نکاتی برای انتخاب و خرید گوشواره طلا


هر روز تغییرات قابل توجهی در طراحی و ساخت انواع جواهرات و زیور آلات مانند گوشواره طلا رخ می دهد. هنگامی که تصمیم به خرید جواهرات برای هدیه تولد، سالگرد ازدواج یا هدیه فارغ التحصیلی دارید؛ هیچ گزینه ای بهتر از گوشواره طلا برای شما وجود ندارد. زیرا بر خلاف دستبند، النگو و انگشتر; نیازی نیست به اندازه فکر کنید. اصولاً خانم ها ممکن است در مهمانی ها بسته به نوع لباسشان گردنبند نبندند، اما گوشواره به خصوص گوشواره الماس در کنار دستبند جزء لاینفک زیورآلات آنهاست. در حال حاضر انواع مختلفی از گوشواره ها بسته به طرح، اندازه، فلز، نوع سنگ قیمتی مورد استفاده و قیمت موجود است. با توجه به وجود این تنوع نکاتی وجود دارد که قبل از خرید هر نوع گوشواره به خصوص گوشواره طلا باید به آن ها توجه کنید. از این رو در این مقاله به تمام نکاتی که قبل از خرید گوشواره طلا باید بدانید تا آگاهی خود را افزایش دهید، پرداخته ایم.

انواع گوشواره طلا

گوشواره های طلا معمولاً توسط جواهرسازان در سه رنگ زرد، سفید و رزگلد با یا بدون سنگ های قیمتی مانند الماس ساخته می شوند. به همین ترتیب، فروشگاه اینترنتی ساعتچی گالری اطلاعات و تصاویری از گوشواره های طلای کمیاب ساخته شده توسط جواهرسازان را در اختیار مشتریان قرار داد. در آنجا می توانید طرح های مختلف گوشواره طلا را مشاهده کنید. اساساً سه سبک اصلی گوشواره طلا برای زنان وجود دارد:

گوشواره طلا

گوش های کوچک برای خانم ها کوچک است. بهترین چیز در مورد آنها این است که با هر لباسی، از لباس های شفاف گرفته تا تی شرت و شلوار جین، به خوبی ست می شوند. انگشترها سبک‌های مختلفی دارند، برخی با سنگ‌های مختلف و برخی بدون. در زیر چند نمونه از انگشترهای طلا از گالری طلای ساعتچی آورده شده است:

گوشواره طلا

گوشواره ها یکی از پرطرفدارترین انتخاب ها برای خانم ها در مهمانی ها هستند و طرح های الماس پرطرفدارترین آنهاست. از آنجایی که طرح های آنها به اندازه گوشواره های استودیویی به گوش نزدیک نیستند، به اندازه گوشواره های میخی به گوش نزدیک نیستند. در زیر نمونه طرح های گوشواره طلا از گالری طلای ساعتچی را مشاهده می کنید:

گوشواره طلا آویزان

گوشواره ها طوری طراحی شده اند که چند اینچ زیر گوش قرار می گیرند. معمولا جواهرسازان برای افزایش ظاهر و زیبایی این انگشتر، سنگ های قیمتی یا مروارید اضافه می کنند. البته گوشواره های آویزان چیزی نیست که هر خانمی دوست داشته باشد. و معمولاً زیاد استفاده نمی شود زیرا ممکن است روی لباس یا جاهای دیگر گیر کند.همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است. نمونه ای از طرح حلقه طلایی ایجاد شده توسط گالری ساعتچی را مشاهده می کنید:

چگونه مناسب ترین گوشواره را انتخاب کنیم؟

سلیقه شما

هنگام خرید یک جواهر (به خصوص گوشواره)، سلیقه شما نقش مهمی در انتخاب و تصمیم شما دارد. سلیقه شما بر اساس ایده ها و تصاویر دوران کودکی شکل می گیرد و سپس در بزرگسالی رشد می کند. جایی که زندگی می کنید، فرهنگ، تاریخ، دوستی ها، رسانه ها و آنچه می خوانید و گوش می دهید سلیقه و شخصیت منحصر به فرد شما را شکل می دهد. اما آیا سلیقه می تواند تنها راهنمای معتبر در انتخاب یک زیورآلات باشد؟

صنعت مد

طراحان بزرگ و مشهور دنیای مد هر فصل مدل های جدیدی را به بازار عرضه می کنند که به سرعت در بین افراد مشهور و مشهور و همچنین عموم مردم محبوب می شود. توصیه ما برای داشتن بهترین انتخاب این است که علاوه بر به روز بودن و استفاده از طرح های جدید که می تواند شما را از دیگران متمایز کند، به سلیقه شخصی خود احترام بگذارید.

آناتومی صورت برای انتخاب گوشواره

فرم صورت شما تاثیر زیادی در انتخاب مناسب ترین گزینه دارد و یکی از عواملی است که باید به آن توجه کرد. انتخاب صحیح می تواند بهترین ویژگی های شما را نشان دهد و به از بین بردن لکه های احتمالی یا کم رنگ شدن آنها کمک کند.

دستورالعمل انتخاب گوشواره با توجه به فرم صورت:

قانون اصلی این است که شما باید مدل هایی را انتخاب کنید که مخالف فرم صورت شما هستند.

گوشواره مناسب برای صورت بیضی شکل

برای صورت های بیضی شکل، پهنای ناحیه پیشانی دقیقاً به اندازه عرض استخوان گونه است و صورت از گونه ها به سمت چانه منقبض می شود و در نهایت به صورت حالت بیضی می دهد.

خانم‌هایی که صورت‌های بیضی دارند می‌توانند گوشواره‌های مختلفی داشته باشند، اما یکی از بهترین شکل‌ها برای صورت‌های بیضی، همان شکل بیضی است که در جهت عکس صورت شما شکل می‌گیرد.

گوشواره مناسب برای صورت های گرد

چهره های گرد به راحتی قابل تشخیص هستند و مطابق با نام خود هستند. در این شکل، پهن‌ترین قسمت صورت با استخوان گونه‌ها برخورد می‌کند و به تدریج باریک می‌شود و به سمت بالا و پایین صورت (با پیشانی و فک) حرکت می‌کند. گوشواره های زاویه دار و کشیده در کنار صورت های گرد بسیار زیبا به نظر می رسند، گوشواره های پهن کوچک یا متوسط ​​بسیار زیبا و زنانه به نظر می رسند.

حلقه ای به شکل قلب

در صورت قلبی شکل، پیشانی پهن تر از گونه ها است و علاوه بر آن گونه ها به همراه چانه شکل مخروطی شکل می دهند (صورت به سمت پایین کاهش می یابد). گوشواره های بلند با طرح های منحنی و منحنی برای این طرح ها مناسب است. این گوشواره ها به ایجاد تعادل در فرم صورت و جلب توجه به چشم ها و گونه ها کمک می کند.

گوشواره مناسب برای صورت مربعی

در صورت های مربعی پهنای صورت از پیشانی تا گونه دیگر و از گونه ای به چانه دیگر تفاوت چندانی ندارد. گوشواره های بلند، کشیده و آویزان و همچنین حلقه ای برای صورت های مربعی مناسب است. بهترین گزینه نوع گرد و منحنی آن است که خطوط و حالات صورت را نرم کرده و آن را نرم می کند.

گوشواره برای صورت باریک یا مستطیلی

همانطور که از نام آن پیداست، صورت مستطیلی شکل کلی یک وجه مربعی دارد، اما کشیده تر از آنچه که هست است. گوشواره‌هایی که در کناره‌های صورت آویزان و بلند هستند، آن را کوتاه‌تر نشان می‌دهند. بهترین گزینه گوشواره های بلند با انتهای خمیده (مثلاً یک قطره) است که گونه ها را برجسته تر می کند و همچنین به نرمی و لطافت صورت می افزاید.

آویز برای تمام فرم های صورت

اگر از فرم صورت خود مطمئن نیستید یا گوشواره های متفاوتی را برای مناسبت های مختلف می خواهید، بهترین گزینه گوشواره های سنگ های قیمتی است. درخشش و درخشش این گوشواره ها ظاهر شما را خیره کننده می کند و ظاهر کژوال و کژوال شما را شیک و مجلل می کند.

نکته آخر اینکه در انتخاب گوشواره به سلیقه و شخصیت خود توجه کنید. گوشواره های شما حتی می توانند بازیگوش باشند و به یاد داشته باشید که هر گوشواره بیانی در مورد شخصیت شماست. گوشواره‌ها می‌توانند شما را بامزه یا رسمی جلوه دهند و نشان دهند که شما به طراحی‌های مدرن‌تر تمایل دارید یا از الگوهای سنتی و بومی قدردانی می‌کنید.

راهنمای خرید گوشواره طلا به صورت آنلاین یا حضوری

قبل از انتخاب یک جفت گوشواره مناسب، باید به اندازه کافی تحقیق کنید و از گزینه های خود مطمئن شوید. در اینجا نکات و اصول ویژه خرید گوشواره طلا آورده شده است. ما به شما خرید گوشواره طلا از سایت کادوساز را پیشنهاد می کنیم.

از قبل تصمیم بگیرید که چه قیمتی می خواهید:

اصولا دغدغه اصلی هر خانمی در انتخاب حضوری یا اینترنتی گوشواره طلا قیمت است. بنابراین بسته به اینکه چقدر می توانید هزینه کنید، می توانید مدیریت کنید و انتخاب درستی داشته باشید.

ساختار صورت خود را در نظر بگیرید:

هنگام انتخاب گوشواره طلا به خصوص برای استفاده روزمره، باید فرم و ساختار صورت خود را نیز در نظر بگیرید. زیرا گاهی اوقات یک جفت گوشواره طلا می تواند صورت شما را لاغرتر، پهن تر یا بلندتر نشان دهد. اگر صورت گرد دارید، باید از گوشواره های طلایی بلند یا آویزان استفاده کنید. اگر صورت مربعی دارید، می توانید گوشواره های حلقه ای طلا یا میخ های گرد را انتخاب کنید. اگر صورت قلبی شکل دارید، گوشواره های قطره ای برای شما مناسب است. انتخاب مدل گوشواره مناسب نشان دهنده هوش شماست زیرا زیبایی چهره شما را دو چندان می کند.

هماهنگ ترین مدل گوشواره را انتخاب کنید:

قبل از انتخاب گوشواره طلا برای لباس های روزمره یا مهمانی، به لباس خود نگاه کنید. سعی کنید هماهنگی مناسبی بین مدل گوشواره انتخابی و لباس مورد نظر خود برقرار کنید. برخی از زنان گوشواره های ظریف را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر پیچیده تر هستند. برای استفاده روزانه گوشواره، مدل های پیشرفته بهترین انتخاب هستند. زیرا با وجود تمیز بودن و داشتن راحتی لازم حتی هنگام دستشویی، بسیار مناسب است و به خوبی با سبک های مختلف لباس ست می شود.

بهترین مدل گوشواره را برای خود بیابید:

برخی از زنان گوشواره طلای جامد را دوست دارند در حالی که برخی دیگر گوشواره طلا با الماس را دوست دارند. هنگامی که نوبت به انتخاب گوشواره های ترکیبی می رسد، کار شما ساده است زیرا طیف گسترده ای از سنگ های قیمتی و مروارید در دسترس است. اما باید از کیفیت سنگ استفاده شده مطمئن باشید. در واقع ترکیب مناسب سنگ و فلز در گوشواره می تواند زیبایی چهره شما را افزایش دهد.

خلوص طلای مورد استفاده در ساخت گوشواره را در نظر بگیرید: خلوص طلا معمولاً با عیار اندازه گیری می شود و گوشواره های طلا در حال حاضر با قیراط های 14، 18، 22 و 24 به فروش می رسد. هر چه عیار طلا بالاتر باشد، خالص تر است. برای اطمینان از خلوص بالا برای گوشواره طلای خود، باید به دنبال گارانتی از برندهای معتبر باشید.

یک فروشنده آنلاین معتبر جواهرات را پیدا کنید: فروشنده ای را انتخاب کنید که یک علامت تأیید شده در وب سایت خود دارد. یک فروشنده آنلاین محبوب جواهرات مزایایی مانند گارانتی محصول و سیاست بازگشت دارد. در این صورت اگر گوشواره طلایی که انتخاب می کنید گران یا باکیفیت باشد، در صورت نارضایتی حتماً جایگزین آن خواهید شد.

[ بازدید : 39 ]

[ چهارشنبه 9 اسفند 1402 ] 9:56 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]