آشنایی با دودهای صنعتی و انواع آنها


مه پاش های صنعتی نوعی دستگاه مه پاش هستند که به دلیل قدرت موتور و نازل در مناطق وسیع کار می کنند. اساس این ابزار در واقع رطوبت منطقه است که برای هر دو قسمت باز و بسته استفاده می شود. بله، کاربردهای دیگر این ابزار نیز شرح داده شده است. اگر علاقه مند به دانستن این ابزار صنعتی، مهم ترین کاربرد و مزایای آن هستید، توصیه می شود تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

نبولایزر صنعتی چیست؟

مه پاش یا رطوبت ساز ابزار و ابزار صنعتی موثری است که برای افزایش رطوبت محیط استفاده می شود. این ابزار به عنوان یک ابزار پرکاربرد در صنعت شناخته می شود. زیرا در برخی مکان ها مانند سالن بزرگ و گلخانه احساس خنکی و طراوت ایجاد می کند. نکته جالب اینکه عملکرد این دستگاه ها بر اساس ایجاد قطرات کوچک آب است که از طریق نازل های دستگاه به طور یکنواخت در محیط پخش می شوند. سبک بودن این قطرات باعث می شود که در هوا آویزان شوند و گرمای محیط را بدون ایجاد اثر خیس یا مرطوب جذب کنند.

عملکرد خوب دستگاه های مه پاش امکان استفاده در گلخانه ها، دامداری ها، گاوداری ها، شهربازی ها، رستوران ها، تالارهای عروسی و سالن های کنفرانس را فراهم کرده است. مدل‌های کوچک‌تر آن که به عنوان مرطوب‌کننده‌های خانگی شناخته می‌شوند، برای استفاده در فضاهای داخلی کوچک استفاده می‌شوند. علاوه بر این موارد از مه پاش ها نیز برای کنترل و رفع بوی نامطبوع در برخی مناطق استفاده می شود.

آشنایی با انواع نبولایزر.

این ابزار صنعتی با توجه به کارکردهای فراوانی که دارند در سه مدل دیسکی، نازلی و الکترونیکی تولید می شوند که ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند و با توجه به این مزایا می توانید بهترین گزینه را خریداری کنید. ما این موارد را در زیر تست خواهیم کرد:

نبولایزر پروانه ای یا دیسکی

دستگاه دیسک یا پروانه نمونه ای پرکاربرد از تجهیزات صنعتی است که در مرغداری ها، مرغداری، دامپروری، پرورش قارچ و موقعیت های مشابه استفاده می شود. اساس کار این دستگاه روش وسایل نقلیه سبک و قطرات آب است. با چرخش فن این دستگاه ذرات آب به آن برخورد کرده و در هوا پراکنده می شوند.

دستگاه نازل

دستگاه نازل نمونه دیگری از دستگاه های طراحی است که در سیستم کمپرسور آب کار می کند. در طی این فرآیند، آب با فشار بالا به نازل تحویل داده می شود. پشت هر نازل یک سوراخ به اندازه میکرون وجود دارد. آب تحت فشار از بالای نازل به صورت پودر از این سوراخ ها خارج می شود و به سرعت خارج می شود. جالب است بدانید که در ورودی آب این دستگاه فیلتری برای جداسازی ذرات معلق از آب وجود دارد. در واقع همین ویژگی است که آن را برای استفاده در اقامتگاه های خصوصی، هتل ها، مرغداری ها، دامداری ها، گلخانه ها و فضاهای باز موثر می کند.

مه گیر اولتراسونیک

همانطور که از نام این دستگاه های اولتراسونیک مشخص است، بر اساس امواج اولتراسونیک کار می کنند. این ابزارها از پیزوسرامیک برای انتشار امواج اولتراسونیک برای جداسازی ذرات و قطرات با اعمال فشار به آب استفاده می کنند. تحت این فشارها آب به بخار تبدیل می شود و مه تولید شده توسط فن پخش می شود. بیشترین کاربرد این ابزار در صنایع نساجی، سردخانه ها، کارخانه های چای سازی، کارخانجات تنباکو و شرکت ها می باشد.

مزایا و معایب خرید مه

همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد، رطوبت سازهای صنعتی از یک یا چند نازل تشکیل شده اند که هر کدام به عنوان یک اسپری خنک کننده عمل می کنند. در واقع آب هنگام عبور از این لوله ها طی فرآیندهای مختلف به قطرات 5 میکرونی تبدیل می شود و گرمای هوا را به خود جذب می کند و محیط را خنک می کند. اما این تنها مزیت و ویژگی این ابزار نیست. در زیر برخی دیگر از ویژگی های این دستگاه را مشاهده خواهیم کرد:

یکی دیگر از کاربردها و عملکردهای این دستگاه حذف بوهای نامطبوع و ناخالصی های موجود در هوا می باشد.
https://acidholic.com/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a2%d9%86/این محصولات صنعتی می توانند سینه ها را نیز از بین ببرند.

ابعاد خنک کننده فضا با استفاده از این دستگاه های صنعتی بسیار سریع و گسترده است.

دستگاه های مه شکن نیز قابلیت پاکسازی هوا در ارتفاعات را دارند.

نکته دیگر در مورد این دستگاه ها این است که می توان از آنها در هر مکانی استفاده کرد.

دوام بالا، عمر طولانی و کارایی بالا از دیگر ویژگی های مهم این ابزار صنعتی است.

مهم ترین نکته در هنگام خرید مه پخش کننده های صنعتی

مهم ترین نکته در هنگام خرید مه پاش، تهیه با کیفیت ترین مدل این ابزار کاربردی است. از آنجایی که این دستگاه ها کاربردهای مختلفی دارند، توصیه می کنیم برای اطمینان از عملکرد خوب دستگاه و عملکرد طولانی مدت، آنها را از معتبرترین فروشگاه ها خریداری کنید. بازرگانی آب نیرو یکی از بهترین و مطمئن ترین فروشگاه ها برای خرید انواع دستگاه های مه پاش و تجهیزات مربوطه می باشد که ما دستگاه ها را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهیم. به نظر شما در خرید این ابزار صنعتی چه موارد دیگری را باید در نظر گرفت؟

[ بازدید : 129 ]

[ دوشنبه 25 دی 1402 ] 12:43 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]