آیا گل ها و گیاهان وابستگی های عاطفی را درک می کنند و آیا احساساتی دارند؟


مطالعات زیادی در مورد درک احساسات یا روابط عاطفی و حتی درد توسط گیاهان انجام شده است. آیا گیاهان هم مانند انسان هوش دارند؟ انسان پنج حواس دارد. چشایی، لامسه، بینایی، شنوایی و بویایی. این حواس به ما کمک می کند تا در جهان حرکت کنیم و علائم خطر را تشخیص دهیم. ما از این احساسات برای تصمیم گیری روزمره استفاده می کنیم. مثلا وقتی باران می بارد با خودمان چتر می بریم و وقتی احساس می کنیم هوا گرم است لباس گرم را در می آوریم. اما آیا گیاهان این احساسات را دارند و آیا می توانند در برابر این عوامل خارجی مقاومت کنند؟

آیا گل ها با محیط خود سازگار هستند؟

اگرچه گیاهان ممکن است منفعل به نظر برسند، اما باید بگویم که آنها سیستم عاطفی خاص خود را دارند و به گونه ای طراحی شده اند که به خطر یا سایر تغییرات محیط خود پاسخ دهند. گل ها و گیاهان ممکن است چشم، گوش یا زبان نداشته باشند، اما پوست آنها می تواند بسیاری از این وظایف را برای آنها انجام دهد. آنها همچنین می توانند تاریکی و نور را حس کنند. آنها حتی می دانند چه زمانی نور بیشتری وجود دارد. آنها می دانند که چه زمانی رشد کنند یا شکوفا شوند. گیاهان نه تنها می دانند چه زمانی باران می بارد یا چه زمانی باد می وزد، بلکه می توانند بر این اساس واکنش نشان دهند. دکتر. کیم جانسون، محقق دانشکده علوم گیاهی دانشگاه ملبورن، دنیای گیاهان را مطالعه می کند. به گفته دکتر شیمی، گیاهان دائماً تحت تأثیر استرس محیطی خود قرار می گیرند. شما در واقع می توانید ببینید که گیاهان و گل ها چگونه به این استرس فیزیکی واکنش نشان می دهند زیرا شکل خود را تغییر می دهند. بنابراین اگر گیاهی در معرض باد دائمی قرار گیرد برای مقاومت بهتر شکل خود را تغییر می دهد. اگر ریشه های آن به سنگ برخورد کند، اطراف آن رشد می کند. بنابراین آنها محیط خود را درک می کنند.به تحقیق مجله پارت نیوز. جانسون می تواند تاثیر زیادی بر صنایع جهان از جمله صنعت کشاورزی داشته باشد.

گیاهان آپارتمانی

تفاوت در رشد گیاه:

گیاهان متفاوت از ما انسان ها رشد می کنند، زیرا در حالی که برنامه بدن ما هنگام تولد مشخص است، گیاهان ساختارهای ساده ای دارند که از آن شروع به رشد می کنند و سپس اندام ها، برگ ها، ریشه ها و گل ها متولد می شوند. پاسخ اصلی گیاه به عوامل خارجی پوست آن است. درست مانند انسان، گیاهان نیز به یک مانع محافظ بین اندام های داخلی خود و محیط ناخوشایند خارجی نیاز دارند. اپیدرم پوست گیاه شبیه اپیدرم پوست خودمان است و از ساختارهای داخلی آن محافظت می کند و از از دست دادن رطوبت جلوگیری می کند. با این حال، مکان ایده آلی برای مقاومت در برابر استرس های محیطی است.پوست گیاه وظایف زیادی دارد.اپیدرم گیاه لایه ای از سلول هاست که باید به اندازه کافی نازک باشد تا نور خورشید به لایه داخلی سلول های مسئول عبور کند. فتوسنتز گیاه اما از طرف دیگر باید به اندازه کافی قوی باشد تا از آسیب و استرس به گیاهان جلوگیری کند.

رابطه بین گل و مردم

آیا گیاهان می توانند ببینند و بشنوند؟

امروزه دانشمندان بر این باورند که گیاهان و گل ها می توانند رنگ های مختلف را درک کنند. دانشمندان بر این باورند که برخی از گیاهان قادر به شناسایی و کمک به آنها با مواد شیمیایی یا هورمون های محافظ هستند.

آیا گیاهان با هم ارتباط برقرار می کنند؟

تحقیقات نشان می دهد که گیاهان می توانند سایر گیاهان را از خطرات و تهدیدات شکارچیانی مانند قارچ ها و شپش های گیاهی هشدار دهند. گیاهان با یکدیگر صحبت نمی کنند، اما سیگنال هایی را با تولید مواد شیمیایی دفاعی ارسال می کنند.

گل فروشی آنلاین گل  و گیاه  تلاش می کند جعبه های هدیه گل خود را با کیفیت و طراحی خلاقانه با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان عرضه کند. گل گیفت به فکر نیاز مشتری است و برای مناسبت های مختلف و برای هر سلیقه و بودجه ای محصولات متفاوت و جالبی تهیه می کند.

[ بازدید : 874 ]

[ شنبه 29 مهر 1402 ] 12:37 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]