بهترین برند بخاری گازی در ایران کدام است؟


با شروع فصل سرما وسایل گرمایشی در منازل شروع به کار می کنند. یکی از لوازم قدیمی و کاربردی این روزها بخاری است که در این مطلب از اخبار لوازم خانگی تسالا به معرفی بهترین برند بخاری گازی و قیمت آن می پردازیم.

با شروع فصل زمستان وسایل گرمایشی در خانه شروع به کار می کنند. یکی از وسایل قدیمی و کاربردی این فصل بخاری است که در این مطلب از اخبار لوازم خانگی تسلا به معرفی بهترین برندهای بخاری گازی و قیمت آنها می پردازیم.

تسلا - برای استفاده از بخاری های گازی کافی است به برندهایی که از هر نظر ایمن هستند و طبق استانداردهای جهانی تولید می شوند اعتماد کنید. رعایت اصول ایمنی در دو گروه بخاری دودکش دار و بدون دودکش به یک اندازه اهمیت دارد.

یک بخاری گازی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

برای خرید بهترین نوع گرمایش گازی با توجه به نوع محصول باید به عواملی که در تهیه محصول موثر است توجه کنیم. توصیه می کنیم هنگام خرید یک بخاری گازی خوب این موارد را در نظر داشته باشید.

برند بخاری. امروزه تولید کنندگان مختلفی در زمینه تجهیزات گرمایشی فعالیت می کنند. پیشنهاد ما انتخاب رادیاتور خانگی از برندهای معروف بازار است.

اندازه بخاری. برای تهیه بخاری باید به متراژ خانه یا اتاق خود توجه کنید. به عنوان مثال، بخاری های کوچک ممکن است برای فضاهای بزرگ مناسب نباشند.

سیستم ایمنی ترموکوپل. استفاده از بخاری های گازی باید با مقررات ایمنی مطابقت داشته باشد. به همین دلیل در خرید بخاری مخصوصا مدل های بدون دودکش این ویژگی را در نظر بگیرید.

سیستم کنترل اکسیژن محیط یا ODS. این سیستم پس از مشاهده کاهش 18 درصدی اکسیژن در محیط، دستور خاموش شدن خودکار بخاری را می دهد.

استاندارد CE و TSE یکی دیگر از ویژگی های بخاری گازی، مطابقت با استانداردهای روز جهانی است. بر اساس این استانداردها، برندهای معتبر و شناخته شده محصولات خود را وارد بازار می کنند.

برند نیک کالا با بیش از 50 سال سابقه در صنعت یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان بهترین بخاری گازی و لوازم گرمایشی ایرانی در کشور می باشد. این برند در تولید و صادرات به جایگاه ویژه ای دست یافته است. پرفروش ترین بخاری گازی برند نیک کالا مدل مهتاب می باشد که از محصولات جدید این برند می باشد.

این بخاری گازی در رنگ مشکی تولید شده و فقط روی زمین قابل نصب می باشد. برای استفاده از این بخاری گازی به شومینه نیاز دارید. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول تنظیم شعله و گرمایش است که به شما اجازه می دهد آزادانه میزان گرمای محیط را تغییر دهید. شیشه تعبیه شده در این بخاری بادوام و نشکن است.

قیمت این اجاق گاز برند نیکا از 2,880,000 تومان تا 3,150,000 تومان می باشد.

بخاری گازی نایس مدل کیوان

لامپ کالای خوب مدل کیوان

یکی دیگر از کالاهایی که در نیک کالا فروش خوبی دارد، اجاق گاز کیوان است. این محصول دارای سیستم ODS می باشد. این فرآیند در کنترل میزان اکسیژن محیط نقش دارد. این بدان معنی است که وقتی سطح اکسیژن به 18٪ کاهش یابد، بخاری به طور خودکار خاموش می شود.

سیستم ترموکوپل یکی دیگر از ویژگی های مهم بهترین برندهای بخاری گازی است. هنگامی که پیلوت در بخاری خاموش است جریان توسط سیستم ایمنی ترموکوپل قطع می شود. این بخاری گازی نیز مانند مدل مهتاب باید مجهز به دودکش باشد و قابلیت تنظیم دما نیز در نظر گرفته شده است.

این محصول از قیمت 2,680,000 تا 2,990,000 در بازار موجود است.

بخاری گازی نیک کالا مدل MC28

مدل بخاری گازی نیک بلک

بهترین بخاری گازی طرح شومینه برند نیک کالا مدل MC28 می باشد. محصولات نیک کالا بر اساس استانداردهای ملی ایران که شامل استانداردهای CE و TSE می باشد طراحی و تولید می شوند. بخاری گازی کالا طبق مدل کیوان دارای سیستم ODS می باشد. در همان زمان اکسیژن اطراف 18٪ کاهش می یابد، بخاری به طور خودکار خاموش می شود. سیستم محافظ ترموکوپل از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.

بخاری گازی طرح نیک کالا با 8 تکه کفپوش چوبی. گیاهان زمینی نقش مهمی در تولید محصولات سالم دارند. محصول را می توان روی کم تنظیم کرد و دما را می توان با توجه به ترجیحات کاربر تنظیم کرد. برای نصب این گرما نیاز به دودکش دارید.

قیمت شومینه گازی نیک کالا بین 4600000 تا 5200000 تومان متغیر است.

بخاری گازی هوشمند نایس کالا

اجاق گاز هوشمند زیبای کالا

این بخاری قابلیت تنظیم دما را دارد و فقط روی زمین قابل نصب است که یکی از ویژگی های بهترین بخاری گازی است. برای نصب بخاری گازی نیاز به دودکش داریم و قطر صحیح دودکش 100 سانتی متر می باشد.شیشه های نصب شده روی محصولات این برند بسیار مقاوم می باشد.

قیمت تقریبی این بخاری از 2.270.000 تا 2.290.000 تومان می باشد.

بهترین اجاق گاز برند نیک کالا مدل آفتاب

اجاق گاز کالا آفتاب سالم

سیستم ایمنی ترموکوپل و سیستم ODS از مهمترین ویژگی های بهترین برند بخاری گازی می باشد. استاندارد رعایت شده در راندمان حرارتی باعث کاهش چشمگیر مصرف گاز در محصولات نیک کالا می شود. شیشه استفاده شده در این بخاری گازی از شیشه سکوریت انعکاسی با مقاومت بالا ساخته شده است.

این محصول قابلیت نصب روی زمین را دارد و برای روشنایی آن نیاز به دودکش دارد تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی و احتراق این بخاری کمک سیستم جرقه زنی است

این محصول با قیمتی از 2880000 تا 3100000 تومان در بازار موجود می باشد.

اجاق گاز قطبی 20KN

بخاری گازی قطبی مدل 20

یکی دیگر از برندهای شناخته شده در صنعت گرمایش، پلار است. این برند نیز یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان در این زمینه است که فعالیت رسمی خود را از سال 1331 آغاز کرده است.

بخاری گازی قطبی ایرانی مدل 20KN بدون نصب دودکش قابل استفاده می باشد. ابعاد این محصول به گونه ای در نظر گرفته شده که کمترین فضای ممکن را در منزل شما اشغال می کند که یکی از ویژگی های یک بخاری گازی خوب است. می توانید از این بخاری گازی روی دیوار نیز استفاده کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های محصولات Polar سیستم کنترل اکسیژن محیط ODS می باشد. برای ساخت این بخاری گازی از مواد مرغوب استفاده شده و مشعل آن از فولاد ضد زنگ می باشد. تنظیم شعله در این محصول در دو حالت امکان پذیر است.

قیمت این محصول پلار از 1.250.000 تا 1.490.000 تومان متغیر است.

بخاری گازی قطبی مدل 30KN

بخاری گازی پلار مدل 30

این مدل بخاری قطبی از نظر امکانات و ساختار هیچ تفاوتی با مدل 20KN ندارد. تنها تفاوت این دو محصول در اندازه و اندازه آنهاست. همچنین تنظیمات شعله و حرارت مدل 30KN با مدل 20KN متفاوت است. برای تنظیم دما در این مدل می توانید از سه روش استفاده کنید که یکی از ویژگی های خوب بخاری های گازی است.

برای تهیه این محصول می توانید از 1.450.000 تا 1.800.000 تومان هزینه کنید.

تصویر بخاری گازی قطبی کارآمد مدل 3PN

بخاری گازی قطبی مدل 3PN

این شیر کنترلی بخاری گازی تمام اتوماتیک می باشد. تنظیم دما و شعله این محصول در سه حالت قابل تغییر می باشد. این بخاری برند Polar قابل نصب روی زمین می باشد. ابعاد این محصول نیز مانند اکثر محصولات این برند کوچک بوده و فضای کمی را اشغال می کند. طبق نظرات کاربران، محصولات قطبی با وجود اندازه کوچک، گرمای زیادی تولید می کنند.

قیمت تخمینی این محصول از 1.460.000 تا 1.730.000 تومان می باشد.

بخاری گازی قطبی مدل 5PN

بخاری گازی پلار مدل 5PN

ظاهر این محصول مشابه مدل های 30KN و 20KN می باشد. این بخاری گازی در حالت زمینی و دیواری قابل نصب بوده و می توانید از راندمان حرارتی آن نهایت بهره را ببرید. از جمله ویژگی های کلیدی بخاری گازی قطبی باید به سیستم مدیریت اکسیژن محیط یا ODS اشاره کرد.

همچنین طراحی و عملکرد بهترین انواع بخاری هوا به گونه ای طراحی شده است که بتوان حرارت را به سرعت تولید کرد. توجه داشته باشید که از آنجایی که بخاری هایی مانند مدل 5PN بدون دودکش کار می کنند، تهویه مناسب و جریان هوا به محیط بسیار مهم است. بنابراین از قرار دادن این بخاری در مکانی بسیار کوچک و بدون تهویه مناسب خودداری کنید.

اینها با قیمتی از 1880000 تا 2050000 تومان در بازار موجود است.

بخاری گازی ایران شارک بنجامین CH250 Fa'ata'itaiga

فیلتر گاز ایران شارک مدل بنجامین

بهترین بخاری گازی ایران شارک در طرح شومینه مدل بنجامین می باشد که در دو رنگ مشکی و سفید موجود می باشد. ایران شارک یک برند قدیمی و شناخته شده در زمینه لوازم خانگی و وسایل گرمایشی و سرمایشی کشور است. ایران شرق در تولید محصولات خود به استانداردهای جهانی پایبند است. بخاری ایران شارک دارای استاندارد TSE ترکیه و CE اروپا می باشد.

بخاری های گازی بنجامین مجهز به سیستم کنترل اکسیژن یا ODS و ترموکوپل ایمنی هستند. بهترین بخاری های گازی بنجامین قابلیت تنظیم شعله را دارد و برای نصب آن نیاز به دودکش به قطر 100 سانتی متر است که از ویژگی های یک بخاری گازی خوب می باشد.

برای تهیه این دیگ گاز باید بین 2540000 تا 3620000 تومان هزینه کنید.

پرفروش ترین بخاری گازی در گذشته مدل آرماژن

بخاری گازی ایرانی شرقی مدل ارمغان

بهترین برند اجاق گاز ایران شرق برای نصب نیاز به دودکش نیز دارد. به این ترتیب فقط می توانید آن را روی زمین نصب کنید. بخاری گازی ارمغان قابلیت تنظیم شعله را دارد و دستگاه جرقه زنی آن نیز جرقه می باشد.

قیمت این محصول از 1.700.000 تا 1.990.000 تومان می باشد.

این بخاری در ابعاد کوچک و در دو رنگ مسی و مشکی طراحی شده است. سیستم ایمنی ترموکوپل و سیستم ODS از ویژگی های اصلی این محصول می باشد. این بخاری با گاز شهری و گاز مایع قابل راه اندازی است و شیر کنترل نیمه اتوماتیک می باشد. برای نصب آن به دودکش نیز نیاز دارید. علاوه بر این، شعله و دمای بخاری قابل تنظیم است.

بهترین برند بخاری گازی با قیمتی در حدود 1750000 تومان در بازار موجود است.

بخاری گازی آبسال مدل 481

بخاری گازی آبسال مدل 481

فعالیت رسمی آبسال در سال 1343 با نام شرکت لب ایران آغاز شد. در ابتدای فعالیت این برند در زمینه لوازمی مانند بشقاب، کاسه و... آغاز شده. با گسترش برند آبسل، تولید این برند از سال 1343 به تولید اجاق گاز، بخاری و ... تغییر یافت.

پرفروش ترین بخاری گازی آبسال مدل 481 است که در سه رنگ مشکی، خاکستری و آبی موجود است. این محصول قابل نصب بر روی زمین و دیوار می باشد. همچنین می توانید از ویژگی های یک بخاری گازی با دمای مناسب برای تغییر دما به دلخواه خود بهره ببرید.

قیمت تخمینی بخاری گازی آبسال بین 1.315.000 تا 1.580.000 تومان می باشد.

بخاری گازی آبسال مدل 431G

بخاری گازی Absol مدل 431

یکی دیگر از پرفروش ترین مدل های بخاری گازی ایرانی افضل 431G است. این بخاری مانند محصول قبلی قابل نصب روی زمین یا دیوار بوده و به صورت فشرده طراحی شده است. اندازه این دسته از بخاری ها نقش موثری در کاهش فضای اشغال شده دارد. این بخاری دارای ویژگی های یک بخاری گازی خوب با کنترل شعله و دما خوب است و سوخت آن از گاز شهری تامین می شود.

برای خرید بهترین بخاری گازی آبسال می توانید از 1.250.000 تا 1.320.000 تومان هزینه کنید.

ادامه نوشته: https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-گازی

[ بازدید : 131 ]

[ شنبه 31 تير 1402 ] 12:49 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]