وظایف پرستار بچه در خانه


پرستاری در هر سنی مهم است. اما سالمندان و کودکان مشکلات و چالش های خاص خود را دارند. استخدام دستیار باید قوی و قابل اعتماد باشد. با فعال تر شدن والدین، تقاضا برای پرستاران در سال های اخیر افزایش یافته است.

شما باید پرستار کودک را به گونه ای انتخاب کنید که ارتباط خوبی با شخصیت و احساسات فرزندتان برقرار کند، در این رابطه کودک می تواند رشد مناسب و از طرفی در همه جهات قابل اعتماد داشته باشد. باید با صرف وقت و پرسش از افراد قابل اعتماد، پرستار کودک را انتخاب کنید. به نوعی می توان گفت که در آزمون و آزمون موفق بوده و حتی می تواند در ابتدا با او قرارداد حقوقی کوتاهی ببندد و در صورت موافقت ادامه دهد.

بسیاری از والدین شاغل به دنبال گزینه های مقرون به صرفه برای مراقبت از کودکان هستند تا بتوانند در خارج از خانه از فرزندان خود مراقبت کنند. علاوه بر نگهداری از کودک، گزینه دیگر استفاده از پرستار کودک در منزل است. اما برخی از والدین قبل از انتخاب این روش این سوال را مطرح می کنند که نقش پرستار چیست؟ دانستن پاسخ این سوال برای حل مشکل کودک مهم است.

مشاغل پرستاری اطفال

ممکن است پاسخ های متفاوتی در رابطه با مسئولیت های پرستار وجود داشته باشد، زیرا هر خانواده ممکن است انتظارات متفاوتی داشته باشد. با این حال، برخی وظایف در میان پرستاران اطفال رایج است که در ادامه به آنها پرداخته می شود.



از ایمنی کودکان اطمینان حاصل کنید

اولین و مهمترین وظیفه پرستاران اطمینان از ایمنی کودک است. پرستار به والدین اطمینان می دهد که ایمنی کودک در خانه و خارج از کشور تامین می شود. والدین انتظار دارند که او همیشه در کنار فرزندانشان باشد. بنابراین، هنگامی که پرستار در حال تهیه ناهار یا حمام کردن کودک است، مهم است که مطمئن شوید که کودک در وضعیت مناسبی قرار دارد.

حمام کردن و لباس پوشیدن کودک

زمان حمام می تواند برای پرستاران کودک سرگرم کننده باشد. اما نگهبانان همیشه باید از رویه های ایمنی عادی پیروی کنند. او باید همیشه دمای آب را بررسی کند و بداند که چگونه کودکان را بدون آسیب رساندن به آنها حمام کند.


تعویض پوشک

یکی دیگر از بخش های مهم وظایف پرستار تمیز کردن سریع پوشک کودک در صورت کثیف شدن آن است.

آماده کردن شیشه شیر بچه

هنگامی که از او می پرسند شغل پرستار کودک چیست، تهیه و تمیز کردن شیشه شیر کودک با شیر اغلب یکی از مهم ترین وظایف پرستار کودک است. بطری های شیر باید به طور مرتب تمیز و ضد عفونی شوند، بنابراین مراقب باید از این موضوع آگاه باشد.



تهیه غذا و میان وعده

این مسئولیت اغلب از یک پرستار بچه انتظار می رود و می تواند چالش های خاص خود را به همراه داشته باشد. پرستار باید حساسیت های غذایی کودک را بداند و از والدین در مورد غذاهای غیرمجاز سوال کند.


به کودک دارو بدهید

دادن دارو به کودک یک وظیفه مهم برای هر پرستار است. داروها باید طبق دستور به کودک داده شود و دستورالعمل های دوز باید به دقت رعایت شود.

گذراندن وقت با کودک

مراقبین می توانند از اسباب بازی ها استفاده کنند یا صنایع دستی مختلفی بسازند. برای گذراندن وقت با کودکان بنابراین، دانستن نحوه گذراندن وقت با نوزادان تخصص پرستار است.


انضباط برای کودکان

والدین در درجه اول مسئول انضباط فرزندان هستند. اما در غیاب والدین این مسئولیت بر دوش دایه می افتد. لازم است پرستار راهبردهای آموزشی مورد نظر خانواده را اتخاذ و تا حد امکان رعایت کند تا روش های آموزشی برای کودک پایدار باشد. این یکی از ویژگی های یک پرستار بچه خوب است.



به فرزندتان در انجام تکالیف کمک کنید

این مسئولیت مربوط به مراقبت از کودک مدرسه ای است و ممکن است بخشی از توافق بین پرستار کودک و والدین باشد. اجازه دهید کودک تلویزیون تماشا کند. والدین می توانند از پرستار کودک بخواهند که قبل از رفتن به بازی یا فعالیت های فوق برنامه به کودک در انجام تکالیف کمک کند.


اطلاعات تماس و والدین لازم را ارائه دهید

این مسئولیت بر عهده دو طرف است. علاوه بر والدین که باید همیشه حضور داشته باشند، پرستار کودک نیز باید حضور داشته باشد. در این موارد، علاوه بر شماره تلفن اعضای نزدیک خانواده، شماره اضطراری را نیز به کودک خود آموزش دهید.


تمیز کردن اسباب بازی ها و مکان های بازی

اگر پرستار مجبور است از بسیاری از کودکان مراقبت کند یا کودک شما بیمار است، تمیز کردن اسباب بازی ها و مکان های بازی مهم است. تمیز نگه داشتن حیاط از انتشار میکروب ها جلوگیری می کند.

کودک را به مدرسه ببرید

اگر والدین شاغل باشند و نتوانند کودک را به مدرسه ببرند یا از مدرسه به خانه بیاورند، مسئولیت بر عهده پرستار است.

کودک را در زمان مناسب بخوابانید

این مسئولیت می تواند برای مراقبین دشوار باشد زیرا نوزادان همیشه در هنگام خواب همکاری نمی کنند. پرستار باید اطمینان حاصل کند که روال های شبانه از جمله مسواک زدن، پوشیدن لباس خواب و خواندن داستان ها رعایت می شود.


توانایی آرام کردن کودک ناراحت

برای پرستار کودک، مواقعی وجود دارد که کودک عصبانی و پرخاشگر می شود. بنابراین مراقب باید بداند که چگونه با پرستار رفتار کند تا در این مواقع آرامش خود را حفظ کند و رفتار پرستار در این مواقع بسیار مهم است.



لباسشویی و کارهای ساده خانه

والدین می توانند از پرستار بچه بخواهند که کارهای خانه را انجام دهد، مخصوصاً وقتی مادر بچه یا کودک نوپا دارد، زیرا آنها در خانه به هم ریخته می شوند! چنین کارهایی ممکن است شامل شستن، تمیز کردن و کنار گذاشتن اسباب بازی ها، تمیز کردن اتاق کودکان و تمیز کردن گوشه کودکان باشد.



ملاقات قبلی با کودک

برای یک پرستار بچه بسیار مهم است که با کودکی که از او مراقبت می کند ارتباط برقرار کند و تنها راه شناخت این است که از قبل کودک را بشناسید. والدین اغلب منتظر می مانند تا نوزاد جدید برای یک ویزیت کوتاه یا حتی یک معاینه پولی بیاید تا ببینند اوضاع چگونه پیش می رود.



اکنون زمان مناسبی برای استخدام پرستار کودک است

بسیاری از خانواده ها با حضور دائم در خانه می توانند تا حد زیادی از خردسالان و کودکان مراقبت کنند، اما همیشه اینطور نیست و گاهی اوقات افراد نمی توانند از کودک مراقبت کنند. دلایل اصلی استفاده از پرستار کودک:

فقط چند ساعت در روز در روزهای خاصی از سال و در مهمانی ها و مسافرت ها

در هر صورت

در طول بستری شدن در بیمارستان

یک پرستار جدید متولد می شود

هنگام مراقبت از چندین کودک

در سایر روزهای هفته به مسائل شخصی رسیدگی کنید

نیاز مادر به استراحت و کاهش خستگی ناشی از مراقبت از کودکان و مادران شیرده

مراقبت از کودک در سفرها و تعطیلات

مراقبت از کودک در ساعات کاری والدین

مشاهده ادامه: https://avalsafiresalamat.com/

[ بازدید : 348 ]

[ شنبه 9 ارديبهشت 1402 ] 11:23 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]