شهریه دانشگاه قبرس


هزینه های تحصیل دانشگاه ها در قبرس بسته به مناطق و نوع بورسیه ای که به متقاضیان اعطا می شود متفاوت است. به عنوان مثال، آموزش پزشکی در قبرس با هزینه داروخانه در قبرس متفاوت است. این هزینه های تحصیلی هر ساله تغییر می کند در زیر لیستی از شهریه های تحصیل در قبرس بر اساس آخرین لیست دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس، دانشگاه خاورمیانه قبرس و دانشگاه بین المللی قبرس آورده شده است.

تمامی دانشگاه های قبرس برای دوره های کارشناسی به دانشجویان ایرانی بورسیه 50 درصدی ارائه می دهند. در واقع برای تمام دانشجویان مقطع کارشناسی در ایران فقط نیمی از شهریه دریافت می شود در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، دانشجویان با GIA بالای 14 50 درصد بورسیه تحصیلی دریافت می کنند.

بسیاری از نمایندگان دانشگاه قبرس از این فرصت استفاده می کنند و 50 درصد بیشتر از دانشجویان و متقاضیان این بورسیه دریافت می کنند. این بورسیه 50 درصدی در مقطع کارشناسی اعطا می شود زیرا ایران یک کشور جهان سوم است و به شدت به معدل دانشجویی وابسته است و این بورسیه به تمامی متقاضیان ایرانی تعلق می گیرد.

معیارهای بورسیه دانشگاه قبرس 75 درصد است

دانشگاه بین المللی قبرس که به عنوان یکی از برترین دانشگاه های قبرس شناخته می شود، برای دانشجویان داروسازی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که معدل فارغ التحصیل یا پیش از فارغ التحصیلی بالای 15 باشد، بورسیه 75 درصدی ارائه می دهد.

مراقب سوء استفاده برخی از نمایندگان دانشگاه باشید. زیرا آنها می توانند برای دریافت 75 درصد بورسیه  یورومای از شما هزینه اضافی دریافت کنند. موسسه حقوقی داممهار عدالت تمامی مراحل را برای اخذ بورسیه تحصیلی از یکی از دانشگاه های قبرس به صورت کاملا رایگان انجام می دهد.

تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی

تحصیل در مقطع کارشناسی

شهریه دوره های کارشناسی بسته به نوع دوره متفاوت است. به عنوان مثال، شهریه دوره های پزشکی با شهریه زیرگروه های ریاضی و علوم انسانی متفاوت است. جدول زیر شهریه برخی از محبوب ترین دوره های دانشگاه مرکزی شرقی را نشان می دهد. کلیه شهریه های ذکر شده در جدول زیر شامل 50 درصد بورسیه می باشد. زیرا این بورسیه شامل تمامی دانشجویان می شود.

آموزش دوره های کارشناسی ارشد

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشگاه های مختلف قبرس متفاوت است. به طور معمول، هر دوره از دوره کارشناسی ارشد شامل 7 واحد درسی است و در هر ترم دو تا سه واحد درسی ارائه می شود، البته باید توجه داشت که برخی از دروس دارای دروس بیشتری هستند. به عنوان مثال دوره MBA حدود 11 واحد درسی دارد در حالی که لازم به ذکر است که خود قسمت سیستم به عنوان دو درس در نظر گرفته می شود.

شهریه دوره های دکتری

هزینه های تحصیل در رشته های پزشکی در دانشگاه های مختلف قبرس از نظر مقدار متفاوت است. به طور کلی هر بخش در مقطع دکتری از 8 واحد درسی تشکیل شده و در هر ترم 1 تا 3 واحد درسی ارائه می شود. توجه داشته باشید که خود واحد تحصیلی یک واحد درسی محسوب می شود. دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس برای برنامه های دکترا یا شهریه کامل بورسیه تحصیلی ندارد. اما سایر دانشگاه های قبرس تا 50 درصد بورسیه تحصیلی برای افرادی که بیش از 14 سال دارند در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می دهند.

اگر قصد تحصیل در قبرس را دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید. هزینه دانشجویی در قبرس شمالی یورومای موسسه حقوقی دادمهر عدالت نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در ایران می باشد. لطفا برای پذیرش از دانشگاه های قبرس به افراد سودجو و فرصت طلب هزینه ای پرداخت نکنید. ما تمام مراحل را برای گرفتن پذیرش شما با حداکثر مبلغ بورسیه در اسرع وقت و بدون پرداخت هیچ هزینه ای انجام خواهیم داد.

[ بازدید : 270 ]

[ سه شنبه 3 مرداد 1402 ] 19:03 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]