هفت راه برای شروع فوری فروش نمایندگی سیماران


شرکت تولید کننده درب اتوماتیک لابل تقریبا ۳۰ سال پیش به عنوان یک آزمایشگاه الکترونیک، فعالیت خود را آغاز کرد و سریعا آزمایشگاه خود را تبدیل به یک تولید کننده لوازم الکترونیک اتوماتیکی کردند و بعد تبدیل به یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین تولید کننده نخستین رادیو کنترلی جیبی شدند. شرکت و مجموعه نمایندگی سیماران در حال حاضر بهعنوان نخستین تولید کننده محصولات الکتریکی از جمله، آیفونهای هوشمند، چراغهای سقفی، سیستمهای اعلام حریق، دربهای اتوماتیک و صدها محصول کاربردی و مختلف دیگر است. به این صورت که نیروی الکتریکی را به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی تبدیل میکند. درب های اتوماتیک شیشه ای شرکت ما هنگام ورود مراجعین، کاملا بی صدا و روان باز و بسته می شود و یک تصویر جذاب و حرفه ای را در ذهن مراجعه کنندگان ایجاد می کند. تنوع در درب های اتوماتیک بسیار زیاد می باشد که هر یک با توجه به ویژگی های ظاهری و متریالی که برای ساخت آنها به کار رفته است کاربردهای متفاوتی دارند. دراینصورت، اندازهی آنها کوچک شده و الزامات دربهای صنعتی را نخواهند داشت. به این علت که در اماکن صنعتی و تجاری رفت و آمد و تردد وسایل نقلیه بزرگ بسیار بیشتر است و درب باید مقاومت این حجم از تردد را داشته باشد.

درب اتوماتیک پارکینگی

زیرا محصولاتی که قیمت پایین دارند، کیفیت مطلوبی ندارند و احتمال اینکه به زودی خراب شوند بیشتر است. در این مقاله کمی بیشتر با این نوع درب آشنا می شویم. این موج ها در صورت برخورد به زمین یا دیوار با همون طول موج و فرکانس برمیگردند ولی اگر به افراد یا اشیاء برخورد کند دیگر فرکانس برگشتی با فرکانس ارسالی برابر نخواهد بود و این تفاوت فرکانس توسط سنسور تشخیص داده شده و دستور باز شدن درب را به کنترل باکس ارسال میکند. و همچنین محاسبه آن با توجه به عرض و ارتفاع و نوع کاربری (دستی،اتوماتیک) نوع فریم ( فریم آلومینیوم درب اتوماتیک و یا فریم آنادایز و فریم استیل ) ،کشور سازنده اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای و میزان تردد و همچنین لوازم جانبی از قبیل ( قفل و باتری درب اتوماتیک شیشه ای ، دستگاه کنترل ترد درب برقی شیشه ای ) عواملی هستند که در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر دارند. قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تحت تاثیر عوامل متعددی است . درب شیشه ای اتوماتیک نیز حاصل همین تغییرات بوده است که به صورت اتوماتیک در انواع مختلف امروزه تولید می شود.قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تحت تاثیر عوامل متعددی است. آیا محل نصب در هزینه کرکره برقی تاثیر دارد؟


درب شیشه ای ، راهبند ، جک برقی درب پارکینگ ، پرده برقی ، کرکره برقی ، درب زیر سقفی سکشنال ، دوربین مداربسته … شما می توانید درب اتوماتیک پارکینگی را متناسب با شرایط پارکینگ خود انتخاب نمایید. اگر از برد اصلی صدا آمد هم ریموت عملکرد درستی دارد و هم برد، فرمان ریموت را به درستی انجام داده است، اما اگر صدایی نشنیدید باید فیوز، سپس برد اصلی و سیم های ورودی به آن را چک نمایید که این کار کاملا تخصصی است و برای این کار باید از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید. چنانچه پس از تمیز نمودن سنسور درب برقی ، عملکرد آن را تست نموده و مشاهده نمودید که عمل نمی کند ، باید برای تعویض آن اقدام نمایید. اغلب درب اتوماتیک شیشه ای را در ورودی های مراکز خرید ، مکانهای عمومی، بانکها ، بیمارستانها و … در سال های گذشته استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ورودی ساختمان ها چندان رایج نبوده و یک موضوع تجملاتی و غیر ضروری به شمار می رفت اما امروزه درب های اتوماتیک شیشه ای در ورودی بسیاری از ساختمان های پرتردد نظیر فروشگاهها، بانک ها و مراکز دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد.



برخی انواع درب اتومات گردان به نام درب منحنی بوده که از یک درب نیم دایره ای شکل تشکیل می شود. اما در برخی مدلها تغییرات جزیی شامل تعداد ریموت و یا … برخی درب ها مجهز به سیگنال های هستند که دیر تر خوانده می شوند و این گونه سرعت باز و بسته شدن درب کاهش می یابد. از مزایای این نوع درب ها، اشغال فضای کمتر، بازشوی بیشتر، ورود حداکثری نور به ساختمان و زیبایی ظاهری می باشند. سیستم درب اتوماتیک جدا از مزایای بسیاری که دارد (خوش امد گویی به مراجعه کنندگان، دسترسی ورود و خروج آسان، صرفه جویی در مصرف انرژی، مقرون به صرفه و اقتصادی، عایق گرد و غبار، زیباسازی و چشم نوازی مطلوب ورودی ها، عایق برای ورود گرما و سرما، راحتی برای افراد ناتوان و مسن) بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. در سال ۲۰۰۴،این شرکت توانست گواهینامه ISO را از موسسه TUV کسب نماید.تمامی محصولات در در مقر شرکت در پارما، طراحی و تولید و تست شده اند و تمام فازهای مراحل تولید، توسط خود شرکت مدیریت شده است.شرکت تولید کننده دربهای اتوماتیک لابل تنها شرکتی در ایتالیا است که ادعا مالکیت کامل درب های اتوماتیک را از مرحله تولید تا نصب مستقیم در خود کشور ایتالیا دارد.امروزه تمامی مکان ها اعم از بیمارستان ها، فروشگاه ها، فرودگاه ها، بانکها و غیره نیازمند درب اتوماتیک می باشند.برای همین حمایت گسترده در کشور و رشد حضور آنها در بازارهای بین المللی، آنها قادر ساخته است که بتوانند با اعتماد به نفس کامل و رضایت به ماموریت و کار خود ادامه دهند.

https://zibadoor.com/

[ بازدید : 259 ]

[ سه شنبه 9 اسفند 1401 ] 9:35 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]