گروه نمایشی چیست؟


قلم ابزار جذابی است. که در رده idiophones قرار می گیرد. این بدان معنی است که صدا توسط ارتعاش بدن خود ساخته تولید می شود. قلم دستی ممکن است بسیار ساده به نظر برسد. اما برخلاف ظاهر آن، ساخت آن فرآیند بسیار پیچیده ای دارد. این ساز دارای سطوح و برندهای مختلفی می باشد که در این مقاله به بررسی همه آنها می پردازیم و در پایان مقاله به خوبی خواهید دانست که تله درام چیست.

بخش های تشکیل دهنده یک هنگ تئاتر چیست؟

این دستگاه از دو قسمت فلزی تشکیل شده است. سمتی که ابزار روی آن قرار می گیرد، سمت دینگ نامیده می شود که داده ها روی آن قرار می گیرند. و طرف دیگر گو سمت نام دارد. در وسط آن یک دایره بزرگ برای خروجی صدا وجود دارد. این دو قسمت در حین تولید از هم جدا شدند و در پایان به هم متصل شدند. محل اتصال این دو قسمت فلزی با روکش پلاستیکی پوشانده شده است تا جلوه بهتری داشته باشد. لازم به ذکر است که سوراخ کناری نیز قابل تنظیم است. هر نت در کناره دینگ دارای فضای خاصی است که به عنوان زمین شناخته می شود. یک مطالعه جدید نشان می دهد که شکل بیضی میدان صوتی نتایج بهتری از نظر انبساط، حجم و پایداری صدای قلم نسبت به شکل دایره ای دارد.

انواع مختلف هنگ طبل مصر

درام ها انواع و مواد مختلفی دارند که هر ماده ویژگی های خاص خود را دارد و مواد متفاوتی با یکدیگر دارد. در ادامه به خواص مختلف و ویژگی های آنها می پردازیم. آموزش موسیقی ویولا


1) نیترید دور

درام های فولادی نیترید نسبت به سایر درام ها در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بیشتری دارند. و به خاطر انگشتر جذابش تحسین های زیادی را برانگیخته است. البته این نوع سازها انعطاف صوتی بالایی ندارند و در ساخت آنها تفکیک صدا متمرکزتر است. از این رو برای ضبط استودیویی مناسب بوده و در این زمینه کاربرد فراوانی دارد.

2) فولاد ضد زنگ

باتری های فولادی معمولا قیمت مناسبی دارند. و در مقایسه با نیتریدها، نیروی دست و ضربه کمتری برای صدای این ساز مورد نیاز است. به همین دلیل است که مردم معمولا برای شروع نمایش به کافه ها می روند. این سازها برخلاف نیترید کشش صوتی بالایی دارند و فضای خوبی را در اختیار هنرجو قرار می دهند.معمولا فولادها در سه رنگ (مسی، طلایی و نقره ای) ساخته می شوند.

3) تیتانیوم

ابزار تیتانیومی شباهت زیادی به ابزار فولادی دارد. اما در مقایسه، کیفیت صدای آنها بهتر است. شگفت انگیزترین چیز در مورد تیتانیوم رنگ خاص آنهاست. تیتان ها چند رنگ هستند و رنگ های مختلفی تولید می کنند.

نکات نگهداری چوب درام

1) هر گونه اجسام سخت مانند ساعت یا حلقه را قبل از ورزش از دستان خود بردارید. اجسام سخت باعث آسیب به بدنسازان می شود.

۲) سعی کنید همیشه با دستان تمیز تمرین و نواختن کنید تا بدنه ساز شما کمتر آلوده شود. همچنین می توانید از یک پارچه نخی آغشته به کمی الکل برای تمیز کردن کثیفی استفاده کنید.

3) هرگونه ضربه شدید به دستگاه مانند افتادن، افتادن اجسام روی دستگاه و .... از خودداری کنید و دستگاه را در مکانی امن بگذارید.

4) مراقب باشید که دستگاه را در معرض شوک حرارتی بیش از حد قرار ندهید. به عنوان مثال، دستگاه را نباید برای مدت طولانی زیر نور خورشید قرار داد.

5) هنگام مسافرت یا جابجایی ساز از پوشش های مناسب استفاده کنید. عدم پوشش مناسب می تواند به ابزار آسیب برساند. آموزش هنگ درام در کرج
6) زمانی که از ابزار استفاده نمی کنید بهتر است هولدر را بگیرید و روی کاور قرار ندهید. زیرا رطوبت داخل روکش می تواند به ابزار آسیب برساند.

7) فراموش نکنید که برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی بدنه دستگاه، دستگاه خود (مخصوصا دستگاه نیترید شده) را روغن کاری کنید.

نکات روغن کاری ماشین

در این مقاله به توضیح درام می پردازیم و باید نکات مهمی در مورد نگهداری صحیح از این بعد بدانید که روغن کاری یکی از این نکات است. می توانید از روغن نارگیل یا روغن بچه برای روغن کاری ابزار استفاده کنید. بهتر است قبل از روغن زدن سطح درام آویزان را تمیز کنید سپس روغن بریزید و با دستمال تمیز روغن را پخش کنید. در نهایت روغن اضافی را با یک حوله خشک جمع کنید.

[ بازدید : 206 ]

[ پنجشنبه 23 شهريور 1402 ] 15:34 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]