یک جاروبرقی خوب چه ویژگی هایی دارد؟


ویژگی های جاروبرقی؟

همانطور که می دانید نظافت یکی از ضروریات زندگی انسان است. ما به تمیزی در خانه، محل کار و حتی ماشین خود نیاز داریم. ماشین لباسشویی یکی از وسایلی است که در این کار به خصوص در خانه به ما کمک می کند. امروزه از این دستگاه ها نه تنها برای پاکسازی سطح زمین از گرد و غبار و زباله استفاده می شود. با این حال، برندهای مختلف زیادی در بازار وجود دارد که تصمیم گیری برای آن دشوار است. درست است که انتخاب جاروبرقی که به بهترین وجه با نیازهای ما مطابقت دارد، گیج کننده است.

ظرفیت جذب بالا

جاروبرقی ها در واقع با قدرت مکش کار می کنند. این نیرو توسط موتور داخلی تولید می شود. هرچه موتور قوی تر باشد، مکش قوی تر است. در نتیجه جاروبرقی کارآمدتر و بهتر در جمع آوری خاک و گرد و غبار عمل می کند. هنگام انتخاب جاروبرقی به میزان قدرت آن توجه کنید. توان آنها بین 600 وات و 3000 وات متغیر است که خوب است، اما این خود عملکرد مطلوب را تضمین نمی کند. نکته کلیدی، استفاده بهینه از برق در سراسر سیستم است.

می توانید آزمایشی انجام دهید تا از قدرت مکش واقعی پاک کننده مطلع شوید. ابتدا مطمئن شوید که تمام اتصالات روی دستگاه به طور ایمن بسته شده اند. سپس آن را باز کرده و روی آخرین سطح توان تنظیم کنید. سپس کف لوله را به دیوار وصل کنید و استحکام آن را اندازه بگیرید.

مانور آسان جاروبرقی

قابلیت بازیافت یکی از مهم ترین ویژگی های هر پاک کننده خوب است که بسیاری از مصرف کنندگان به آن توجهی نمی کنند و از آن صرف نظر می کنند. مهم است که جاروبرقی به تمام نقاط برسد. برای انجام عملکرد تمیز کردن، دستگاه باید به سرعت حرکت کند و به مناطق دوردست برسد. به دنبال راه حلی باشید که در آن چرخ ها بتوانند 360 درجه بچرخند.

سهولت انعطاف پذیری و سبکی پاک کننده

داشتن سیم برق بلند و شکننده بسیار ضروری است. این قسمت به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به تعویض برق هر اتاق یا ایجاد تغییرات خاصی، هر جایی را جارو کنید. همه این موارد با هم باعث افزایش کارایی می شود و یک پاک کننده خوب باید این موارد را داشته باشد.

نحوه کار با جاروبرقی سناپویان

هیچ کس نمی خواهد ساعت ها صرف یادگیری نحوه کار با جاروبرقی کند. از طرفی جارو باید در اسرع وقت استفاده شود. از این رو، یک جاروبرقی خوب قبل از هر چیز باید ساده باشد. توجه داشته باشید که عملکرد ساده به معنای عدم وجود نوآوری و فناوری نیست. لوله پلاستیکی برس باید بتواند قدرت مکش خود را در هر شرایطی حفظ کند. علاوه بر این، بهترین نوع دسته فلزی از نوع تلسکوپی است. با فشار دادن یک دکمه می توان ارتفاع آن را به صورت فردی تنظیم کرد. برخی جاروبرقی ها دارای نقاط کوچکی در پشت جاروبرقی هستند که برای استراحت و آزاد کردن شلنگ استفاده می شود. شلنگ را می توان در حین یا بعد از کار نصب کرد و مطمئن شد که شل نمی شود.

سطح سر و صدای کم

اما میزان صدایی که از دستگاه در حین کار می آید در ارزیابی دستگاه نظافت بسیار موثر است. همه جاروبرقی ها می توانند پر سر و صدا باشند و این قطعا نشانه خوبی نیست. بنابراین خودروی سوییپر باید به گونه ای (معمولاً با جاذب صدا) بهبود یابد که از خروج تمامی صدای اضافی خودرو جلوگیری شود.

اندازه و وزن مناسب

اکثر مردم فکر می کنند که خرید یک جاروبرقی جمع و جور با قدرت مکش پایین و کیفیت پایینی همراه است. اما این نیست. فرض کنید یک جاروبرقی خوب و بزرگ خریده اید که قدرت مکش بسیار بالایی دارد. اما به دلیل حجم زیاد، به راحتی نمی توان آن را به همه جا برد و بیشتر گوشه ها و نقاط غیرقابل دسترسی را نمی توان تمیز کرد.

با این حال، یک جاروبرقی خوب نه تنها باید کاملاً کاربردی باشد، بلکه باید ظاهر خوبی نیز داشته باشد. این به این دلیل است که یخچال، ماشین لباسشویی و غیره. به همراه تجهیزاتی مانند

جارو برقی کم مصرف

ما باید مصرف انرژی و هزینه های ناشی از جاروبرقی را در نظر بگیریم. با توجه به افزایش هزینه، این جاروبرقی خوبی است که به شما کمک می کند در مصرف این موارد صرفه جویی کنید و عمر بیشتری داشته باشید.

مهم است که مدت زمان ماندگاری جاروبرقی را در نظر بگیرید. ممکن است در ابتدا و هنگام خرید مجبور شوید هزینه بیشتری بپردازید، اما این یک نوع پس انداز برای آینده است. وقتی صحبت از کیفیت به میان می آید، هزینه اضافی وجود ندارد.

سیستم تمیز کردن مخزن جاروبرقی

کار جاروبرقی فراتر از تمیز کردن سطوح است، بلکه در مورد سلامت عمومی است. به طور دقیق تر، می توانید به تمیزی هوای اطراف خود اشاره کنید. اگر همه گرد و غباری که از روی زمین جمع آوری کردید دوباره آنجا بماند و به راحتی در هوا منتقل شود چه؟ سیستم های دفع زباله برای جاروبرقی ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند: کیسه ای: این سیستم شامل جاروبرقی های قدیمی می شود. در این نوع، ذرات ریز گرد و غبار به همراه سایر زباله های جذب شده از سطح استخوان ها وارد کیسه می شوند که معمولاً کاغذ یا پلیمر است. این کیسه ها خود دائمی و یکبار مصرف هستند. کیسه های دائمی باید بعد از هر بار پر کردن جاروبرقی خالی شوند

مخزن (بدون کیسه): سیستم جمع آوری زباله و گرد و غبار در این نوع کمی متفاوت است.دیگر کیسه ای در این یخ ها وجود ندارد.بلکه معمولاً یک مخزن شفاف وجود دارد که همه گرد و غبار و زباله در آن جمع می شود. این امر این است که پس از تمیز کردن، دیگر کثیفی روی کیسه باقی نمی ماند، زیرا در حین مکش زباله ها را فشرده می کند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که مخزن را باز کرده و داخل ظرف زباله بریزید.

لوازم جانبی مناسب

بسیاری از بهترین و مدرن ترین جاروبرقی ها دارای لوازم جانبی متنوعی هستند که برای نیازهای فردی طراحی شده اند. گاهی اوقات این ابزارها امکان دسترسی به مکان‌های صعب العبور را فراهم می‌کنند و گاهی امکان تمیز کردن مناطق مختلف را فراهم می‌کنند. بنابراین، هر برس عملکرد متفاوتی دارد که شرح کامل آن را می توانید در دفترچه راهنمای محصول بیابید. در واقع، اگر می خواهید به جای گرد و غبار، از تمام قسمت های خانه، مانند مبلمان، پرده و غیره، کثیفی را جمع آوری کنید، باید به دنبال یک پاک کننده با لوازم جانبی کافی باشید.

پایان

اگر می خواهید یک محصول پاک کننده خوب بخرید، سعی کنید فریب تخفیف های فروشگاه های مختلف را نخورید. ممکن است آن محصول روی کاغذ خوب و قابل قبول به نظر برسد، اما عملکرد و دوام کلی آن به کیفیت شرکت سازنده بستگی دارد. اگر به دنبال امنیت و گارانتی هستید حتما از شرکت های معتبر و برندهای معروف خرید کنید.

خرید یک جاروبرقی خوب ممکن است در نگاه اول کار ساده ای به نظر برسد. اما امروزه با وجود مدل های بسیار زیاد در بازار، پیدا کردن مدل مناسب شما کمی دشوار می شود. به عنوان یک خریدار، باید سخنان بازاریابی شرکت های مختلف را نادیده بگیرید و آگاهانه انتخاب کنید. ترفند دستیابی به این هدف، شناخت عناصری است که یک جاروبرقی را "خوب" می کند. اما مهم ترین نکته در هنگام خرید جاروبرقی این است که نیازهای خود را بدانید.

مواردی که در بالا به آن اشاره کردید، از مهمترین ویژگی های تعمیر جاروبرقی بوش است که یک جاروبرقی خوب باید داشته باشد. بنابراین در هنگام خرید جاروبرقی در نظر گرفتن همه یا تعدادی از آنها (با توجه به نیاز خودتان) به شما در انتخاب درست کمک می کند. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و راهنمای خوبی برای شما بوده باشد. امیدواریم از نتیجه خرید خود راضی باشید.

[ بازدید : 442 ]

[ دوشنبه 30 مرداد 1402 ] 10:39 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]