کدام واحدها تخت اختیاری دارند؟


با گسترش تکنولوژی و کاربرد آن در مراقبت از انسان، خدمات خواب به تخت و تشک برای خواب محدود نمی شود. در حال حاضر تخت های جایگزین با امکانات رفاهی متنوع طراحی و روانه بازار شده است. بنابراین استفاده از تخت علاوه بر خواب و استراحت، نیازهای شبانه شما را نیز برطرف می کند. اما این تخت های هوشمند چه گزینه های جذابی دارند؟ این گزینه ها چه نیازهایی را برآورده خواهند کرد؟ اگر می خواهید ویژگی های این تخت خواب های هوشمند را بدانید مقاله بعدی را از دست ندهید.

تخت اضافی را بررسی کنید

تخت های جایگزین فراتر از تخت و تشک هستند. این تخت خواب های مدرن به لطف استفاده از تکنولوژی راحتی زیادی به شما می دهند. با استفاده از این تخت، اتاق رویایی خود را خواهید داشت.

این تخت چند منظوره دارای امکانات زیادی مانند ماساژ (گردن، پشت، پاها)، سیستم صوتی، یخچال، گاوصندوق، محفظه های نگهداری، نورپردازی، شارژر بی سیم موبایل، ویدئو پروژکتور و ... می باشد. تخت های جایگزین که به عنوان تخت های هوشمند نیز شناخته می شوند، با استفاده از فناوری های مدرن تولید می شوند. با استفاده از این تخت خواب هوشمند در اتاق خواب خود جزیره ای خواهید داشت که همه چیزهایی که نیاز دارید را در خود جای دهید. در واقع ویژگی های این نوع تخت علاوه بر خواب بسیار مفید است.

تخت آپشنال چه ویژگی هایی دارد؟

گزینه های تخت های هوشمند چیست؟

امکان انتخاب گزینه های تخت بر اساس سلیقه شخصی

سازندگان این نوع تخت ها از فضای اطراف تخت برای قرار دادن وسایل رفاهی مورد نیاز شما در هنگام خواب استفاده کرده اند. ویژگی های این امکانات رفاهی چیست؟ در زیر با این نوع گزینه های تشک فنی بیشتر آشنا خواهید شد.

پریز برق؛ برای راحتی و رفاه بیشتر

یکی از مشکلاتی که هنگام خواب با آن مواجه هستیم، عدم دسترسی به پریز برق برای شارژ گوشی، لپ تاپ و ... است. تخت های برقی اختیاری دارای پریزهای مختلف برای اتصال وسایل برقی مختلف مانند تلفن همراه، پنکه، لپ تاپ، تبلت، خشک کن و غیره هستند. با استفاده از این امکانات، وجود برق در اطراف خانه بی فایده خواهد بود البته زمانی که نیاز به یافتن یک شومینه و شارژ گوشی یا لپ تاپ خود دارید، نیازی به جستجوی خانه خود ندارید.

غلتک همراه با فن آوری ماساژ ارتعاشی؛ یک تجربه آرامش بخش منحصر به فرد

چه چیزی بهتر از دراز کشیدن در رختخواب و ماساژ همزمان؟ با استفاده از این تخت خواب هوشمند، تجربه آرامش بخشی خواهید داشت. در این تخت برای راحتی شما از سیستم ماساژ غلتک های ارتعاشی شیاتسو استفاده می شود.

این سیستم با لرزش و غلتک قسمت های مختلف بدن را ماساژ می دهد. یکی از مزایای ویژه سیستم های ماساژ تخت اختیاری وجود ریموت کنترل سیمی است. با استفاده از این ریموت کنترل، امکان تنظیم حالت های مختلف ماساژ وجود دارد.

همچنین کار با این ریموت کنترل بسیار آسان و راحت است. برای راحتی شما، یک مکان مناسب برای قرار دادن ریموت کنترل در کنار صندلی ماساژور وجود دارد. به این ترتیب، اگر در حین ماساژ به کنترل ها نیاز ندارید، می توانید آنها را در جای خود بگذارید.

تخت های اضافه علاوه بر ماساژور مخصوص بدن می توانند دارای ماساژور گردن و ماساژور مخصوص پا نیز باشند.

سیستم صوتی و بلندگو؛ از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید

تشک جایگزین چه ویژگی هایی دارد؟

سیستم صوتی لمسی و شارژر بی سیم

همانطور که می دانید گوش دادن به موسیقی در طول روز به کاهش استرس و آرامش افراد کمک زیادی می کند. به این ترتیب استرس و اضطراب ناشی از فعالیت های روزانه به آرامش و آمادگی برای یک خواب خوب تبدیل می شود.

تخت های هوشمند دارای سیستم صوتی مجهز به بلوتوث هستند. بنابراین می توانید تلفن همراه خود را به این سیستم متصل کرده و از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. همچنین می توانید از فلش برای پخش آهنگ استفاده کنید. یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید پخش موسیقی در حین رابطه جنسی است. ایجاد فضای رمانتیک با پخش موسیقی ملایم کمک زیادی به داشتن یک رابطه دلپذیر می کند.


صندلی عسلی و مبل اپن; کارایی بیشتر

از دیگر گزینه های این تخت خواب هوشمند می توان به صندلی کوچک عسلی زیر تخت اشاره کرد. این صندلی ها در فضای زیر تخت چیده شده اند. با بیرون کشیدن این صندلی از زیر تخت می توانید از آن به عنوان چهارپایه استفاده کنید. همچنین فضای داخلی این صندلی ها مانند محفظه ای است که وسایل اضافی را در خود جای می دهد.

تخت پفی اختیاری کاربردهای زیادی دارد. شما می توانید بالش، ملحفه، پتو و غیره اضافی خود را حمل کنید. در این جعبه، یا از آن به عنوان فضای زندگی استفاده کنید. یکی از ویژگی های مهم این کیف قابلیت انتقال آن است. به این ترتیب، اگر به جعبه زیر تخت نیاز ندارید، می توانید آن را به کنار تخت منتقل کنید. می توانید آن را به عنوان صندوقچه در فضای دیگری از اتاق قرار دهید.

یخچال کوچک؛ وارد آشپزخانه شوید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خواب احساس تشنگی یا گرسنگی کرده باشید، بنابراین مجبور شوید از رختخواب بلند شوید و به آشپزخانه بروید تا به نیازهای خود رسیدگی کنید. اما تخت اضافی آشپزخانه را به تخت شما می آورد! وجود یک یخچال کوچک در کنار تخت شما را به آب، دارو، غذا و ... بی نیاز می کند. به این ترتیب نیازی نیست برای رفع تشنگی یا گرسنگی خود به آشپزخانه بروید.

به خوبی پنهان شده است؛ گران نگه داشتن اشیا

یکی از دغدغه های اصلی افراد در هنگام خواب، حفظ امنیت اشیاء قیمتی است. سازندگان این تخت های اضافه نیز راه حلی برای این مشکل ارائه کرده اند. برای این منظور یک گاوصندوق کوچک زیر تخت تعبیه شده است که می توانید اشیای قیمتی خود را در آن نگهداری کنید. در واقع با این محصول از گم شدن یا سرقت این اقلام جلوگیری خواهید کرد.

تخت های اختیاری بسیار کاربردی هستند

تخت آپشن چه ویژگی هایی دارد؟

موقعیت هتل و گاوصندوق دیجیتال

آخرین کلمه

با استفاده از انتخاب پارچه، بسیاری از مشکلات شما حل خواهد شد. این تشک دارای ویژگی ها و ویژگی هایی است که علاوه بر داشتن خوابی راحت، انجام بسیاری از فعالیت ها را آسان می کند. در انتخاب این تخت ها می توان مسئول برق، امنیت، روشنایی، سیستم صوتی، یخچال کوچک، شارژر بی سیم موبایل، روشنایی، کتابخانه، قفسه و قفسه و ... را نام برد. همچنین می توانید وسایل اضافی اختیاری مانند ویدئو پروژکتور، ماساژور گردن و شانه مخصوص، دستگاه تهویه مطبوع، ساعت پروژکتور و هر چیز دیگری را که می خواهید در رختخواب اضافه کنید. اما استفاده از تخت تنها برای خواب نیست و راحتی و کیفیت شب چند برابر می شود. اکنون که با گزینه های تخت خواب مدرن و خلاقانه آشنا شدید، مهم است که به سراغ تولیدکننده معتبری مانند نبی تک بروید و تخت خواب خود را مطابق سلیقه و بودجه خود سفارش دهید. مجموعه نبی تک با مشاوره رایگان، گارانتی تجهیزات برقی و ارسال رایگان به سراسر ایران برای تولید تمامی پوشاک در کنار شماست.


ادامه مقاله:  https://farazandefurniture.com/product-category/beds/تخت-خواب-هوشمند/ 

[ بازدید : 1202 ]

[ شنبه 10 تير 1402 ] 11:33 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]