادیر زیادی مایعات، آفت کش ها و سموم کشاورزی است. محصولی که مجهز به دوربین های متعدد است و به اپراتور امکان نظارت بر اسپری سمی را به صورت آنلاین می دهد. این هواپیمای بدون سرنشین از نوع هگزاکوپتر یا 6 روتور است که با 8 نازل عملیات پاشش را انجام می دهد. ظرفیت مخزن دستگاه 16 لیتر یا 16 کیلوگرم است که در مرکز پهپاد قرار می گیرد. ظرفیت حمل بالای این مولتی روتور امکان اسپری کردن سطح وسیعی از زمین را با هر پرواز فراهم می کند.

این شرکت پیشرفته ترین فناوری های سمپاش T16 را در نظر گرفته است و با استفاده از RTK و سیستم راداری پیشرفته، اپراتور می تواند پس از هر بار شارژ یا فرود هگزاکوپتر، از همان جایی که عملیات سمپاشی متوقف شده بود، سمپاشی را از سر بگیرد. علاوه بر این ویژگی های قدرتمند، کاربران می توانند یک مسیر پیش فرض را نیز تعیین کنند که Agras T16 به صورت خودکار روی آن اسپری می کند. عرض پاشش این واحد 6.5 متر بوده و نسبت به سری قبلی حدود 2 متر افزایش داشته است. سرعت سمپاشی 4.8 لیتر در دقیقه و تقریباً 10 هکتار در ساعت سمپاشی می شود. اقامت این پرنده در آسمان حدود 18 دقیقه است.

I-Octacopter MG 1P (DJI MG 1P)

یکی دیگر از محصولات پیشرفته DJI، اکتاکاپتر MG OneP با مخزن 10 لیتری قابل تعویض است. این محصول که قبل از T16 به بازار عرضه شده است از تمامی ویژگی های یک محصول حرفه ای بهره می برد. این هواپیمای کنترل از راه دور و سمپاشی می تواند 10 لیتر مایع حاوی سموم کشاورزی و سایر آفت کش ها را حمل کند. این پهپاد کشاورزی از طراحی پیشرفته و استاندارد IP43 استفاده می کند که از ورود آب و گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری می کند، به این معنی که پس از پاشش می توانید به راحتی دستگاه خود را با آب بشویید. MG OneP از سنسورهای اجتناب از موانع استفاده می کند که به راحتی موانع را شناسایی کرده و از برخورد پهپاد به آنها جلوگیری می کند. این محصول دارای دوربین FPV یا لایو ویو نیز می باشد که در حین پرواز از مزارع عکس و فیلم گرفته و به صورت لحظه ای برای اپراتور ارسال می کند. کنترل پرواز MG 1P Octacopter بازگشت امن پرنده به خانه را در صورت شکستن یکی از روتورها تضمین می کند.

Oktacopter MG 1S مدل دیگری از پهپادهای DJI MG است

در واقع مدل 1P یک 1S به روز شده است که تمام ویژگی های آن را در بالا ذکر کردیم. اما DJI MG 1S با طراحی، ابعاد و وزن یکسان می تواند در حالت FCC حدود 1 کیلومتر پرواز کند که در MG 1P به 3 کیلومتر افزایش یافت. MG OneS دوربین FPV برای مشاهده لحظه ندارد و به همین دلیل است که این سمپاش هوایی با مقدار کمتری نسبت به مدل P منتشر می شود.این پهپاد از همان مخزن 10 لیتری استفاده می کند و می توان آن را به مدت 10 دقیقه روی باتری اسپری کرد. شارژ.

[ بازدید : 71 ]

[ چهارشنبه 18 بهمن 1402 ] 18:16 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]