کاهش وزن سریع با بوتاکس معده


بوتاکس معده چیست؟

در سرتاسر دنیا شاهد معرفی روش های جدید و خارق العاده برای کاهش وزن و چاقی هستیم. متخصصان و متخصصان در این زمینه به روش های موثری مانند: جراحی کاهش وزن، جراحی اسلیو معده و بای پس معده، لیپوساکشن و ... دست یافته اند. اما یکی از روش های بسیار کاربردی و نسبتا جدید کاهش وزن، بوتاکس معده است. در این روش سم بوتولینوم به صورت آندوسکوپی به برخی از نواحی معده تزریق می شود. با این روش انقباض عضلات معده محدود می شود و فرد به دلیل تاخیر در تخلیه معده دچار بی اشتهایی می شود.


از بوتاکس معده چه می دانید؟

امروزه روند دستیابی به اندام ایده آل از طریق کاهش وزن بوتاکس معده به یک چالش بحث برانگیز تبدیل شده است. این روش یک جایگزین ایده آل برای برخی از جراحی های شکم است. مزایای عالی و حداقل عوارض این روش، آن را به روشی ایده آل برای کاهش وزن در مدت زمان کوتاه تبدیل می کند. با این تزریق حرکات معده در غذای دریافتی تا حد زیادی کاهش می یابد. بنابراین غذا برای مدت طولانی در معده هضم می شود. به عبارت دیگر، آنها برای مدت طولانی عادی می مانند. بنابراین فرد احساس سیری در معده می کند و تمایلی به غذا خوردن ندارد.

یکی از نکات مهمی که در انجام این روش باید به آن توجه داشته باشید موقتی بودن این روش است. این روش به صورت استاندارد انجام می شود، اما یک روش طولانی مدت تضمینی برای کاهش وزن نیست. در بسیاری از موارد، اگر از افزایش وزن جلوگیری نشود، ممکن است طی چند ماه شاهد افزایش وزن خود باشید. مدت تاثیر این روش بر روی بدن انسان از 4 تا 6 ماه می باشد.



چه کسی برای بوتاکس معده بهترین است؟

بوتاکس شکم یکی از روش هایی است که می تواند نتایج مثبت و مفیدی را برای بسیاری از بدن های مختلف داشته باشد. با این حال، توجه بیماران به معیارهای خاصی بسیار مهم خواهد بود. این روش نه تنها به کاهش وزن کمک می کند بلکه فواید زیادی دارد از جمله:

همچنین به مبارزه با سرطان معده کمک می کند. بنابراین، بسیاری از افراد کاندیدای خوبی برای این روش هستند. اگر بخواهیم به گروه خاصی از افراد مناسب برای این روش اشاره کنیم، آنها عبارتند از:

افرادی که نمی توانند وزن ایده آل خود را با ورزش و رژیم کم کنند.

اکثر نامزدهای این شغل حداقل 10 سال است که با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می کنند.

هدف از این روش کاهش چند پوند است و به طور کلی برای افراد بسیار چاق مناسب است.


چه کسانی نباید فرنی معده درست کنند؟

روش های بوتاکس شکم برای بسیاری از افراد رایج و مناسب خواهد بود. اما انجام این کار برای برخی افراد بسیار خطرناک و مخرب خواهد بود. افرادی که نباید این کار را انجام دهند کسانی هستند که:

آنها در هضم غذا مشکل دارند. افراد مبتلا به زخم معده، ورم معده و غیره.

زنان حامله

مادران صمیمی

افراد مبتلا به بیماری قلبی.

کسانی که بیماری کلیوی دارند.

افراد مبتلا به بیماری کبد.

افرادی که به بوتاکس حساسیت شدید دارند.



افراد مبتلا به اختلالات عضلانی

قبل از انجام این روش باید به یاد داشته باشید که این روش در بین روش های کاهش وزن استاندارد شناخته نشده است. کاهش وزن دائمی با این روش تضمین نمی شود. این روش همچنین توسط FDA در آمریکا تایید نشده است. اما در صورت تمایل به انجام این عمل باید به خاطر داشته باشید که: عمل باید توسط پزشک متخصص انجام شود. در این صورت پیچیدگی بسیار کمتری خواهد داشت و نتایج مفیدتری نیز خواهید دید.

منبع: https://balloontehran.com/بوتاکس-معده/

[ بازدید : 168 ]

[ يکشنبه 10 ارديبهشت 1402 ] 18:55 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]