مهم ترین نکاتی که در خرید کرم پودر باید به آن توجه کنید


هر یک از ما روش خاص خود را برای پوشاندن و از بین بردن جای زخم و آکنه صورت داریم. بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم رژیم غذایی، سبک زندگی، روتین‌های مراقبت از پوست و ماسک‌های صورت را برای نتایج طولانی‌مدت تغییر دهیم. اما وقتی امشب یا چند روز دیگر به یک مهمانی دعوت می شویم، برای پنهان کردن این مشکلات پوستی چه کنیم؟ نقش محصولات آرایشی پوشاننده پوست از جمله کرم پودر در این دوره بسیار پر رنگ می شود. در این مقاله از مجله دیجی استایل نکاتی را در مورد کرم پودر یکی از پرکاربردترین مواد آرایشی به شما خواهیم گفت.

کرم پودر چیست؟

فونداسیون کلید شروع صورت است و به دلیل تناسب آن در زیرسازی، پوششی یکنواخت و خوبی روی پوست ایجاد می کند. کرم پوست پوشش مناسبی برای پنهان کردن عیوب پوست و تغییر رنگ آن است. به طور کلی، افرادی که پوست خشک یا معمولی دارند، کرم ها را به افراد چرب ترجیح می دهند. محتوای چربی غذاهای خامه ای سنگین و سنگین به طور کلی ناسالم است. استفاده صحیح و مناسب از کرم پوست بسیار مهم است، اما در صورت استفاده نادرست، پوست بد و کیک به نظر می رسد. کرم پوست به دلیل وزن و ضخامت آن نسبت به سایر محصولات مراقبت از پوست ماندگاری بیشتری دارد.

کرم پودر می تواند راه حل خوبی برای رسیدن به پوشش خوب و یکنواخت برای کسانی باشد که مشکلات پوستی جدی مانند تغییر رنگ، لکه های پیری یا آکنه در برخی از نواحی پوست دارند. بافت جویدنی کرم پودر به راحتی روی نواحی مشکل دار پوست پخش می شود و به یکدست شدن و یکدست شدن پوست کمک می کند. اکثر کرم پودرها معمولا برای پوست های خشک مناسب هستند زیرا حاوی مواد مرطوب کننده قوی هستند.

استفاده از کرم پودر به طور کلی برای افرادی که پوست چرب دارند توصیه نمی شود. از آنجایی که این محصول فرمول غلیظی دارد، به راحتی منافذ پوست را می بندد و باعث ایجاد پوست های چرب و مستعد آکنه می شود. این کرم را نمی توان به طور کامل روی پوست های چرب استفاده کرد و ممکن است در طول روز باعث ایجاد خطوط و ترک در آرایش شود.

از یک برس بزرگ یا یک اسفنج کمی مرطوب استفاده کنید تا پودر را روی صورت پخش کنید. باید مراقب هماهنگی آرایش اطراف خط فک، خط مو و بینی باشید تا مرز تن رنگی آرایش مشخص نباشد.

نکاتی برای خرید کرم پودر

نکاتی در هنگام خرید پودر

صرف نظر از برند، هنگام خرید کرم پودر، همیشه سایه ای را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. اولین قدم در انتخاب کرم پودر، شناخت رنگ پوست واقعی است. این به شما کمک می کند تا رنگ مناسب پوست خود را انتخاب کنید. بنابراین کرمی را انتخاب کنید که کاملاً با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد و حتی بهتر از آن، به سراغ رنگ هایی که تیره تر یا روشن تر از پوست طبیعی شما هستند، نروید. هدف از استفاده از کرم پودر کمک به یکنواخت شدن پوست در عین پنهان کردن جای زخم، آکنه و چین و چروک است.

هرگز فونداسیون را فقط روی دستان خود امتحان نکنید و انتظار داشته باشید رنگ آن با صورت و گردن شما همخوانی داشته باشد. ابتدا آن را روی دستان خود، سپس روی چانه و در نهایت روی گردن خود امتحان کنید. این کار را به طور طبیعی انجام دهید.

بهترین سبک آرایش خود را تعیین کنید. مثلا یکی طرفدار آرایش مات است و دیگری با تاکید بر رژگونه بر زیبایی صورت تاکید می کند. افرادی که پوست چرب دارند تمایل دارند روکش مات را ترجیح دهند و معمولا کرپ های پودری را ترجیح می دهند. پوست چرب به خودی خود درخشندگی قابل توجهی پیدا می کند و نیازی به لایه برداری اضافی نیست. اگر پوست مختلط دارید، هنگام استفاده از کرم پودر، مرطوب کننده را فراموش نکنید. اگر پوست خشکی دارید نقش مرطوب کننده در کنار پودر را دست کم نگیرید. برای کسانی که پوست حساس و مستعد آکنه دارند، کرم پودرهای حاوی مواد معدنی ایده آل هستند.

هنگام خرید آنلاین کرم پودر به نظرات مشتریان توجه کنید. همه ممکن است نظرات متفاوتی در مورد یک محصول داشته باشند، اما خواندن نظرات مشتریان مهم است. هنگام خواندن نظرات مشتریان، مطمئن شوید که حاوی اطلاعات مفید هستند و نظرات غیر مفید را فیلتر کنید. نسبت به انتقادات عصبانی و احساسی خیلی حساس نباشید، برخی افراد به طور طبیعی مهربان هستند و همیشه ناراضی هستند.

اگر پس از خواندن نظرات، هنوز در مورد خرید خود مطمئن نیستید، بهترین آرایشگران حرفه ای را در گوگل جستجو کنید. توجه داشته باشید که در بسیاری از تبلیغات "اینفلوئنسر"، ویژگی های محصول مورد نظر شما حقیقت ندارد و تحت تاثیر حمایت های مالی شرکت های سازنده است. بنابراین بهتر است به توصیه های میکاپ آرتیست ها عمل کنید.

تشخیص رنگ پوست که در پوست ذاتی است

از کرم پودر استفاده کنید

برای تعیین رنگ پوست خود، ابتدا در نظر بگیرید که آیا پوست شما به رنگ گرم نزدیکتر است یا در دسته رنگ های سرد قرار می گیرد. برای اینکه بفهمید پوستتان گرم است یا سرد، باید به سایه های خنثی توجه کنید و متوجه شوید که چه رنگی چهره شما را زیباتر و جذاب تر می کند. اگر پوست، چشم‌ها و صورت شما با ترکیبی از رنگ سفید بسیار روشن یا سیاه بسیار تیره زیباتر از همیشه به نظر می‌رسند، رنگ طبیعی شما سردتر است. اما اگر علاوه بر رنگ‌های شیری، کرم، قهوه‌ای و برنزی تأثیر بیشتری دارید، یک تن رنگ گرم کاملاً به شما می‌آید.

به رنگ چشم و رنگ موی طبیعی هم توجه کنید. رنگ چشم و مو به شما کمک می کند که بدانید رنگ پوست طبیعی شما گرم است یا سرد. اکثر افرادی که دارای چشم های آبی، خاکستری یا سبز و موهای بلوند، قهوه ای یا مشکی هستند در دسته افراد با رنگ سرد قرار می گیرند. اما افرادی که چشم های قهوه ای، کهربایی و فندقی با موهای قهوه ای، مشکی و قرمز دارند، افرادی با تن گرم محسوب می شوند.

راه دیگر برای تعیین تن طبیعی رنگ پوست، برنزه کردن است. اگر پوست شما بعد از آفتاب گرفتن برنزه شده است، پوست شما گرم است. اما اگر پوست روشنی دارید که بعد از قرار گرفتن در معرض آفتاب به جای پوست روشن قرمز می شود و در نهایت به راحتی می سوزد، پوست شما در دسته رنگ های طبیعی خنک قرار می گیرد.

انتخاب فونداسیون مناسب برای هر نوع پوست

کرم پنکیک برای پوست های چرب به جای پودر

وقتی صحبت از کرم پودر و کانسیلر می شود، یک نوع کرم برای همه مناسب نیست. بنابراین قبل از خرید کرم پودری که دوستتان استفاده می کند، مطمئن شوید که با رنگ پوست شما مطابقت دارد! در واقع، مهم نیست که لوازم آرایشی چقدر برای دوست شما خوب هستند، ممکن است همیشه برای شما خوب نباشند. به دلیل فرمولاسیون متفاوت کانسیلرها، از کرم پودر گرفته تا کانسیلر، هر کدام دارای خواصی هستند که با نوع پوست شما مطابقت دارد، بنابراین نباید فقط به تجربه دیگران تکیه کنید.

زیرسازی مناسب برای پوست های چرب

پوست چرب برای یافتن تعادل نیاز به مراقبت ویژه اما ملایم دارد. بنابراین در این صورت، قبل از اینکه صورت خود را انجام دهید، پوست خود را با پرایمر آماده کنید و سپس از مقداری مرطوب کننده مات روی صورت خود استفاده کنید تا سبوم یا چربی اضافی از غدد چربی روی پوست پاک شود. باید پنج دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده خشک شود، سپس از کرم یا پودر کانسیلر استفاده کنید. اگر پوست چرب دارید، احتمالاً خواهان براقی صاف و شفاف هستید. بنابراین افرادی که پوست چرب دارند باید فرمول های مات ماندگار با پوشش متوسط ​​یا کامل را انتخاب کنند. کانسیلرهای مات یک انتخاب عالی برای پوست های چرب هستند و احساس سنگینی نمی کنند.

بهتر است از کرم پودر یا پودرهای نرم صورت روی پوست های چرب استفاده نکنید زیرا می توانند به منافذ پوست نفوذ کنند. اما برای یک روکش مات، از پودرهای فشرده یا کرپ استفاده کنید.

زیرسازی مناسب برای پوست های خشک

اگر پوست شما خشک است، قبل از استفاده از کرم پودر یا کانسیلر از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید. سپس صبر کنید تا هر دو به طور کامل جذب پوست شوند. هیدراتاسیون پایه راه حل مناسبی برای درمان پوست های خشک است، بنابراین کرم پودر مایع یا کرم پودر بهترین انتخاب برای پوست های خشک است.

زیرسازی مناسب برای پوست های مختلط

اگر یک روز پوست چرب دارید و روز بعد خشک می کنید. پوست شما به عنوان پوست مختلط طبقه بندی می شود. فونداسیون مایعی را انتخاب کنید که کمی مات باشد زیرا چربی را کاهش می دهد و مناطق خشک را برجسته نمی کند.

فونداسیون مناسب برای پوست های حساس

کرم پودر معدنی انتخاب خوبی برای افرادی است که پوست حساسی دارند. از آنجا که آنها حاوی مواد معدنی هستند که نه تنها برای پوست شما مفید هستند، بلکه منافذ شما را مسدود نمی کنند و همچنین می توانند به تنفس پوست شما کمک کنند.

چگونه از کرم پودر استفاده کنیم؟

انواع پودرها و لوازم آرایشی و بهداشتی

قبل از شروع کار با کرم پودر، صورت خود را کاملا تمیز کرده، تونر بزنید و سپس از مرطوب کننده و در نهایت پرایمر استفاده کنید. حالا نوبت استفاده از کرم پودر است.

اگر می خواهید پوشش بهتری داشته باشید و برای یک مهمانی یا عروسی آماده می شوید، از یک براش کانتور صاف استفاده کنید. و برای داشتن پوششی سبک از کرم پودر، برس های گرد مناسب هستند.

از مرکز چشم به سمت بیرون شروع کنید. برس را به دو طرف پل بینی حرکت دهید. سپس به سمت استخوان گونه و خط فک حرکت کنید.

برای آکنه یا نواحی لکه دار پوست، به جای مسواک زدن، برای نتیجه بهتر آن را به پوست بمالید.

اگر استفاده از برس را دوست ندارید، می توانید به جای آن از یک پد اسفنجی ساده آرایشی یا اسفنج تخم مرغی استفاده کنید.

اگر پوست صورت را با کرم پودر می پوشانید، از پوست گردن و گوش غافل نشوید، زیرا در نهایت شفافیت رنگ نتیجه را ناخوشایند می کند.

پوست شما ممکن است در طول سال ها تغییر کرده باشد، بنابراین کرم پودری که در حال حاضر استفاده می کنید ممکن است بهترین انتخاب برای ادامه استفاده نباشد. زیرا کرم پودرهای غلیظ می توانند در چین و چروک های ایجاد شده روی صورت بنشینند و ظاهری نامناسب ایجاد کنند.

پایان

زیبایی پوست در آرایش اهمیت ویژه ای دارد و اساس آرایش محسوب می شود. زیبایی اجزای صورت را می توان با نرمی و لطافت پوست پی برد. بنابراین، در انتخاب بهترین پوشش باید بسیار مراقب باشید. با این حال، موضوع مهمتر از زیبایی یا ارتباط مستقیم با زیبایی، سلامت پوست است. سلامتی به کیفیت لوازم آرایشی، انتخاب آنها با توجه به نوع پوست و نحوه استفاده صحیح بستگی دارد. پوستی که سالم تر باشد و مواد آرایشی آسیب کمتری ببیند، زیبایی آن طبیعی تر است.
 


مراجعه به ادامه مطلب: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-از-نظر-پزشکان/

[ بازدید : 213 ]

[ يکشنبه 4 تير 1402 ] 10:37 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]