همه چیز درباره سیستم های برق اضطراری


نیاز به برق در زندگی ما بیش از سایر نیازها احساس می شود. بدون برق کارکرد بسیاری از دستگاه ها مختل می شود و نمی توانیم کارهای روزمره را به راحتی انجام دهیم. بنابراین استفاده از دستگاهی که بتواند جریان لازم را در هنگام قطع برق تامین کند. این خیلی مهمه. یکی از مهمترین ابزار برای تامین برق مورد نیاز در زمان قطع برق، سیستم اضطراری است. شاید برای شما سوالی پیش بیاید که سیستم برق اضطراری چیست؟ این سیستم در مراکز مهمی مانند بیمارستان ها کاربرد زیادی دارد. همچنین در برخی از خانه ها و مجتمع هایی که آسانسور دارند; استفاده از سیستم برق اضطراری مهم است. در ادامه با سیستم تجهیزات برق اضطراری  و نقش آن در زندگی و ضرورت خرید یو پی اس همراه باشید.


سیستم برق اضطراری

با پیشرفت تکنولوژی، ممکن است اصطلاح سیستم های برق اضطراری را به دلیل فناوری های جدید شنیده باشید. وقتی نام سیستم برق اضطراری را می شنوید، ممکن است برخی از افراد بپرسند که سیستم برق اضطراری چیست؟ برای مبارزه با این، این سیستم به عنوان منبع جداگانه انرژی الکتریکی شناخته می شود. برق اضطراری می تواند برق لوازم خانگی شما را در هنگام قطع برق شهری تامین کند. این سیستم ممکن است شامل باتری یو پی اس، پنل های خورشیدی و ژنراتور باشد. هر کدام برای پیکربندی سیستم منبع تغذیه با توجه به نیازها و کاربردها استفاده می شود.

ژنراتور برق اضطراری

یکی از محبوب ترین ابزارهای مورد استفاده در زمینه های مختلف؛ این یک ژنراتور اضطراری است. این ژنراتورها بسته به نیاز مردم و صنایع انواع مختلفی دارند. برق اضطراری انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. این کار توسط سیم پیچ ها و قطعات ژنراتور انجام می شود.

یک ژنراتور اضطراری دارای اجزای مختلفی مانند موتور، سیستم خنک کننده و مخزن سوخت است. موتور مورد استفاده در ژنراتور اضطراری قدرت و کیفیت خروجی الکتریکی را تعیین می کند. این ژنراتورها دارای موتورهای مختلفی هستند و قدرت موتور با میزان برق تولیدی رابطه مستقیمی خواهد داشت.

سیستم خنک کننده مورد استفاده در ژنراتور برق اضطراری؛ این به دوام دستگاه کمک می کند. ژنراتورها هنگام کار گرمای زیادی تولید می کنند. با گذشت زمان، گرما می تواند به ژنراتور آسیب برساند. بنابراین سیستم های خنک کننده به منظور کنترل حرارت عامل خنک کننده موتور هستند.

مخزن سوخت در ژنراتور برق اضطراری. این به عملکرد صحیح دستگاه کمک می کند. برای اینکه این دستگاه به درستی کار کند باید مقدار کافی سوخت در باک وجود داشته باشد. مخازن در نظر گرفته شده برای ژنراتورهای برق اضطراری باید ظرفیت ذخیره سازی سوخت حداقل 8 ساعت داشته باشند. اجباری است.

اینورتر برق اضطراری

اینورتر یک مدار الکتریکی است که جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می کند. این مدار برق اضطراری برای تامین برق مداوم دستگاه های الکترونیکی استفاده می شود. در یک اینورتر، تغییر چندان مهم نیست. مبدل برق اضطراری علاوه بر تولید ولتاژ، ولتاژ خروجی را نیز تولید می کند. همچنین برای خروجی فرکانس متغیر استفاده می شود. اگر قصد دارید از منبع تغذیه بدون وقفه برای تجهیزات حساس خود استفاده کنید. مطمئن شوید که ولتاژ خروجی ژنراتور تنظیم شده است. در این صورت از سوختن و آسیب رساندن به تجهیزات جلوگیری می کنید.

چرا استفاده از دوربین مدار بسته شرکت مهرآذین بهراد در ساختمان ها بهتر است؟


تجهیزات یو پی اس می توانند برق مورد نیاز تجهیزات الکتریکی را در مواقع قطعی برق تامین کنند. ساختمان ها دارای تجهیزاتی مانند پمپ ها و آسانسورهایی هستند که با برق کار می کنند. در زمان قطع برق این دستگاه ها از کار افتاده و مشکلات زیادی را برای ساکنین ساختمان ها ایجاد می کنند. تصور کنید در آسانسور هستید و ناگهان برق قطع می شود. نشستن در آسانسور برای هر کسی ناخوشایند است. هنگامی که پس از قطع برق در ساختمان از یو پی اس استفاده می شود، برق جریان می یابد و آسانسور به خوبی کار می کند.

پمپ ها یکی از مهم ترین تجهیزاتی هستند که هر ساختمانی باید داشته باشد. پمپ ها وظیفه انتقال آب از طریق لوله ها را بر عهده دارند. در طبقات بالای ساختمان ها، آب با فشار کافی به لوله ها نمی رسد. می توانید از پمپ برای پمپاژ آب از طریق لوله ها استفاده کنید. در صورت قطع برق؛ پمپ آب نیز از کار افتاده است. با استفاده از یو پی اس می توانید جریان مورد نیاز پمپ آب را تامین کنید و از افت فشار آب به کف جلوگیری کنید. استفاده از این محصول رضایت ساکنین ساختمان را جلب می کند و می تواند نیاز آنها را برطرف کند.

از کجا می توانم یک یو پی اس (سیستم منبع تغذیه بدون وقفه) بخرم؟

زیرا یو پی اس دستگاهی آسیب پذیر و گران قیمت است. خرید آنها از یک مرکز معتبر ضروری است. تجهیزات خریداری شده باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. بنابراین اگر مشکلی وجود دارد نگران نباشید.

یکی از معتبرترین نمایندگی ها برای خرید یو پی اس یا سیستم برق اضطراری، آی تی اهورا است. این گروه دارای تجربه زیادی در زمینه فروش یو پی اس و دستگاه های مرتبط می باشد. اگر قصد خرید یو پی اس یا سیستم برق اضطراری را دارید؛ می توانید با کارشناسان آی تی اهورا مشورت کنید و بهترین دستگاه را برای نیاز خود بیابید.

آخرین کلمه

وجود یک سیستم برق اضطراری در زندگی ما بسیار مهم است. کمبود برق با مشکلات زیادی همراه است. بنابراین استفاده از این دستگاه ها در مراکز حساس و همچنین در ساختمان های مسکونی ضروری است. اگر می خواهید یک یو پی اس یا سیستم برق اضطراری بخرید. حتما می توانید بپرسید که سیستم برق اضطراری چیست؟ برای دریافت اطلاعات جامع در مورد این دستگاه پاسخ دهید.

[ بازدید : 84 ]

[ يکشنبه 22 بهمن 1402 ] 11:55 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]