چگونه ممبر خود را در روبیکا افزایش دهیم


در صورتی که می خواهید یک کانال روبیکا برای خود راه اندازی کنید یا فعالیتتان خود را گسترش دهید و به دنبال راهی برای افزایش ممبر روبیکا هستید، این مقاله را بخوانید تا بدانید چگونه ممبر روبیکا را افزایش دهید.

آیا می دانید اهمیت شبکه های اجتماعی چیست؟

در روزگا ما شبکه های اجتماعی آنقدر در زندگی مردم نفوذ کرده اند که به ابزاری ضروری در زندگی بیشتر مردم تبدیل شده اند، تا جایی که میلیاردها نفر از کشورهای مختلف جهان در این شبکه ها عضویت دارند و از آن برای دریافت اخبار و اطلاعات مورد نیاز، آموزش، ارسال پیام و خرید و فروش و... استفاده می کنند.

شبکه های اجتماعی با وجود تعداد زیاد کاربران و کاربران متنوع، به ابزاری ارزان و مفید برای معرفی و رشد یک کسب و کار تبدیل شده اند.

چرا رسانه های اجتماعی در ایران اهمیت دارند؟

کاربران شبکه های اجتماعی در سال های اخیر رشد چشمگیری را در ایران تجربه کرده اند. در کنار تلگرام، اینستاگرام، واتساپ، شبکه های اجتماعی ایتا، روبیکا، سروش و آیگپ از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی ایران هستند.

روبیکا پس از محدود شدن تلگرام و اینستاگرام، تعدادی از کاربران هر دو پلتفرم را به دلیل ارائه ابزارهای مشابه به خود جذب کرده است.

روبیکا همچون پیام رسان هایی مانند پیام رسان تلگرام، امکان ارتباط متنی، صوتی و تصویری، ایجاد کانال ها و گروه ها را فراهم کرده و نیز مانند تلگرام امکان ایجاد صفحاتی مانند اینستاگرام را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

تا به امروز چندین میلیون کاربر جذب روبیکا شده اند، هزاران کانال و صفحه در این پلتفرم با موضوعات مختلف از اطلاع رسانی، آموزشی و سرگرمی گرفته تا کانال های تجاری ایجاد شده است.

ایجاد و مدیریت پیج ها و کانال ها در روبیکا بسیار آسان است. فقط کافی است اپلیکیشن روبیکا را دانلود کرده و با شماره تلفن همراه خود در این پیام رسان عضو شوید.

با کلیک بر روی نماد دایره ای پایین صفحه و سپس روی کانال جدید می توانید به راحتی یک کانال ایجاد کنید و ارسال را شروع کنید. برای ایجاد یک صفحه در روبیکا، به گزینه روبینو بروید و سپس صفحه خود را ایجاد کنید و شروع به ارسال پست کنید.

چرا جذب اعضای کانال در روبیکا مهم است؟

مدیران و صاحبان کانال سعی می کنند تعداد اعضای روبیکا را هر چه بیشتر افزایش دهند، زیرا با افزایش تعداد اعضای کانال، محبوبیت کانال افزایش می یابد و اعتماد مخاطبان راحت تر به دست می آید. این ممبرها می تواند در کانال خریدار کالا یا خدمات شود و درآمد کانال را افزایش دهد.

ما راه های مختلفی را که شما برای افزایش ممبر روبیکا و افزایش فالور روبیکا به آنها نیاز دارید به شما معرفی می کنیم. همانطور که می دانید ممبر روبیکا و فالوور روبیکا به ترتیب نام هایی هستند که در کانال و اعضای صفحه استفاده می شوند.

ممبر فیک هیچ فعالیت یا بازدیدی ندارد و اثر خاصی ندارد. ممبر واقعی غیر فعال و نیز ممبر فعال روبیکا.

بعضی از راه های افزایش ممبر روبیکا مانند ممبر فیک و واقعی غیر فعال فقط ارزش آماری دارند و فقط برای افزایش آمار استفاده می شوند و ارزش دیگری ندارند.

اما اگر دوست دارید اعضای واقعی را جذب کانال خود کنید، می توانید اعضای واقعی و فعال را از طریق تبادل یا تبلیغات جذب کنید.

راه هایی برای جذب اعضای فعال روبیکا

تبلیغات انواع مختلفی دارد و در بین همه آنها، تبلیغات پاپ آپ روبیکا سریعترین و ارزانترین راه برای افزایش سریع تعداد اعضای کانال است.

در این روش تبلیغاتی کانال شما به کاربران نمایش داده می شود و کاربرانی که تمایل دارند، عضو کانال شما می شوند و با توجه به واقعی بودن این ممبرها و بالا بودن احتمال خرید و تعامل از سوی آنها می توانند حداکثر سود را برای شما داشته باشند.

شاید از خود سوال کنید که چرا افزایش تعداد اعضای روبیکا مهم است؟ اشاره کردیم که ایجاد و انتشار کانال و پیج آسان است، اما افزایش تعداد اعضای یک کانال یا صفحه دشوار است. بهترین کار این است که پست های جذاب را به طور پیوسته و در فواصل زمانی منظم ارسال کنید. بدین ترتیب، بینندگان شما می‌دانند که به کانال شما چه زمانی باید بازگردند و مطمئن هستند که آنچه را که نیاز دارند پیدا خواهند کرد. و اگر پست ها را دوست داشته باشند به دوستان خود هم اطلاع خواهند داد.

همچنین تعامل با دیگران و معرفی کانال یا صفحه به دیگران می تواند تعداد اعضا و بازدیدکنندگان تان را افزایش دهد. اما افزایش تعداد کانال ها یا اعضای صفحه از این روش زمان زیادی می برد. به همین دلیل است که همه به دنبال یک مسیر سریع و میانبر هستند.

به شما توصیه می شود به جای اضافه کردن ممبر جعلی و غیرفعال که تاثیر مثبتی روی کانال شما ندارند، کانال خود را به طور مرتب به روز کنید و از تبلیغات استفاده کنید که سریع ترین راه برای جذب اعضای واقعی است.

 

[ بازدید : 679 ]

[ سه شنبه 17 مرداد 1402 ] 20:54 ] [ QW569 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]